Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491398 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/zhy |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83 |
Контактна особа: |
Тетяна Супруненко +380412361391,+380969737578 zhitom@ocz.ic.zt.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 1 414 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 438,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються у безготівковій формі шляхом щомісячного перерахування Замовником грошових коштів в національній валюті України (гривня) на рахунок Виконавця, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами Акту. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2020 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2020 17:02 |
Проект Договору Додаток 5.doc | |
15 січня 2020 17:02 |
ТД Прибирання 2020.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-26-000002 ● d32d74ddba2645ee85f3fc4d31a3be57
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2020
№ 13
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.02.2020 № 13.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-01-15-003359-c від 15.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Згідно з пунктом 9.4. Договору про закупівлю від 25.02.2020 року №85 будь-які доповнення, зміни до цього Договору дійсні і мають юридичну силу, якщо вони здійснені в письмовій формі і підписані повноважними представниками Сторін та є невід’ємною частиною цього Договору. На усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Житомирським обласним центром зайнятості ФОП Заєць Т.П. від 20.03.2020 року №923/16-20 направлено лист- пропозицію з проектом додаткової угоди про розірвання вищевказаного договору з 03 квітня 2020 року.
2020-04-02 15:11:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-04-08 16:35:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП " Спірідонов Едуард Борисович" |
1 284 097,50
UAH з ПДВ
|
1 284 097,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 390 145,60
UAH з ПДВ
|
1 347 707,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" |
1 409 100,00
UAH з ПДВ
|
1 366 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП " Спірідонов Едуард Борисович" #2506704557 |
Відхилено |
1 284 097,50
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 17:25
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
1 347 707,60
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 14:44
|
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" #2800304704 |
Переможець |
1 366 600,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 15:22
|
Додаткова угода 1 до Договору 85 від 25.02.2020 (прибирання).pdf | укладений |
03 квітня 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 12:40
|
Договір 85 від 25.02.2020 року про надання послуг з прибирання приміщень та прибудинкової території.pdf | укладений |
25 лютого 2020 12:40
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
156 182,86
UAH
|
Причини розірвання договору: | Висновок від 18.03.2020 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами моніторингу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель UA-M-2020-02-26-000002 |