Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по розробці проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція міських каналізаційних очисних споруд Комунального підприємства «Міськводоканал» Сумської міської ради потужністю 60 000 м3/добу з виділенням першої черги будівництва потужністю 30 000 м3/добу у м. Суми, вул. Гамалія, буд. 40»
Очікувана вартість
7 042 330,00 UAH
UA-2020-01-15-003354-c 72f8f2089cfc4b59b67bf03af2de6d54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Яценко

+380542700185 zakupivli-vodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міськводоканал" СМР"
Код ЄДРПОУ: 03352455
Вебсайт: http://vodokanal.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., м. Суми, Білопільський шлях, 9
Контактна особа: Олександр Яценко
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:53
Очікувана вартість: 7 042 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 211,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по розробці проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція міських каналізаційних очисних споруд Комунального підприємства «Міськводоканал» Сумської міської ради потужністю 60 000 м3/добу з виділенням першої черги будівництва потужністю 30 000 м3/добу у м. Суми, вул. Гамалія, буд. 40»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Гамалія, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи з Виконавцем здійснюється поетапно, на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін актів приймання-передачі виконаних робіт відповідного етапу, протягом 5-ти банківських днів з дати виставлення рахунку, але за умови наявності коштів у міському бюджеті на відповідні цілі передбачені договором. Кінцева оплата за виконані роботи з Виконавцем здійснюється в 30-денний термін після закінчення Виконавцем всіх передбачених договором робіт, а саме: передачі Замовнику позитивного висновку комплексної державної експертизи на проектно-кошторисну документацію, що оформлюється підписанням уповноваженими представниками Сторін Акту виконаних робіт але за умови наявності коштів у міському бюджеті на відповідні цілі передбачені договором. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:47
Перелік змін до тендерної документації.docx
06 березня 2020 16:47
Зміни до тендерної документації.docx
06 березня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:47
Перелік змін до тендерної документації.docx
06 березня 2020 16:47
Зміни до тендерної документації.docx
15 січня 2020 17:01
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 18 січня 2020 20:09
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:59
Просимо Вас надати роз’ясненя щодо тендерної документації: 1 Принципова технологічна схема існуючих споруд біологічної очистки; 2 Дійсна продуктивність існуючих споруд біологічної очистки та за виконаним будівництвом проектом; 3 Характеристика очищених стічних вод на виході з очисних споруд; 4 Продуктивність та коротка технічна характеристика споруд, які підлягають реконструкції; 5 Короткий опис реагентного господарства з зазначенням потужності; 6 Існуюча принципова схема обробки осаду та зневоднення мулу; 7 Існуюча топозйомка; 8 Акти обстежень існуючих споруд. 9 Наявність специфічних умов на майданчику очисних споруд (просідаючи ґрунти, підтоплювала територія, тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання №1. Принципова технологічна схема існуючих споруд біологічної очистки.
Відповідь: Метод очищення стічних вод і склад очисних споруд м. Суми визначений з умов забезпечення в процесі очищення таких показників стічних вод, які повністю виключають забруднення водоприймача - р. Псел.
Суміш виробничих та побутових стічних вод міста на очисних спорудах проходить механічне та біологічне очищення, знезаражування рідким хлором, після чого скидається в р. Псел.
Прийнятий метод очистки стiчних вод: повна штучна бiологiчна очистка стокiв.
Технологічний процес очищення стічних вод складається з послідовних етапів:
- механічна очистка стічних вод з метою видалення великих плаваючих, а також зважених речовин;
- повна біологічна очистка стічних вод на штучних спорудах з метою видалення з відстояних стічних вод органічних та розчинених речовин.
Можливість швидкого видалення забруднень із стічних вод обумовлюється наявністю великої кількості мікроорганізмів в процесі біологічної очистки, швидкістю їх розмноження та високою їх активністю. Одні види мікрооганізмів ведуть розпад органічних речовин до кінця – до утворення вуглецевої кислоти та води, інші – лише до утворення проміжних продуктів розпаду. Таким чином, при очищенні стічних вод використовується комплекс мікроорганізмів. Колонії мікроорганізмів утворюють пластівці активного мулу, який в подальшому видаляється із стічної води при вторинному відстоюванні.
Частина активного мулу повертається в аеротенки для процесу біологічної очистки, інша частина, що називається надлишковим активним мулом, направляється на ущільнення та виводиться на мулові ставки.
Біологічною очисткою не досягається повного ефекту видалення із стічних вод бактерій, в тому числі і хвороботворних.
Знезаражування стокiв здiйснюється рiдким хлором. Контакт хлору зi стоками відбувається в скидному колекторi до рiчки Псел.

Питання №2. Дійсна продуктивність існуючих споруд біологічної очистки та за виконаним будівництвом проектом
Відповідь: Дійсна продуктивність: 01.01.2020 року – 35000 м3/добу;
- потужність споруд на 01.01.2020 року складає – 43750 м3/добу;
- резервна потужність споруд складає – 16500 м3/добу;
- загальна проекна потужність – 135000 м3/добу.

Питання №3. Характеристика очищених стічних вод на виході з очисних споруд
Відповідь: Характеристика очищених стічних вод на виході з очисних споруд (дані за 2019 рік):
Параметр ДК скиду в р.Псел Завислі речовини. 15; Сух.залиш. 1000; Прок.зал.; Орган.реч.; Лужність; рН ; Азот амон. 4,8; Нітрити 1; Нітрати 30; Хлориди 110; Сульфати 100; ХСК 37; БСК5 15; БСК 20; Залізо 0,3; Мідь 0,04; Цинк 0,08; Нафтопрод.; АПАР 0,05; Фосфати 5,7.
Параметр Середнє значення І-IV кв. Завислі речовини. 24,3; Сух.залиш. 827,4; Прок.зал. 500,2; Орган.реч. 346,3; Лужність 7,24; рН 8; Азот амон. 3,73; Нітрити 3,93; Нітрати 16,46; Хлориди 113,92; Сульфати 90,81; ХСК 44,12; БСК5 16,9; БСК 20 22,05; Залізо 0,22; Мідь 0,2; Цинк 0,083; Нафтопрод. <0,005; АПАР 0,009; Фосфати 5,36.



Питання №4. Продуктивність та коротка технічна характеристика споруд, які підлягають реконструкції
Відповідь: А)Пісковловлювачі аераційні 15 м – 3 одиниці (проектна потужність 135000 м3/добу)
Б)Головна розподільча чаша - 1 одиниця.
В)Розподільча камера первинних відстійників IV черги – 1 одиниця.
Г)Первинні радіальні відстійники ø 30м IV черги - 2 одиниці.
r)Плунжерна насосна станція для перекачування сирого осаду та видалення плаваючих речовин з первинних відстійників IV черги – 1 одиниця.
Д)Аеротенки №11.12 IV черги об’ємом заповнення води 17592 м3,L1=85 м;L2=52 м;h=6,0 м.-
Е)Розподільча чаша вторинних відстійників IVчерги – 1 одиниця.
Є)Вторинні відстійники ø 40м IV черги – 2 одиниці.
Ж)Мулонасосна станція №2 (насосне обладнання).
З)Компресорна станція (повітродувне облпаднання).

Питання №5. Короткий опис реагентного господарства з зазначенням потужності)
Відповідь: Реагентне господарство на підприємстві відсутнє. (реагенти не використовуються).
Питання №6. Існуюча принципова схема обробки осаду та зневоднення мулу
Відповідь: Сирий осад з первинних відстійників видаляється насосами на мулові майданчики для зневоднення та підсушування осаду.
Для зниження вологості надлишкового активного мулу передбачені мулоущільнювачі :
І ступені – Ø 6 м – 4 одиниць,
ІІ ступені – Ø 9 м – 2 одиниці.
Згідно ДБН 2.04.03-85 тривалість ущільнення прийнята 12 годин, вологість ущільненого активного мулу 97,3%, концентрація активного мулу після вторинних відстійників – 4 г/дм3. Відокремлена вода відводиться на каналізаційну насосну станцію, а звідти в камеру гасіння на вході очисних споруд.
Ущільнений надлишковий активний мул з мулоущільнювачів І ступені самопливом надходить на ІІ ступінь мулозгущувачів, а потім відкачується насосами на мулові майданчики.
Зневоднення осаду:
Для зневоднення та підсушування осаду на станції очисних проектом передбачені споруд мулові майданчики та ставки зі штучною основою, а також майданчики компостування.

Питання №7. Існуюча топозйомка
Відповідь: Нажаль немає технічної можливості завантажити скан-копії документів при відповіді на питання.

Питання №8. Акти обстежень існуючих споруд
Відповідь: Нажаль немає технічної можливості завантажити скан-копії документів при відповіді на питання.

