Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
370 400,00 UAH
UA-2020-01-15-002697-c 298a9dbd8f31433e93235aefafc06b83
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Воловенко

+380484197504 buhgaltercrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської районної ради "Центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 26418688
Місцезнаходження: 68643, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А
Контактна особа: Інна Воловенко
+380484197504
buhgaltercrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:44
Очікувана вартість: 370 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Комп’ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Суворова,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Суворова,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 11:58
зміни до ТД.docx
17 січня 2020 11:58
проект договору зі змінами.docx
17 січня 2020 11:58
ТД - 2020 зі змінами.doc
15 січня 2020 15:46
проект договору.docx
15 січня 2020 15:46
ТД - 2020.doc
17 січня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 11:58
зміни до ТД.docx
17 січня 2020 11:58
проект договору зі змінами.docx
17 січня 2020 11:58
ТД - 2020 зі змінами.doc
15 січня 2020 15:46
проект договору.docx
15 січня 2020 15:46
ТД - 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 15 січня 2020 16:17
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:40
Шановний замовнику! У додатку №2 в складі ноутбука, Ви вимагаєте "Жорсткий диск HDD 3.5 1000 Гб". Доводимо до Вашого відома, що формат HDD 3.5, використовується у системних блоках, а не у ноутбуках. Виправте помилку. Також є питання по еквіваленту. Як саме буде оцінюватись еквівалент, наприклад до: "Джерело безперебійного живлення Vinga LCD 800VA" ? В нашому розумінні оцінка еквіваленту лише по потужності ДБЖ, так як ніяких характеристик крім потужності не зазначено. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни в додаток №2 до тендерної документації. Щодо джерела безперебійного живлення еквівалент буде оцінюватися по потужності 800VA.
Технічні вимоги.
Дата подання: 16 січня 2020 09:03
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:40
Шановний замовнику! Процесор – INTEL Core і5-9400F не має графічного ядра, також у списку немає дискретного відеоадаптера. Вас це влаштовує?
Відповідь: Будуть внесені зміни в додаток №2 до тендерної документації
Документація
Дата подання: 16 січня 2020 10:36
Дата відповіді: 20 січня 2020 14:31
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Під час розгляду тендерної пропозиції буде допущена пропозиція, яка відповідає заявленим технічним вимогам. І якщо в запропонованому аналогу чи еквіваленті технічні характеристики відповідають технічним вимогам, дана пропозиція буде допущена до оцінки. 2. Згідно технічним вимогам щодо програмного забезпечення, яке буде встановлене на даних комп'ютерах, потрібен процесор саме INTEL Core.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Згідно додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо у технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містять вираз ( або еквівалент). 2) До участі в закупівлі допускаються як юридичні особи, так і фізичні особи - підприємці. До оцінки допускаються пропозиції з остаточною вартістю з ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, його осточна вартість пропозиції без ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 16 січня 2020 12:21
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:03
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку №2 до тендерної документації викладені зазначені вами умови.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 20 січня 2020 10:13
Дата відповіді: 20 січня 2020 10:30
Шановний замовнику! У додатку №2 вказані параметри ноутбука, можливо Вам запропонувати аналогічні (схожі) параметри. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: В додатку №2 вказаны саме ті параметри, які потрібні, та по яким будуть оцінюватися пропозиції учасників.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-002697-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 16 січня 2020 10:40
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в додатку № 2 до тендерної документації, а саме надання авторизаційного листа, яке може привести до обмеженого коло потенційних учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників

Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (комп’ютерне обладнання)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 09:29
В додатку №2 до тендерної документації вимагається надання авторизаційного листа з метою запобігання порушення авторського права та закупівлі нелегальної продукції. В тендерну документацію внесені зміни та виправлені деякі неточності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 348 997,00
UAH з ПДВ
348 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 355 140,00
UAH з ПДВ
355 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 364 374,00
UAH з ПДВ
364 374,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 13:24
Електронний підпис
29 січня 2020 13:22
СЭС гигиена 2019.pdf
29 січня 2020 13:22
Сертификат 2018.JPG
29 січня 2020 13:22
Мониторы Philips CEC.pdf
29 січня 2020 13:22
Мануал Philips монітор.pdf
29 січня 2020 13:22
Лист-довiдка.pdf
29 січня 2020 13:22
Лист-відгук Лохвиця.pdf
29 січня 2020 13:22
Декларация.JPG
29 січня 2020 13:22
Декларация ЭМС.JPG
29 січня 2020 13:22
Витяг_Дубовой 22.01.2020.pdf
29 січня 2020 13:22
Витяг Дубовой.pdf
29 січня 2020 13:22
Висновок Win10.pdf
29 січня 2020 13:22
Авторизацiйний лист.pdf
29 січня 2020 13:22
Iнформацiйна довiдка.pdf
29 січня 2020 13:22
ISO14001-2015.pdf
29 січня 2020 13:22
Doc_Dubovoy.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"
#3135116655
Відхилено 348 997,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 10:47
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 355 140,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 11:25
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 364 374,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:47

Документи

07 лютого 2020 10:47
Електронний підпис

Документи

10 лютого 2020 11:25
Електронний підпис

Документи

10 лютого 2020 15:47
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
10 лютого 2020 15:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі