Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труби сталеві електрозварні прямошовні 273, 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-01-15-003340-c afa2aac451f64ee39b681037953744cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 13:21
Початок аукціону: 04 лютого 2020 13:21
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Труби сталеві електрозварні прямошовні 273, 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80

Кількість 145,3 тон.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145.3 тонны
Труби сталеві електрозварні прямошовні 273, 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська, Кривий Ріг, провулок Дежньова,9 центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату протягом 180-ти календарних днів за фактично поставлений Товар у відповідності до виставлених рахунків шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Постачальника після підписання відповідної накладної. Наявність заборгованості за попередньо поставлений Товар не є підставою для відмови у наступних поставках згідно заявок Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розбіжність
Дата подання: 16 січня 2020 16:17
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:18
Доброго вечора. Просимо узгоджити постачання труб 273 товщинами стінок 5,0-7,0 мм та 426 товщинами стінок 7,0-9,0 мм. Можливе постачання труб виробництва стран ЄС згідно європейських стандартів та необхідне при цьому надання сертифиікат відповідності та гарантійного листа?
Відповідь: Товщина стінок труб повинна бути рівнозначною заявленої в ТД.
Як виняток, у випадку термінової поставки та відсутності заявленої товщини стінки труб 273; 426 допускається відхилення товщини стінки на 1мм в більшу сторону і тільки за згодою замовника.
Умови постачання труб та перелік необхідних документів зазначені в ТД.
(роз’яснення надається згідно рішення тендерного комітету Протокол№3/3/20 від 20.01.2020р.)
запитання по суті
Дата подання: 16 січня 2020 16:23
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:18
Згідно додатку 4: Вимоги до сертифікатів якості виробника - обов’язкове внесення до сертифікатів якості виробника інформації про всі проведені випробування згідно вимог Замовника з інформацією про засоби вимірювань, випробувальний тиск, метод випробувань. Замовник не повідомив нічого в додатку 4 про необхідні випробування. Які засоби вимірування та які випробування маються на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог Замовника передбачена поставка труб по ГОСТ 10705, відповідно і в сертифікаті якості повинні бути зазначені всі результати випробувань (гідравлічні випробування, механічні властивості, хімічний склад тощо), які передбачені ГОСТ 10705.

