Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

додаткове обладнання для впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації з елементами бекапіювання
additional equipment for the implemented server-hardware platform for online information processing with backup elements
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2020-01-15-003387-c c4435c12a8024f309f1f1ec61eeae7e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаненко Юрій Петрович

380677897738 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Губаненко Юрій Петрович
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION)
National ID: 31024875
Contact point: Hubanenko Yurii
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 14:37
Очікувана вартість: 50 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1500000 UAH
Publication date: 15 січня 2020 17:06
Enquiries until: 07 лютого 2020 16:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 16:00

Information

Estimated total value: 50 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
додаткове обладнання для впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації з елементами бекапіювання. Детально в додатку 3 до тендерної документації
additional equipment for the implemented server-hardware platform for online information processing with backup elements. See Annex 3 to the Tender Documentation in detail
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 Одиниця
додаткове обладнання для впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації з елементами бекапіювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

additional equipment for the implemented server-hardware platform for online information processing with backup elements
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбиття за лотами з метою економії бюджетних кошів
Дата подання: 17 січня 2020 11:05
Дата відповіді: 21 січня 2020 14:08
Шановний Замовнику! Наше підприємство має намір прийняти участь у процедурі даної закупівлі Згідно п.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Предметом закупівлі є ДОДАТКОВЕ обладнання для впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації з елементами бекапіювання. Згідно технічного завдання - п.1 та п.2 є продукція виробництва Lenovo, п.4, п.5, п.7 - продукція виробництва HP, п.6 - Fortinet,. Наше підприємство має намір запропонувати економічно вигідне рішення відповідно до п.3 технічного завдання (Cистема збереження даних), що повністю відповідає Вашим вимогам та призведе до значної економії бюджетних коштів. У зв’язку з вищезазначеним, просимо Вас внести зміни у тендерну документацію та виділити п.3 у окремий лот. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику закупівлі! КП «Інформатика» проводить закупівлю за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (додаткове обладнання для впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації з елементами бекапіювання) з метою розширення вже існуючої серверно-апаратної платформи. Слід зауважити, що у відповідності до п. 7 Технічних вимог (Додаток 3 до Тендерної документації про закупівлю) передбачається не лише поставка обладнання але й інсталяція та підключення обладнання в існуючу інфраструктуру у зв’язку з чим результатом закупівлі передбачається отримання цілісного працездатного комплексу що відповідає Технічним вимогам. Поточна закупівля не просто окрема закупка обладнання, ліцензій, тощо, а один із кроків побудови цілісної інформаційної системи КМДА, де всі компоненти повинні працювати яка єдиний обчислювальний комплекс, що керується із єдиного центру.
Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно п.2 Технічних вимог (Додаток 3 до Тендерної документації про закупівлю) зазначено «В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Тобто учасник має запропонувати обладнання що відповідає або краще за характеристиками визначними Технічними вимогами та в подальшому буде інтегровано в існуючу інфраструктуру.
Крім того запевняємо, що КП «Інформатика» прагне досягненню максимальної економії та ефективності в своїй діяльності, тому висловлюємо свої сподівання, на Вашу участь в закупівлях.
Запитання що до розгляду еквіваленту
Дата подання: 07 лютого 2020 15:27
Дата відповіді: 11 лютого 2020 14:13
Шановний замовнику! Детально ознайомившись з тендерною документацією, ми бачимо що Ви плануйте закупити розширення до існуючої інфраструктури. Чи будете Ви розглядати пропозиції учасників які замість розширення запропонують нове обладнання яке за своїми характеристиками повністю відповідають вимогам технічної документації та мають повну сумісність з існуючою інфраструктурою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Метою зазначеної закупівлі є додаткове обладнання для впровадженої серверно-апаратної платформи оперативної обробки інформації з елементами бекапіювання. Як зазначено в тендерній документації, розглядається лише нове обладнання, а саме таке що вироблене не раніше 2018 року, та не має бути таким, що вживалося чи експлуатувалося. КП "Інформатика" будуть розглядатись лише такі пропозиції, що відповідають технічним вимогам (Додаток 3 до тендерної документації), зокрема, відповідність технічним характеристикам та забезпечення інтеграції з існуючою інфраструктурою.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 лютого 2020
UA-2020-01-15-003387-cc4435c12a8024f309f1f1ec61eeae7e9
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна, Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 12:50
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:50
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:50
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
17 лютого 2020 12:49
Dovirenist_Savchenko.zip
17 лютого 2020 12:49
Dovidka pro nazvu.zip
17 лютого 2020 12:49
Bankivska Licenzia.zip
17 лютого 2020 12:49
Технічна специфікація.PDF
17 лютого 2020 12:49
Розрахунок.PDF
17 лютого 2020 12:49
Лист-гарантія.PDF
17 лютого 2020 12:49
Копія Статуту.PDF
17 лютого 2020 12:49
Копія витягу з ЄДР.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка ч. 2 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 4 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Авторизаційний лист.pdf
17 лютого 2020 12:49
201206_19_10_47_1 500 000.zip