Питання №9. Наявність специфічних умов на майданчику очисних споруд (просідаючи ґрунти, підтоплювала територія, тощо)
Відповідь: Специфічні умови відсутні

Додаткова інформація №10.
До уваги учасників торгів. Для забезпечення тендерної пропозиції : (банківської гарантії) необхідно використовувати наступний номер рахунку UA388201720344331002100026698 Державна казначейська служба України м. Київ
Технічні вимоги
Дата подання: 20 січня 2020 16:13
Дата відповіді: 23 січня 2020 17:13
Доброго дня! Згідно п.п. 1 п. 3 Додатку 3 до тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції технічної пропозиції, яка повинна містити в собі наступну інформацію: Опис застосування технології очистки стоків у аеротенках відповідно до «йоганнесбургзького» процесу в межах існуючих ємкостей та споруд; Розрахунок навантажень, згідно вказаних в технічних вимогах показників загального фосфору та загального азоту; Розрахунок показників очистки згідно навантажень забруднюючих речовин, а не по об'ємам стоків, відповідно до вимог Директиви ЄС 91.271.ЄЕС від 21.05.1991р.; По-зонний розрахунок аеротенків 4-ї черги КОС з метою підтвердження відповідності очистки стоку до вимог ЄС після реконструкції; Схему біологічного реактора з вказаними відповідними зонами біологічної очистки (в масштабі); Попередній розрахунок аераційної системи з метою подальшого забезпечення аеротенків повітрям та економії електроенергії; Рішення щодо ефективної роботи механічної очистки; Рішення щодо обліку об'єму стоків на вході та виході очисних споруд; Принципову схему переоснащення аеротенків, відокремлення різних зон з мішалками та рециклом; Планувальні пропозиції будівництва реагентного господарства; Варіанти пропозиції розміщення регенератора в окремій споруді (очистка від сірководню); Попередній висновок ефективності роботи діючих повітрянагнітачів з метою їх оптимального використання в подальшому; Та інше, на розсуд Учасника. Виконання зазначених розрахунків потребують проведення проектних робіт та вишукувань, які є частиною проектування і входять в склад робіт по розробці розділу ТХ у разі укладання договору на виконання робіт по розробці проектно-кошторисної документації, а отже є частиною оплачуваних робіт. Така вимога, а саме виконання проектних робіт до укладання договору жодним чином не пов’язана зі статтями 16 і 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що може свідчити про наявний досвід виконання аналогічних робіт, матеріально-технічну базу, кваліфікаційний персонал для забезпечення виконання робіт. Окрім цього, вимагає достатньо часу для опрацювання концепції каналізаційних очисних споруд. Така вимога може свідчити про те, що замовник вимагає результати проектних робіт за об’єктом, що до укладання договору, що суперечить порядку виконання робіт, або те, що на сьогодні уже кимось повністю підготовлені проектні рішення за об’єктом поза тендерною закупівлею, що є протизаконним. Просимо прибрати зазначені вимоги з тендерної документації, так як вони є дискримінаційними. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Нормами тієї ж статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, чинне законодавство не обмежує замовника у можливості встановлювати вимоги та визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам. Встановлюючи вимоги до тендерної пропозиції учасника, замовник керується чинним законодавством та специфікою предмета закупівлі.
В свою чергу у розділі «примітка» додатку 3 до тендерної документації замовником передбачено, що у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-003354-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 24 січня 2020 22:36
скарга на умови закупівлі
скарга на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2020 16:54
рішення від 29.01.2020 № 1789.pdf
Дата публікації: 29 січня 2020 16:54
рішення від 11.02.2020 №2617.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 18:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом підприємства враховано рішення Антимонопольного комітету України та внесено відповідні зміни до тендерної документації. Рішення тендерного комітету додається.
Дата виконання рішення замовником: 06 березня 2020 17:08