В зразках сертифікатів якості повинні вказуватись НД на трубу, НД на сталь. А в сертифікатах якості при поставці труб по ГОСТ 10705 вказується НД на труби ГОСТ 10705, НД на сталь 380.(роз’яснення надається згідно рішення тендерного комітету Протокол№3/3/20 від 20.01.2020р.)
сортамент
Дата подання: 17 січня 2020 16:06
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:20
Добрый день. В проекте договора Заказчика, согласно п.5.3, по технической необходимости возможна поставка труб с меньшей/большей толщиной стенки трубы. Просим Вас в техническом задании, а также в спецификации к проекту договора, указать гранично-допустимые толщины стенок, для производственных потребностей Заказчика.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету Протокол №4/3/20 від 20.01.2020р. внесено зміни до тендерної документації.
Протокол №4/3/20 від 20.01.2020р.
Дата подання: 21 січня 2020 09:26
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:56
просимо опублікувати Протокол №4/3/20 від 20.01.2020р.
Відповідь: Форми документів обов’язкові для оприлюднення у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 "Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)", яким замовникам рекомендовано керуватись під час розроблення положення про тендерний комітет, визначено, що формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби. При цьому перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання. Рішення тендерного комітету, за результатами засідання оформлюється протоколом. Оформлення протоколів засідання тендерного комітету здійснюється замовником самостійно у довільній загальноприйнятній у діловодстві формі із зазначенням результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на такому засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Оприлюднення, яких не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими законодавчими документами.
Протокол№3/3/20 від 20.01.2020р.
Дата подання: 21 січня 2020 09:58
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:56
просмо опублікувати Протокол№3/3/20 від 20.01.2020р.
Відповідь: Форми документів обов’язкові для оприлюднення у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 "Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)", яким замовникам рекомендовано керуватись під час розроблення положення про тендерний комітет, визначено, що формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби. При цьому перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання. Рішення тендерного комітету, за результатами засідання оформлюється протоколом. Оформлення протоколів засідання тендерного комітету здійснюється замовником самостійно у довільній загальноприйнятній у діловодстві формі із зазначенням результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на такому засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Оприлюднення, яких не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими законодавчими документами.
Розбивка по лотам
Дата подання: 22 січня 2020 12:47
Дата відповіді: 24 січня 2020 16:09
Шановні партнери, Звертаємо вашу увагу на те,що не всі виробники мають можливість виробляти Труби за всіма існуючими Гостами/стандартами. Ми виробляємо та реалізуємо труби сталеві ел.зварні прямошовні діаметром від 426 до 1620мм згідно ГОСТ 10704-91, 10705-80, 10706-76.. Пропонуємо :для забезпечення ефективної і прозорої процедури публічних закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції та розвиток добросовісної конкуренції – згідно Додаток 4 до тендерної документації-« ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» вивести в окремі Лоти, а саме: Лот №1: труби d 273 мм Лот №2: труби d 426 мм
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так як ГОСТ 10705-80 поширюється на сталеві електрозварні прямошовні труби діаметром від 10 до 530 мм з вуглецевої і низьколегованої сталі, що застосовуються для трубопроводів і конструкцій різного призначення, відсутні підстави для розбивання закупівлі на лоти.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-003340-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство " Науково-виробнича фірма "Кароліна", Код ЄДРПОУ:13469980
Дата подання: 22 січня 2020 15:39
порушення строку розміщення змін до тендерної документації
На підставі протоколу № 4/2/20 від 20.01.20 Замовника, Замовником було надано інформацію про те, що ним будуть внесені зміни до тендерної документації. Станом на 22.01.20 відповідні зміни невнесено в документацію, та не викладено на майданчику в машинозчитувальному форматі, що порушує вимоги ст. 10, п.3 розділу 3 Закону "Про публічні закупівлі". Вимагаємо негайно усунути порушення, викласти відповідні зміни до тендерної документації у системі Прозорро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 16:35
Станом на 21 січня 2020 року у Замовника була відсутня технічна можливість вчасно завантажити оновлену редакцію тендерної документації (зміни та перелік змін) від 20.01.2020р. в зв'язку з аварійним відключенням мікрорайонів міста від електропостачання, через аварію на високовольтних електромережах.
Станом на 22.01.2020р. Замовником завантажено нову редакцію тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003340-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство " Науково-виробнича фірма "Кароліна", Код ЄДРПОУ:13469980
Дата подання: 23 січня 2020 16:19
усунення порушень щодо внесення змін
Згідно розділу 2. п.2 абз. 2 у тендерній документації Замовника зазначено: "Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації (абзац 2 частини 2 статті 23 Закону).
Зазначена інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону (абзац 4 частини 2 статті 23 Закону)".
Замовником розміщено ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАКУПІВЛІ
код ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві електрозварні прямошовні Ф273, 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80). Але , ні в переліку змін, ні в новій редакції тендерної документації не визначено , які саме внесено зміни згідно вимог розділу 2. п.2 абз. 2 тендерної документації , Закону «Про публічні закупівлі». По суті - ніяких змін не внесено. Документація в новій редакції ідентична тій, що розміщена у попередній редакції.
Замовником порушено механізм внесення змін до тендерної документації у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі», та вимог, що визначені у тендерній документації.
Вимагаємо привести тендерну документацію в новій редакції у відповідності з вимогами Закону "Про публічні закупівлі" , та усунути порушення .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 16:14
Шановний Учаснику!!!
Замовником дотримано всіх вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме абз.2 ч.2 ст.23 щодо внесення змін до тендерної документації та її оприлюднення у вигляді нової редакції. Рішенням тендерного комітету Протокол №4/3/20 від 20.01.2020р., внесено зміни до тендерної документації, а саме до Додатку №5 (проект договору) тендерної документації, в п. 5.3. на підставі звернення Учасника 17.01.2020р. о 16:06:36.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-003340-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАРОЛІНА", Код ЄДРПОУ:13469980
Дата подання: 14 лютого 2020 17:53
скарга щодо порушення проведення процедури закупівлі
Неправомірне визнання переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 19:34
Рішення від 18.02.2020 №3052 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 19:34
Рішення від 04.03.2020 №4208.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 19:24

