Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір формату А4 та А3
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-01-15-002657-c 2916bef09985438596d86938080e9aa2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карабанова Світлана Федорівна

380577607416 dmatagp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 06716538
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7
Контактна особа: Карабанова Світлана Федорівна
380577607416
dmatagp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 11:41
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір формату А4 та А3 згідно технічних, якісних та кількісних характеристик
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 пачка
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4 та А3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки – Основ’яненка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Оплата товару проводиться Замовником на умовах післяоплати протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки товару шляхом безготівкового переказу по мірі фінансування з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. 2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет м. Харкова. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 15:43
Оголошення-15.01.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 16 січня 2020 15:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департаментом розглянуте Ваше запитання щодо аналогів, еквівалентів предмета закупівлі та участі ФОП.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Торгова марка або модель повинна відповідати усім технічним вимогам, які зазначені у додатку № 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до оголошення. Торгова марка або модель, яка не відповідає зазначеним вимогам не розглядається.
2. Відповідно до додатка № 3 «Комерційна пропозиція» до оголошення учасник повинен обов’язково зазначити наступне:
- відомості про учасника процедури закупівлі;
- у специфікації «Найменування товару» зазначити марку, модель (тип), що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю товару.
3. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Пропозиція фізичної особи – підприємця не платника ПДВ, як і усіх учасників, розглядається за остаточною ціною, яка вказана у оголошенні результатів після проведеного аукціону. Умови проведення аукціону для усіх однакові незалежно від того учасник є платником ПДВ чи ні. Відповідно до додатка № 3 «Комерційна пропозиція» до оголошення, а саме у специфікації зазначене: у т.ч. ПДВ 20% **, де
** Розраховується Постачальником з урахуванням Податкового кодексу України. У разі надання пропозиції Постачальником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ.
Пропонуємо прийняти участь у закупівлі товару, а саме паперу формату А4 та А3 на рівних умовах для всіх учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-002657-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ", Код ЄДРПОУ:32931083
Дата подання: 29 січня 2020 11:13
Вимога про усунення порушень
ТОВ ТД «Беріл» звертається з вимогою усунути порушення, вчиненні при визначенні переможця процедури закупівлі  ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4 та А3) (надалі – предмет закупівлі). Оскільки тендерна пропозиція учасника ФОП Моссур С.А. (3044815743) не відповідає вимогам предмету закупівлі та повинна бути відхилена Замовником, з наступних підстав.
1. Тендерна пропозиція учасника ФОП Моссур С.А. не відповідає технічним та якісним вимогам предмету закупівлі, визначеним Замовником у додатку № 2 документації за показниками щільність, товщина та білизна СІЕ.
В додатку № 2 Документації містяться технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4 та А3), зокрема:
- щільність не менше 80 г/м² та вище,
- білизна CIE не менше 160 та вище,
- товщина не менше 105 мкм та вище.
У складі пропозиції учасника ФОП Моссур С.А. міститься сертифікат якості продукції на папір для офісної техніки формату А 4, А 3 виробництва Mondi SCP a.s. від 06.06.2019 р. Згідно даного сертифікату, папір, що планується до постачання, має такі характеристики за показниками щільність 80 ± 3.0; білизна CIE 161± 3.0; товщина 103 ± 3.
Тобто, папір має допуски відхилень в параметрах із нижньою і верхньою межею, а саме:
- щільність від 77 до 83 г/м²;
- білизна CIE від 158 до 164;
- товщина від 100 до 106.
Таким чином показники паперу, що планується до постачання учасником ФОП Моссур С.А., не відповідають вимогам Замовника щодо предмету закупівлі.
2. Учасником ФОП Моссур С.А. не надано у встановленому порядку документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, а саме: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або виписка); копія довідки про взяття на облік платника податку або витяг з реєстру платників податків.
Відповідно до п. 9 Оголошення, дата та час закінчення подання пропозицій 24.01.2020 р. до 10:00 год.
Таким чином всі документи, які вимагаються Замовником, повинні бути надані будь-яким учасником у строк до 10:00 год 24.01.2020 р. Всі пропозиції та документи учасників надані після цього часу не розглядаються Замовником і вважаються не наданими.
Пунктом 5 Оголошення визначено, що вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження – викладено в додатку №1 до оголошення.
Згідно із додатком № 1 до оголошення, учасник у складі своєї комерційної пропозиції, яка викладена в додатку № 3, надає документи, зокрема: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або виписка); копія довідки про взяття на облік платника податку або витяг з реєстру платників податків.
У цьому ж Додатку 1 до оголошення також визначено, що у разі ненадання зазначених документів, пропозиція Учасника не розглядається та відхиляється Замовником.
Варто зауважити, що Замовником вимагалося надання документів, в тому числі комерційної пропозиції, в електронному вигляді у форматі PDF, а тендерна документація не містить примітки щодо допустимих формальних помилок. Учасником ФОП Моссур С.А. були наданні документи в іншому форматі – JPD, що є невідповідністю вимогам.

Таким чином, учасник ФОП Моссур С.А. повинен був бути відхилений Замовником, як такий що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а дозавантаженні ним документи 27.01.2020 р. не братись до уваги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2020 15:57
1. Враховуючи основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 3 п. 1 «Принципи здійснення закупівель»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; тощо.
Основним критерієм вибору переможця є ціна – 100 %, тому Учасник ФОП Моссур Світлана Анатоліївна (код згідно з ЄДРПОУ учасника 3044815743) запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, яка відповідає технічним та якісним вимогам Замовника, а саме папір формату А4 та А3 Маestro Standart+ 500 арк 80 г/м2 відповідно до наданого сертифікату якості продукції за усіма основними показниками (допустимі відхилення не розглядаються – це не є основним показником сертифікату якості продукції).
2. Учасником ФОП Моссур Світлана Анатоліївна (код згідно з ЄДРПОУ учасника 3044815743) надані усі зазначені документи відповідно Додатку № 1 до оголошення.
Додатково повідомляємо, що Замовник перевіряє інформацію, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах самостійно, доступ до яких є вільним, а саме доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
У зв’язку з вищенаведеним зазначені зауваження не є суттєвими та не впливають на зміст пропозиції, тому відхилення пропозиції Учасника - Переможця ФОП Моссур Світлана Анатоліївна (код згідно з ЄДРПОУ учасника 3044815743) вважаємо недоцільним.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Моссур Світлана Анатоліївна 151 785,00
UAH з ПДВ
151 785,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" 167 904,00
UAH з ПДВ
165 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 179 994,00
UAH з ПДВ
166 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 173 760,00
UAH з ПДВ
166 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 170 490,00
UAH з ПДВ
170 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 178 278,00
UAH з ПДВ
177 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 199 752,00
UAH з ПДВ
199 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 12:47
Виписка 2
27 січня 2020 12:47
Виписка 1
24 січня 2020 09:56
Договір 2.JPG
24 січня 2020 09:54
Договір 2.JPG
24 січня 2020 09:54
Договір 3.JPG
24 січня 2020 09:54
Лист-погодження.JPG
24 січня 2020 09:54
Гарантійний лист.JPG
24 січня 2020 09:54
Паспорт 1.JPG
24 січня 2020 09:48
Паспорт 2.JPG
24 січня 2020 09:48
Паспорт 3.JPG
24 січня 2020 09:48
Паспорт 4.JPG
24 січня 2020 09:45
Паспорт 5.JPG
24 січня 2020 09:45
Договір 4.JPG
24 січня 2020 09:45
Договір 1.JPG

Публічні документи

Публічні документи

24 січня 2020 09:58
Електронний підпис
24 січня 2020 09:56
Згода з договором.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:01
Статут (новий).pdf
23 січня 2020 15:01
Протокол.pdf
23 січня 2020 15:01
Проект договору.pdf
23 січня 2020 15:01
Опис до Статуту.pdf
23 січня 2020 15:01
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 січня 2020 15:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 січня 2020 15:01
Цінова пропозиція.pdf
23 січня 2020 15:01
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
23 січня 2020 15:01
Сертифікат якості.pdf
23 січня 2020 15:01
Рішення учасника.pdf
23 січня 2020 15:01
Свідоцтво.pdf
23 січня 2020 15:01
Витяг ПДВ.pdf
23 січня 2020 15:01
Гарантійний лист.pdf
23 січня 2020 15:01
Наказ.pdf
23 січня 2020 15:01
Наказ новий.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 13:00
спецификация.pdf
22 січня 2020 13:00
лист согласие.pdf
22 січня 2020 13:00
Витяг_19.09.2019.pdf
22 січня 2020 13:00
СТАТУТ_2019.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 17:56
Електронний підпис
23 січня 2020 17:55
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Моссур Світлана Анатоліївна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ДІСІ Лінк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Моссур Світлана Анатоліївна
#3044815743
Переможець 151 785,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Моссур Світлана Анатоліївна
#3044815743
151 785,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:10
Договір папір від 31.01.2020.PDF укладений
31 січня 2020 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 151 785,00
UAH