Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нержавіючі скребки, мочалка банна
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2020-01-15-002846-c ● 3ba40746ba374219ac61857feed185c3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188458 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Неліпович Інна Вікторівна +380414327497 internat_brd@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2020 16:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2020 16:10 |
Початок аукціону: | 20 січня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 3 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Нержавіючі скребки (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, пров.Перемоги,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 лютого 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
200 шт
Мочалка банна (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, пров.Перемоги,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 лютого 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2020 16:02 |
оголошення скребок, мочалки .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 10:53
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Предмет закупівлі має відповідати технічним вимогам згідно до оголошення.
2.Торгова марка, модель, модефікація,і т.д. мають відповідати технічним вимогам згідно до оголошення.
3.ФОП не платників податків, допускаємо до участі в закупівлі. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків та зборів,що сплачуться або мають бути сплачені в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та т.д., як зазначено в оголошенні.
2.Торгова марка, модель, модефікація,і т.д. мають відповідати технічним вимогам згідно до оголошення.
3.ФОП не платників податків, допускаємо до участі в закупівлі. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків та зборів,що сплачуться або мають бути сплачені в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та т.д., як зазначено в оголошенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" |
2 945,00
UAH з ПДВ
|
1 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
1 930,00
UAH з ПДВ
|
1 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Орьол Олена Вікторівна |
2 516,00
UAH з ПДВ
|
2 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА |
2 750,00
UAH з ПДВ
|
2 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МИЙДОДІР" |
3 091,20
UAH з ПДВ
|
3 091,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДОДІЧ ЛЕОНІЛА ВАСИЛІВНА" |
3 260,00
UAH з ПДВ
|
3 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" #3307207495 |
Переможець |
1 920,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 15:47
|
Договір №3.pdf | укладений |
14 лютого 2020 14:04
|