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 17:52
платіжка.pdf
14 лютого 2020 17:52
лист від ДП НДТІ.pdf
14 лютого 2020 17:52
скарга до АМКУ.pdf
03 березня 2020 18:41
дод.2.pdf
03 березня 2020 18:41
дод.8.pdf
03 березня 2020 18:41
дод.7.pdf
03 березня 2020 18:41
лист до АМКУ .pdf
03 березня 2020 18:42
копія ГОСТ 10705-80.pdf
03 березня 2020 18:45
копія ГОСТ 10705-80_compressed.pdf
03 березня 2020 18:45
лист від ДП НДТІ.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" 3 487 200,00
UAH з ПДВ
3 249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Научно-производственное объединение "Завод стальных труб" 3 499 008,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬКОМ" 3 341 900,00
UAH з ПДВ
3 341 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАРОЛІНА" 3 499 930,00
UAH з ПДВ
3 429 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 16:24
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:10
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:40
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:39
Довідка податкова.pdf
10 лютого 2020 14:36
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:35
Корупція переможець.pdf
10 лютого 2020 14:35
Довідка податкова.pdf
10 лютого 2020 14:35
Довідка МВС.pdf
03 лютого 2020 08:09
Електронний підпис
31 січня 2020 17:55
Управління якістю.PDF
31 січня 2020 17:55
Тендерна пропозиція.PDF
31 січня 2020 17:55
Судимість фіз. особа.PDF
31 січня 2020 17:55
Судимість директора.PDF
31 січня 2020 17:55
Статут 2016 оригинал.pdf
31 січня 2020 17:55
Сертификат екологія.PDF
31 січня 2020 17:55
Сертификат 426-1420.pdf
31 січня 2020 17:55
Працівники.PDF
31 січня 2020 17:55
Податки і збори.PDF
31 січня 2020 17:55
ПДВ .pdf
31 січня 2020 17:55
Обладнання.PDF
31 січня 2020 17:55
Наказ директор.PDF
31 січня 2020 17:55
Корупція.PDF
31 січня 2020 17:55
Корупція директора.PDF
31 січня 2020 17:55
Конкуренція.PDF
31 січня 2020 17:55
Інформація в реєстрі.PDF
31 січня 2020 17:55
Зразок 273 Інтерпайп.pdf
31 січня 2020 17:55
Згода на відстрочку.PDF
31 січня 2020 17:55
Захист довкілля.PDF
31 січня 2020 17:55
Досвід виконання.PDF
31 січня 2020 17:55
Додаток 4.PDF
31 січня 2020 17:55
Довідка ТПП 1.pdf
31 січня 2020 17:55
Гарантування ціни.PDF
31 січня 2020 17:55
Банкрутство.PDF
31 січня 2020 17:55
Атестат УСК.PDF
31 січня 2020 17:55
Атестат Інтерпайп.PDF

Публічні документи

31 січня 2020 16:46
Умови договора.pdf
31 січня 2020 16:46
Техничне завдання.pdf
31 січня 2020 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 16:46
Рішення 4.pdf
31 січня 2020 16:46
Ринкови ціни.pdf
31 січня 2020 16:46
Захисту довкілля.pdf
31 січня 2020 16:46
ISO 9001 2015.pdf
31 січня 2020 16:46
ISO 14001 2015.pdf
31 січня 2020 16:46
ТПП.PDF
31 січня 2020 16:46
СТ 17.pdf
31 січня 2020 16:45
сертифікат ISO 900142015.pdf
31 січня 2020 16:45
Про субпідрядників.pdf
31 січня 2020 16:45
Матеріально техбази.pdf
31 січня 2020 16:45
Лист що до санкцій.pdf
31 січня 2020 16:45
Лист від виробника.pdf
31 січня 2020 16:45
Довідка працівників.pdf
31 січня 2020 16:45
Відстрочка платежу.pdf
31 січня 2020 16:45
Атестат акредитаціі.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 16:38
довідка з ТПП 023-1.pdf
31 січня 2020 16:38
про сертифікати.pdf
31 січня 2020 16:38
про право підпису.pdf
31 січня 2020 16:38
про товариства.pdf
31 січня 2020 16:38
витяг з протоколу.pdf
31 січня 2020 16:38
тех. якісні хар. 273,426.pdf
31 січня 2020 16:38
про працівників.pdf
31 січня 2020 16:38
дов. ст.17.pdf
31 січня 2020 16:38
дов. про МТБ.pdf
31 січня 2020 16:38
цінова 273,426.pdf
31 січня 2020 16:38
серт.-1.pdf
31 січня 2020 16:38
серт. відповідності.pdf
31 січня 2020 16:38
серт. 9001.pdf
31 січня 2020 16:38
серт. 14001.pdf
31 січня 2020 16:38
про ціни.pdf
31 січня 2020 16:38
про субпідрядника.pdf
31 січня 2020 16:38
про довкілля 273,426.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД"

Общество с ограниченной ответственностью "Научно-производственное объединение "Завод стальных труб"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬКОМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАРОЛІНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД"
#38864264
Переможець 3 249 900,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД"
#38864264
3 249 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 16:54
Додаткова угода № 1 до договору 134-20 від 03.06.2020 Укрспецконструкція.PDF зміни до договору
03 червня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 14:31
№134-20 від 11.03.2020р. ТОВ УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД.PDF укладений
11 березня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньоринкових цін на трубну продукцію, згідно п. 3.4. Договору та відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю Товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого Товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення Ціни (шляхом коригування кількості товару), Ф273х7 – 20 503,021 грн./т без ПДВ, Ф426х8 – 20 502,900 грн./т без ПДВ, Специфікацію №1 (додаток №1 до Договору) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №134-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №134-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 553 578,32
UAH (в тому числі ПДВ 92 263,05 UAH)