Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1(головний) комунального підприємства «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» на вулиці Академіка Павлова, 20 в м.Володимирі-Волинському Волинської області
Очікувана вартість
4 902 296,00 UAH
UA-2020-01-15-002855-c ● 614a935a732c43859fccd053fd916b73
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42631325 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Павлова, буд. 20 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Федорович +380938834530 serg38r@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 4 902 296,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 511,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1(головний) комунального підприємства «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» на вулиці Академіка Павлова, 20 в м.Володимирі-Волинському Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський , вул. Павлова, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2020 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2020 16:04 |
Тендерна документація капітальний ремонт покрівлі.docx | |
15 січня 2020 16:04 |
Технічне завдання.doc | |
15 січня 2020 16:04 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 17 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 17 січня 2020 19:26
Шановний Замовник, просимо Вас звернути увагу, що вимога надати завірену копію сторінок паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (зі змінами)» порушує Закон України «Про захист персональних даних», адже паспортні дані громадян України є персональними даними і не підлягають розголошенню. Така вимога може стосуватися учасника-фізичної особи-підприємця для підтвердження його повноважень і не може стосуватися уповноваженої особи учасника-юридичної особи. А надання кольорової скан-копії паспорта, який міститиметься у відкритому доступі загрожує власнику паспорта несанкціонованому використанню паспортних даних сторонніми особами з різними негативними наслідками. Пропонуємо Замовнику внести зміни до Тендерної документації або прибрати незаконну вимогу.
В тендерній документації зазначено, що технічні, якісні та кількісні характеристики подаються у складі пропозиції окремим файлом (файлами). Роз’ясніть, будь ласка, які саме документи потрібно надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам. ДЦ, локальні кошториси, відомість ресурсів - цих документів буде достатньо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник не має на меті порушити Закон України «Про захист персональних даних», адже в Додатку 6 є Лист - згода на обробку персональних даних.Також, згідно статті 11 Закону України «Про захист персональних даних», підставою для обробки персональних даних є :згода суб"єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Крім цього в тендерній документації зазначено, що уповноважена особа може надати копію іншого документу, що посвідчує особу, а не виключно паспорта громадянина України. Ми не вимагаємо надання "кольорової" скан-копії паспорта, це може бути скан-копія чорно-білих ксерокопій сторінок паспорта, або ін.документу , що посвідчує особу.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам необхідно надати : договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, а також довідку в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічного завдання тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам необхідно надати : договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, а також довідку в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічного завдання тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-15-002855-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 07 лютого 2020 11:42
Про скасування рішення тендерного комітету
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол № 31 від 07.02.20 р.) про визнання переможцем КП «Промжитлобуд», оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були подати довідку про наявність матеріально-технічної бази учасника, що необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У підсумкових відомостях ресурсів зокрема зазначена робота автоматичного зварювального апарату гарячого повітря Laron, ручного зварювального апарату гарячого повітря Rion, апарат для газового зварювання та різання. У довідці, поданій КП «Промжитлобуд», не зазначено жодної інформації щодо даного обладнання. Є невідповідність у наданих документах. Це є порушенням умов тендерної документації, адже потрібно було зазначити інформацію про наявність обладнання необхідного для виконання робіт. Крім того, потрібно було надати опис складів та/або виробничої бази. У довідці КП «Промжитлобуд» зазначено лише тип.
Аналізуючи довідку про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що подана КП «Промжитлобуд», постає питання чи зможе підприємство виконати роботи передбачені технічним завданням. Адже жодної інформації про наявність працівників, які займатимуться покрівельними роботами не має.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були подати довідку про наявність матеріально-технічної бази учасника, що необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У підсумкових відомостях ресурсів зокрема зазначена робота автоматичного зварювального апарату гарячого повітря Laron, ручного зварювального апарату гарячого повітря Rion, апарат для газового зварювання та різання. У довідці, поданій КП «Промжитлобуд», не зазначено жодної інформації щодо даного обладнання. Є невідповідність у наданих документах. Це є порушенням умов тендерної документації, адже потрібно було зазначити інформацію про наявність обладнання необхідного для виконання робіт. Крім того, потрібно було надати опис складів та/або виробничої бази. У довідці КП «Промжитлобуд» зазначено лише тип.
Аналізуючи довідку про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що подана КП «Промжитлобуд», постає питання чи зможе підприємство виконати роботи передбачені технічним завданням. Адже жодної інформації про наявність працівників, які займатимуться покрівельними роботами не має.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 15:09
Тендерним комітетом розглянуто вимогу UA-2020-01-15-002855-c.b1 від 07.02.2020. У відповідь на вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно з додатком 1 до тендерної документації учасники повинні були подати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Серед наведеного у довідці учасником, переліку обладнання/транспортних засобів (або механізмів) обов’язкова наявність наступних:
- автотранспорт для перевезення матеріалів;
- наявність виробничої бази і складських приміщень.