Документи подані скаржником

24 січня 2020 22:36
Скарга.pdf
24 січня 2020 22:36
Платіжне доручення.jpg

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 4 991 228,40
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ГОКРІД ЛТД"" 7 042 330,00
UAH з ПДВ
3 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергозберігаючі технології" 7 019 000,00
UAH з ПДВ
6 983 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ" 7 042 330,00
UAH з ПДВ
7 042 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 17:31
Електронний підпис
13 березня 2020 17:28
ліцезія авк.pdf
13 березня 2020 17:28
кошторис.pdf
13 березня 2020 17:28
28 технічна пропозиція.pdf
13 березня 2020 17:28
26 довідка сертифікати ISO.pdf
13 березня 2020 17:28
25 довідка санкції.pdf
13 березня 2020 17:28
23 витяг з ЄДР 09.01.20.pdf
13 березня 2020 17:28
22 витяг з пдв.pdf
13 березня 2020 17:28
21 статут.pdf
13 березня 2020 17:28
20 довідка субпідрядник.pdf
13 березня 2020 17:28
19 інформаційна довідка.pdf
13 березня 2020 17:28
17 довідка довкілля.pdf
13 березня 2020 17:28
13 довідка бенефіціар.pdf
13 березня 2020 17:28
7 договір 19-10-19.pdf
13 березня 2020 17:28
6 сертефікати.pdf
13 березня 2020 17:28
4 проект договору.pdf
13 березня 2020 17:28
1 довіреність король о.і..pdf
13 березня 2020 17:28
1 витяг з протоколу.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 21:00
Електронний підпис

Публічні документи

26 березня 2020 15:21
Електронний підпис
26 березня 2020 13:32
Електронний підпис
25 березня 2020 13:19
Електронний підпис
25 березня 2020 13:19
Довідка ДФС.pdf
25 березня 2020 12:57
Електронний підпис
25 березня 2020 12:56
26500031862999J1400305100000000210320202650.XML
25 березня 2020 12:56
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2020 12:56
Довідка МВС.pdf
25 березня 2020 12:56
Електронний підпис
13 березня 2020 17:23
Електронний підпис
13 березня 2020 17:22
Установчі.rar
13 березня 2020 17:22
ст17.rar
13 березня 2020 17:22
Проект договору.pdf
13 березня 2020 17:22
Кваліфікація 2.rar
13 березня 2020 17:22
Квалификация.rar
13 березня 2020 17:22
Довідка про субпідряд.pdf
13 березня 2020 17:22
Виписка покриття.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 16:55
Електронний підпис
30 січня 2020 16:45
Гарантійний лист.pdf
30 січня 2020 16:45
7 податки.pdf
30 січня 2020 16:45
6. кінцеві власники.pdf
30 січня 2020 16:45
5. Бункрутство.pdf
30 січня 2020 16:45
1. корупція_юр.особа.pdf
30 січня 2020 16:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 січня 2020 16:45
Субпідрядник.pdf
30 січня 2020 16:45
Сертификат_002029.jpg
30 січня 2020 16:45
Сертиф_кат Волод_н.pdf
30 січня 2020 16:45
Сертиф_кат Василенко.pdf
30 січня 2020 16:45
Нетяженко.pdf
30 січня 2020 16:45
Кур_нної зав_рений.PDF
30 січня 2020 16:45
Зубко зав_рений.PDF
30 січня 2020 16:45
Жуков О.В..PDF
30 січня 2020 16:45
Брижатенко зав_рений.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

ТОВ "ВКФ "ГОКРІД ЛТД""

ТОВ "Енергозберігаючі технології"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Відхилено 3 800 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 13:03
ТОВ "ВКФ "ГОКРІД ЛТД""
#20192734
Відхилено 3 850 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 14:26
ТОВ "Енергозберігаючі технології"
#31862999
Переможець 6 983 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергозберігаючі технології"
#31862999
6 983 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 11:31
Додаткова угода №4 від 09.09.2020.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 15:41
Додаткова угода №3 до Договору №12.04-20 від 12.04.2020.PDF зміни до договору
19 серпня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 14:25
Додаткова угода № 2 до Договору №12.04-20 від 12.04.2020.PDF зміни до договору
22 квітня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2020 14:09
Додаткова угода № 1 до Договору № 12.04-20 від 12.04.2020 р..PDF зміни до договору
12 квітня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
12 квітня 2020 13:53
Договір № 12.04-20 від 12.04.2020 р..PDF укладений
12 квітня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт після внесення змін залишається не змінним. Загальна сума договору після внесення змін - 6 982 400 грн. 26 коп.
Номер договору про закупівлю: 12.04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт після внесення змін залишається не змінним. Загальна сума договору після внесення змін залишається не змінною та складає - 6 982 400 грн. 26 коп.
Номер договору про закупівлю: 12.04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт після внесення змін залишається не змінним. Загальна сума договору після внесення змін залишається не змінною та складає - 6 982 400 грн. 26 коп.
Номер договору про закупівлю: 12.04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця. Обсяг робіт після внесення змін залишається не змінним. Загальна сума договору після внесення змін залишається не змінною та складає - 6 982 400 грн. 26 коп.
Номер договору про закупівлю: 12.04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 982 400,26
UAH (в тому числі ПДВ 1 163 733,38 UAH)