Документи

Публічні документи

03 березня 2020 12:13
Електронний підпис
03 березня 2020 12:11
Amrita_CS_dokumenty.pdf
03 березня 2020 12:11
Довідка ДФС.rar
17 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:52
IG-20173-001.pdf.p7s.p7s.p7s
17 лютого 2020 14:52
Amrita_CS_tehnichna_chastyna.pdf
17 лютого 2020 14:52
Amrita_CS_rozrahunok_ciny.pdf
17 лютого 2020 14:52
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:47
Витяг з положення.zip
17 лютого 2020 15:47
Виписка КК_Савченко.zip
17 лютого 2020 15:47
Таблиця відповідності.pdf
17 лютого 2020 15:47
Статут.pdf
17 лютого 2020 15:47
Сертифікат iso.pdf
17 лютого 2020 15:47
Розрахунок вартості.pdf
17 лютого 2020 15:47
Рейтинг.zip
17 лютого 2020 15:47
Протокол ЗЗУ.pdf
17 лютого 2020 15:47
Ліцензія завірена.zip
17 лютого 2020 15:46
Довідка щодо ст. 17.pdf
17 лютого 2020 15:46
Детальний опис.pdf
17 лютого 2020 15:46
Гарантия 17104.zip
17 лютого 2020 15:46
Відгук Інфоресурс.pdf
17 лютого 2020 15:46
Витяг ПДВ.pdf
17 лютого 2020 15:46
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 15:46
Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 15:46
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 49 974 608,80
UAH з ПДВ
49 949 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 49 998 764,00
UAH з ПДВ
49 973 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 49 981 557,20
UAH з ПДВ
49 981 557,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 12:13
Електронний підпис
03 березня 2020 12:11
Amrita_CS_dokumenty.pdf
03 березня 2020 12:11
Довідка ДФС.rar
17 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:52
IG-20173-001.pdf.p7s.p7s.p7s
17 лютого 2020 14:52
Amrita_CS_tehnichna_chastyna.pdf
17 лютого 2020 14:52
Amrita_CS_rozrahunok_ciny.pdf
17 лютого 2020 14:52
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 12:50
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:50
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:50
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
17 лютого 2020 12:49
Dovirenist_Savchenko.zip
17 лютого 2020 12:49
Dovidka pro nazvu.zip
17 лютого 2020 12:49
Bankivska Licenzia.zip
17 лютого 2020 12:49
Технічна специфікація.PDF
17 лютого 2020 12:49
Розрахунок.PDF
17 лютого 2020 12:49
Лист-гарантія.PDF
17 лютого 2020 12:49
Копія Статуту.PDF
17 лютого 2020 12:49
Копія витягу з ЄДР.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка ч. 2 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 4 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Довідка п. 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
17 лютого 2020 12:49
Авторизаційний лист.pdf
17 лютого 2020 12:49
201206_19_10_47_1 500 000.zip

Публічні документи

17 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:47
Витяг з положення.zip
17 лютого 2020 15:47
Виписка КК_Савченко.zip
17 лютого 2020 15:47
Таблиця відповідності.pdf
17 лютого 2020 15:47
Статут.pdf
17 лютого 2020 15:47
Сертифікат iso.pdf
17 лютого 2020 15:47
Розрахунок вартості.pdf
17 лютого 2020 15:47
Рейтинг.zip
17 лютого 2020 15:47
Протокол ЗЗУ.pdf
17 лютого 2020 15:47
Ліцензія завірена.zip
17 лютого 2020 15:46
Довідка щодо ст. 17.pdf
17 лютого 2020 15:46
Детальний опис.pdf
17 лютого 2020 15:46
Гарантия 17104.zip
17 лютого 2020 15:46
Відгук Інфоресурс.pdf
17 лютого 2020 15:46
Витяг ПДВ.pdf
17 лютого 2020 15:46
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 15:46
Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 15:46
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
Переможець 49 949 608,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
49 949 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 18:08
Договір 4_20_03 від 18.03.2020 сервери додаткове обладнання.pdf укладений
19 березня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:56
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 19:44
Додаткова угода №1 від 18.03.2020 до Договору № 4_20_03 від 18.03.2020 сервери додаткове обладнання .pdf зміни до договору
19 березня 2020 19:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку 1, 2
Номер договору про закупівлю: 4/20-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 873 576,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 029 394,80 UAH)