В складі тендерної документації учасником - КП «Промжитлобуд», подано довідку про наявність матеріально-технічної бази за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Володимира-Великого, 46, в якій відображено наявність складських приміщень, де описано тип, а саме розчино-бетонний вузол, складські приміщення, гаражі, столярна майстерня. Отже вимогу Замовника (наявність виробничої бази і складських приміщень) у додатку №1 виконано.
2. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №7 від 27.01.2020 року про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації, де пунктом №36 вказана наявність паяльника для зварювання плівки ПВХ. Отже вимогу Замовника (наявність обладнання) у додатку №1 виконано. Окрім цього, Замовником в складі тендерної документації не вимагалось надання учасником підсумкової відомості ресурсів, а відтак такий документ не може братись до уваги під час оцінки тендерної пропозиції учасника.
3. В складі тендерної документації учасником - КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №6 від 27.01.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є наявні працівники, які займаються покрівельними роботами, а саме №10 Свирида М.О. (покрівельник рулонних покрівель, 4 р.) . Отже вимогу Замовника (наявність працівників відповідної кваліфікації) у додатку №1 виконано.
Таким чином, рішення тендерного комітету (протокол №31 від 07.02.2020 року) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні, а пропозиція КП «Промжитлобуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того цінова пропозиція даного підприємства є найбільш економічно вигідною і прийнятною для нас.
1. Відповідно з додатком 1 до тендерної документації учасники повинні були подати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Серед наведеного у довідці учасником, переліку обладнання/транспортних засобів (або механізмів) обов’язкова наявність наступних:
- автотранспорт для перевезення матеріалів;
- наявність виробничої бази і складських приміщень.
В складі тендерної документації учасником - КП «Промжитлобуд», подано довідку про наявність матеріально-технічної бази за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Володимира-Великого, 46, в якій відображено наявність складських приміщень, де описано тип, а саме розчино-бетонний вузол, складські приміщення, гаражі, столярна майстерня. Отже вимогу Замовника (наявність виробничої бази і складських приміщень) у додатку №1 виконано.
2. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №7 від 27.01.2020 року про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації, де пунктом №36 вказана наявність паяльника для зварювання плівки ПВХ. Отже вимогу Замовника (наявність обладнання) у додатку №1 виконано. Окрім цього, Замовником в складі тендерної документації не вимагалось надання учасником підсумкової відомості ресурсів, а відтак такий документ не може братись до уваги під час оцінки тендерної пропозиції учасника.
3. В складі тендерної документації учасником - КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №6 від 27.01.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є наявні працівники, які займаються покрівельними роботами, а саме №10 Свирида М.О. (покрівельник рулонних покрівель, 4 р.) . Отже вимогу Замовника (наявність працівників відповідної кваліфікації) у додатку №1 виконано.
Таким чином, рішення тендерного комітету (протокол №31 від 07.02.2020 року) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні, а пропозиція КП «Промжитлобуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того цінова пропозиція даного підприємства є найбільш економічно вигідною і прийнятною для нас.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-002855-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 12 лютого 2020 15:58
Перегляд рішення тендерного комітету
Відповідно до відповіді Замовника від 17.01.2020 р. на звернення щодо надання роз’яснення до ТД, замовником зазначено наступне: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам необхідно надати : договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, а також довідку в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічного завдання тендерної документації». При поданні пропозицій мають враховуватися тендерна документація та усі офіційні роз’яснення Замовника. Отже, відомість ресурсів мала б бути подана і повинна братися до уваги.
Крім того, як вже Замовником було сказано: «Серед наведеного у довідці учасником, переліку обладнання…» , тобто обладнання теж потрібно було зазначити, а не лише транспортні засоби та склади.
Також, згідно додатку 3 до ТД, потрібно було надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості маш.-год. власної будівельної техніки, яка буде застосовуватись для виконання замовлення. Згідно поданих розрахунків КП «Промжитлобуд» зазначена робота автоматичного зварювального апарату гарячого повітря Laron, ручного зварювального апарату гарячого повітря Rion, апарат для газового зварювання та різання. У довідці, поданій КП «Промжитлобуд», не зазначено жодної інформації щодо даного обладнання. А розрахунок роботи паяльника для зварювання плівки ПВХ, який вказаний п. 36 довідки від 27.01.20 р. № 7, взагалі не наданий. Тобто як такий в роботі використовуватись не буде, згідно наданої інформації КП «Промжитлобуд».
Розгорнути
Згорнути
Крім того, як вже Замовником було сказано: «Серед наведеного у довідці учасником, переліку обладнання…» , тобто обладнання теж потрібно було зазначити, а не лише транспортні засоби та склади.
Також, згідно додатку 3 до ТД, потрібно було надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості маш.-год. власної будівельної техніки, яка буде застосовуватись для виконання замовлення. Згідно поданих розрахунків КП «Промжитлобуд» зазначена робота автоматичного зварювального апарату гарячого повітря Laron, ручного зварювального апарату гарячого повітря Rion, апарат для газового зварювання та різання. У довідці, поданій КП «Промжитлобуд», не зазначено жодної інформації щодо даного обладнання. А розрахунок роботи паяльника для зварювання плівки ПВХ, який вказаний п. 36 довідки від 27.01.20 р. № 7, взагалі не наданий. Тобто як такий в роботі використовуватись не буде, згідно наданої інформації КП «Промжитлобуд».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 15:31
Тендерним комітетом розглянуто вимогу UA-2020-01-15-002855-c.а2 від 12.02.2020. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були подати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №7 від 27.01.2020 року про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації Отже вимогу Замовника (наявність обладнання) у додатку №1 виконано. Окрім того, тендерна документація не містила окремих вимог стосовно заповнення форми довідки, зокрема, щодо відповідності відомостей, зазначених у довідці, даними, що зазначаються у підсумковій відомості ресурсів.
2. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано розрахункову вартість експлуатації 1 машино-години машин (таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин.). Отже вимогу Замовника Технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) у додатку №3 виконано.
3. Спосіб виконання робіт та використовувана техніка та механізми є прерогативою Підрядника, тому для Замовника головне не спосіб, а якість та строки виконання робіт.
Таким чином, рішення тендерного комітету (протокол №31 від 07.02.2020 року) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі не підлягає відміні, а пропозиція КП «Промжитлобуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були подати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №7 від 27.01.2020 року про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації Отже вимогу Замовника (наявність обладнання) у додатку №1 виконано. Окрім того, тендерна документація не містила окремих вимог стосовно заповнення форми довідки, зокрема, щодо відповідності відомостей, зазначених у довідці, даними, що зазначаються у підсумковій відомості ресурсів.
2. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано розрахункову вартість експлуатації 1 машино-години машин (таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин.). Отже вимогу Замовника Технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) у додатку №3 виконано.
3. Спосіб виконання робіт та використовувана техніка та механізми є прерогативою Підрядника, тому для Замовника головне не спосіб, а якість та строки виконання робіт.
Таким чином, рішення тендерного комітету (протокол №31 від 07.02.2020 року) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі не підлягає відміні, а пропозиція КП «Промжитлобуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ |
2 741 767,60
UAH з ПДВ
|
2 679 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
3 958 906,61
UAH з ПДВ
|
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
3 687 115,14
UAH з ПДВ
|
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Евродизайн |
3 339 055,13
UAH з ПДВ
|
3 081 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СМ-Рембуд |
3 562 395,60
UAH з ПДВ
|
3 081 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" |
4 741 092,00
UAH з ПДВ
|
4 350 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ #05526184 |
Переможець |
2 679 990,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2020 11:21
|
Дод.угода №2.jpeg | зміни до договору |
08 серпня 2020 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2020 14:59
|
Дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
12 березня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 17:15
|
Договір №14.pdf | укладений |
21 лютого 2020 17:12
|
Додаток 12.1 Календарний план робіт.pdf | укладений |
21 лютого 2020 17:12
|
Додаток 12.2 Договірна ціна.pdf | укладений |
21 лютого 2020 17:12
|
Додаток 12.3 Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
21 лютого 2020 17:12
|
Додаток 12.4 Локальний кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
21 лютого 2020 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В п.3.7: ПРИМІТКА: на даний час щодо виконання даних робіт виділена сума в розмірі 1 798 490 грн. 00 коп. з ПДВ. Інша сума в межах кошторисних призначень буде виділятись протягом 2020-2021 років до завершення капітального ремонту по мірі надходження коштів; в п.4.2 Замовник може сплачувати аванс Підряднику в розмірі до 30%. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод.угода №1 до дог. №14 від 20.02.2020р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В п.3.1 договору : Ціна цього договору зменшується на 68 020 грн 09 коп. і становить 2 611 969 грн. 91 коп. з ПДВ. В п.3.7: ПРИМІТКА: на даний час щодо виконання даних робіт виділена сума в розмірі 2 611 969 грн. 91 коп. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода №2 до договору №14 від 20.02.2020р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |