Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (батон вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний)
Очікувана вартість
378 894,00 UAH
UA-2020-01-15-002476-c 2324c228b1504cbabba39a6b66feafd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочур Світлана Федорівна

+380545351562 krolbi@dszn.sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа Сумської обласної ради Кролевецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 03189446
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, Сумська область, м.Кролевець, бульвар Шевченка,59
Контактна особа: Кочур Світлана Федорівна
+380545351562
krolbi@dszn.sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 14:05
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 14:05
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:53
Очікувана вартість: 378 894,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 894,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кг
Батон вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, бульвар Шевченка, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
12600 кг
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, бульвар Шевченка, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Банківський безготівковий переказ Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 09:28
Перелік змін до тендерної документації (1).doc
21 січня 2020 09:28
ТД (хліб) (нова редакція)(1).doc
20 січня 2020 08:21
Перелік змін до тендерної документації.doc
20 січня 2020 08:21
ТД (хліб) (нова редакція).doc
15 січня 2020 15:24
ТД (хліб).doc
21 січня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 08:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 09:28
Перелік змін до тендерної документації (1).doc
21 січня 2020 09:28
ТД (хліб) (нова редакція)(1).doc
20 січня 2020 08:21
Перелік змін до тендерної документації.doc
20 січня 2020 08:21
ТД (хліб) (нова редакція).doc
15 січня 2020 15:24
ТД (хліб).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-002476-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 17 січня 2020 15:56
зміни в пункті "г" пункту 1 розділу 3
просимо в підпункті "Г" пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" у вимозі про надання експлуатацуійного дозволу доповнити "або рішення про реєстрацію потужностей" (оскільки пряма вимога надати виключно експулатаціний дозвіл обмежує коло потенціних учасників прийняти участь в процедурі закупівлі,є дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 09:19
Доброго дня. Вашу вимогу розглянуто та задоволено по суті.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-002476-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 17 січня 2020 15:59
Видалення посилання в п.3 п.2 розділу 5 на відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів
У звязку з тим, що на території України на даний момент є чинними також і ДСТУ 4161-2003 та ДСТУ ISO 9001:2015 просимо видалити посилання в підпункті 3 пункту 2 розділу 5 на відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів саме ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 2200:2005, IDT) та посилання на ДСТУ ISO 22000:2019 (22000:2018 IDT), оскільки дані вимоги протирічать чинному законодавству та є дискримінаційними та викласти даний підпункт в наступній редакції: 3. З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає за вибором документи щодо змісту обов`язкових процедур та копії реєстраційних записів Учасника за останній місяць (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури (по одному екземпляру стосовно кожної процедури), які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, або скан-копію діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає чинним в України ДСТУ, або скан-копію оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, датоване не більше піврічної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 09:22
Доброго дня. Вашу вимогу розглянуто та задоволено по суті.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-002476-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 20 січня 2020 12:28
ДСТУ житньо-пшеничного хліба
В технічних вимогах до предмету закупівлі зазначено, що хліб житньо-пшеничний має відповідати ДСТУ 7517: 2014 "Хліб з пшеничного борошна. Загальні технічні умови", однак, вимоги до хлібу житньо-пшеничного визначені в ДСТУ 4583:2006 "ХЛІБ ІЗ ЖИТНЬОГО ТА СУМІШІ ЖИТНЬОГО І ПШЕНИЧНОГО БОРОШНА". Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2020 10:18
Доброго дня. Ваше звернення задоволено по суті.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-002476-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 05 лютого 2020 15:55
вимога пропозиція ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» не відповідає умовам тд
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до інформації, що міститься в Протоколі №43 засідання тендерного комітету КУСОР Кролевецький будинок-інтернат для громадян похилого віку і інвалідів від 03.02.2020р. пропозицію ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» було прийнято, зазначивши при цьому, що будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» зазначає, що тендерна пропозиція ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена замовником, як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у пропозиції ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» є наступні невідповідності:
1. В абз. 2 п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується …… про що має бути надано відповідну довідку з зазначенням ПІБ відповідної особи». В пропозиції ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» відсутній такий документ.
2. В пп. а) п.5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник надає інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше двох одиниць). В пропозиції ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» надана інформація в формі таблиці вих.№ 97 від 30.01.2020р. в якій надана не достовірна інформація, а саме в колонці 6 таблиці має бути вказаний документ на підставі якого учасник користується вказаним транспортом. ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» вказав серії та номери свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, однак, до інформації, що міститься в цих свідоцтвах, автомобілі належать ПП «Транс-Кор», а не ПП «Хлібзавод Дубов’язівський». В колонці 7 таблиці має бути вказаний Оператор ринку, який фактично використовує СА. ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» вказав оператора ПП «Хлібзавод Дубов’язівський», однак, жодних документів, які б підтверджували передачу зазначених автомобілів від ПП «Транс-Кор» до ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» в тендерній пропозиції не надано. Наданий Договір транспортно-експедиторського обслуговування №1 від 03 січня 2016р. не передбачає жодної передачі транспортних засобів від ПП «Транс-Кор» до ПП «Хлібзавод Дубов’язівський», за цим договором надаються транспортні послуги з перевезення вантажу Замовника будь-яким траспортом, який надасть Перевізник. Таким чином, ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» вніс ненеправдиву інформацію у вищезазначену довідку, оскільки, жодного юридичного відношення ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» не має до автомобілів зазначених в довідці.
3. В пп. 2 а) п.5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник надає інформацію у вигляді таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі … а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і комплектувальників товарів…. Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних і окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» в довідці в формі таблиці вих №98 від 30.01.2020р. надав інформацію про 8 працівників ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» та ПП «Транс-Кор», однак, професія жодного із них не відповідає вимогам тендерної документації. Замість водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і комплектувальників товарів надана інформація про водіїв-експедиторів, приймальників замовлень, сортувальників ХПЦ. До того ж, оскільки, ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» вказав у довідці вих.№ 97 від 30.01.2020р. про автотранспорт 4 автомобіля, які буде використовувати для перевезення предмету закупівлі, то ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» мав би надати дані 16 працівників, посади яких відповідають назвам зазначеним в тендерній документації. Також, відповідно до пп. б) та в) вищезазначеного розділу тендерної документації учасник має надати трудові книжки та особисті медичні книжки, ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» не надав, ані трудової книжки, ані особистої медичної книжки Бережко Р.В. зазначеного в довідці про працівників. Таким чином, ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» не відповідає кваліфікаційним вимогам, зазначеним в тендерній документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обов’язком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 15:08
Вашу вимогу розглянуто та задоволено по суті.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-002476-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 10 лютого 2020 12:09
Вимога пропозиція ТОВ «Сумська паляниця» не відповідає умовам тендерної документації
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до інформації, що міститься в Протоколі №46 засідання тендерного комітету КУСОР Кролевецький будинок-інтернат для громадян похилого віку і інвалідів від 07.02.2020р. пропозицію ТОВ «Сумська паляниця» було прийнято, зазначивши при цьому, що відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» зазначає, що тендерна пропозиція ТОВ «Сумська паляниця» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена замовником, як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у пропозиції ТОВ «Сумська паляниця» є наступні невідповідності:
1. В абз. 2 п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується …… про що має бути надано відповідну довідку з зазначенням ПІБ відповідної особи». В пропозиції ТОВ «Сумська паляниця» відсутній такий документ.
2. В пп. 2 а) п.5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник надає інформацію у вигляді таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватися обіг предмету закупівлі … а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і комплектувальників товарів…. Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних і окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. ТОВ «Сумська паляниця» в довідці в формі таблиці вих №18/59 від 30.01.2020р. надав інформацію про 5 працівників ТОВ «Сумська паляниця», однак, не надано інформації про експедиторів транспортних та ще одного комплектувальника товарів. Відповідно ТОВ «Сумська паляниця» не виконала і вимоги пп. 2 б), в) п.5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції не надавши трудових книжок та особистих медичних книжок експедиторів транспортних та ще одного комплектувальника товарів. Пояснення надані ТОВ «Сумська паляниця» про не залучення експедиторів транспортних до постачання товару та відсутність їх в штатному розкладі лише підтверджують не відповідність кваліфікаційним вимогам, зазначеним в тендерній документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Сумська паляниця» не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 лютого 2020 16:31
Вашу вимогу розглянуто по суті, в задоволенні вимоги відмовлено.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-002476-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 10 лютого 2020 13:28
Запереченна на вимогу ТДВ "Глухівський хлібокомбінат"
Відповідно до вимоги ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" щодо дискваліфікації ТОВ "Сумська паляниця" повідомляємо наступне:
1) ТОВ "Сумська паляниця" у складі тендерної документації на підтвердження повноважень директора - Гусакова Дмитра Андрійовича надала на власний вибір наказ про призначення на посаду та рішення одноособового учасника товариства від 01.01.2020 року, яким надано Гусакову Д.А. повноваження щодо вчинення всіх дій, спрямованих на участь у відкритих торгах та підписання відповідних документів. Повторне підтвердження, наданих Гусакову Д.А. повноважень, ТОВ "Сумська паляниця" виклала в документі під назвою "Лист-гарнатія" (Додаток 10). Зміст даного документу та всіх інших документів повністю задовольняє вимоги замовника. Викладення необхідної для замовника інформації в документі під іншою назвою (не довідка, а лист-гарантія) є формальною помилкою та не може бути підставою для дискваліфікації. 2) Щодо другого пункту вимоги ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" повідомляємо, що замовником в тендерній документації не було визначено кількість комплектувальників, необхідних для виконання предмету закупівлі. Відповідно до тендерної документації, повідомленій учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, заявленій до перевезення предмету закупівлі, має відповідати кількість водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних та вантажників. Наголошуємо, що вимоги щодо кількості комплектувальників замовником не висувались. Щодо відсутності експедиторів транспортних в штаті ТОВ "Сумська паляниця" повторно повідомляємо, що їх обов'язки виконують водії автотранспортних засобів. Відсутність експедиторів транспортних не тягне будь-яких ризиків щодо виконання укладеного договору про що свідчать аналогічні договори, виконані ТОВ "Сумська паляниця" протягом 2019 року та які були додані до тендерної пропозиції. Таким чином, ТОВ "Сумська паляниця" повністю виконала вимоги тендерної документації та у випадку її дискваліфікації з підстав, викладених ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" буде оскаржувати їх в установленому законом порядку, оскільки в даному випадку - дискваліфікація учасника з найкращою ціною буде вважатись змовою між замовником та іншим учасником, тендерна пропозиція якого має суттєві недоліки, одним з яких є надання невірно оформлених особистих медичних книжок працівників. У випадку задоволення скарги, нами буде подана зустрічна вимога щодо дискваліфікації ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" з підстав невірно оформленої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2020 16:34
Ваша позиція врахована при прийнятті рішення щодо задоволення вимоги ТДВ "Глухівський хлібокомбінат".

Документи

20 січня 2020 09:19
Протокол
20 січня 2020 09:19
Протокол
20 січня 2020 09:19
Протокол

Документи

20 січня 2020 09:22
Протокол
20 січня 2020 09:22
Протокол
20 січня 2020 09:22
Протокол

Документи

21 січня 2020 10:18
Протокол
21 січня 2020 10:18
Протокол
21 січня 2020 10:18
Протокол

Документи

07 лютого 2020 15:06
Протокол
07 лютого 2020 15:06
Протокол
07 лютого 2020 15:06
Протокол

Документи

10 лютого 2020 16:30
Протокол
10 лютого 2020 16:30
Протокол
10 лютого 2020 16:30
Протокол

Документи

10 лютого 2020 16:32
Протокол
10 лютого 2020 16:32
Протокол
10 лютого 2020 16:32
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-002476-c.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП Хлібзавод Дубов'язіський, Код ЄДРПОУ:23638975
Дата подання: 12 лютого 2020 17:27
Вимога (скарга) на Протокол №45
Вимога (скарга) Від ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» на Протокол №45 засідання тендерного комітету КУСОР Кролевецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів від 07.02.2020, щодо розгляду вимог ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» щодо кваліфікації учасника процедури закупівлі Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (батон вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний) код ДК 021:2015:15810000-9 - ПП «Хлібзавод Дубов’язівський». Протоколом №45 засідання тендерного комітету КУСОР Кролевецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів від 07.02.2020 року, розглянувши вимогу ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» щодо кваліфікації учасника процедури закупівлі ПП «Хлібзавод Дубов’язівський», прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав невідповідності тендерної пропозиції (ТП) умовам тендерної документації (ТД), з яким ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» не може погодитись з наступних підстав: 1. Щодо відсутності документу, що підтверджує повноваження директора ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» на підписання документів ТП: Так до ТП ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» надано статут підприємства, наказ про призначення на посаду директора ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» Хоменка В.В., а також відомості про учасника за вих. №91 від 29.01.2020 в п.11 якого Уповноважена особа на підписання ТП та укладення договору зазначається – директор Хоменко В.В. Вищезазначені документи підтверджують повноваження директора на підписання ТП та відповідають абз. 2 п. 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а тому така невідповідність, на думку замовника, є безпідставною. 2. Щодо невідповідності інформації наведеної в таблиці про наявність спеціалізованого автортанспорту вих. №97 від 30.01.2020: Так до ТП ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» наданий договір транспортно-експедиторського обслуговування №1 від 03.01.2016 року, відповідно до умов якого ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» фактично є користувачем спеціалізованого автотранспорту (зазначеного в колонці 2 таблиці), власником яких є ПП «Транс-Кор» (зазначеного в колонці 2 таблиці), оскільки використання вказаного транспорту здійснюється за вказівкою (замовлення) ПП «Хлібзавод Дубов’язівський». Крім того за інформацією про кількістні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вих.№90 від 29.01.2020 ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» гарантує щоденні поставки предмета закупівлі. Підставною володіння та користування спеціалізованого автотранспорту здійснюється на території України на підставі свідоцтв про їх реєстрацію про що саме і зазначено в колонці 6 таблиці. Отже, в зв’язку з вище викладеним оператором ринку, який фактично використовує спеціалізований автотранспорт є ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» про що і зазначено в 7 колонці таблиці. 3. Вимога щодо невідповідності посад та кількості працівників за участі яких буде здійснюватися обіг предмета закупівлі, що вказані в довідці у формі таблиці вих.98 від 30.01.2020 фактично зводиться до невідповідності назв професій з назвами професій зазначених в ТД, а не до їх кваліфікації, обсягів виконуваної роботи чи досвіду токої роботи. Так у вищезазначеній таблиці зазначено, назви професій відповідно до назв професій КП-2010. При цьому назва посад не змінюють об’єм, якість та функції робіт які підлягають виконанню такими особами. Відповідно до функціональних обов’язків осіб зазначених в таблиці фони повністю відповідають вимогам ТД. Щодо відповідності кількості окремо водіїв, експедиторів, вантажників та комплектувальників по відношенню до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, то чинним законодавством України не заборонено виконання роботи за різними посадами, а тому вказані в таблиці посади працівників відповідають по своїй суті ТД. Щодо не надання трудової та медичної книжки Бережко Р.В.: Такий факт дійсно мав місце, але він трапився під час завантаження вказаних документів до ТП із за технічного збою. Бережко Р.В. є дійсним працівником підприємства перевізника ПП «Транс-Кор» з 08.11.2011 року, що підтверджується трудовою книжкою, наявна його медична книжка з відміткою медичного закладу про проходження медогляду до початку проведення процедури закупівлі. Крім того звертає на себе увагу той факт, що при проведенні ідентичних торгів у 2019 році також приймав участь ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» за результатом оголошення результатів аукціону зайняв останнє 4 місце, але шляхом подачі аналогічних скарг трьох попередніх учасників дискваліфіковано, переможцем визнано його. В поточному році спостерігається аналогічна ситуація. У зв’язку з чим, на нашу думку, є сумніви щодо доброчесності при проведенні торгів та можливого зговору між замовником та ТДВ «Глухівський хлібокомбінат».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: Невідповідність та відсутність документів
Дата: 14 лютого 2020 15:35
рішення від 14.02.2020 № 2848.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 10:21
Номер скарги: UA-2020-01-15-002476-c.c8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Хлібзавод Дубов'язіський, Код ЄДРПОУ:23638975
Дата подання: 17 лютого 2020 17:12
Скарга(вимога)
Вих. №173 від «17» лютого 2020 р. ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул.Митрополита В.Липківського, 45, м.Київ-35, 03680 Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХЛІБЗАВОД ДУБОВ’ЯЗІВСЬКИЙ» код ЄДРПОУ 23638975 Місцезнаходження: 41655, Сумська обл., Конотопський р-н, смт. Дубов’язівка, вул. Трудова, 7 тел/факс (05447) 6-59-09 E-mail: dubhleb@i.ua, dubhleb@gmail.com Замовник: КУ Комунальна установа Сумської обласної ради Кролевецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів Код в ЄДРПОУ / ІПН 03189446 Місцезнаходження: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, Сумська область, м.Кролевець, бульвар Шевченка,59 тел.+380545351562 E-mail: krolbi@dszn.sm.gov.ua Процедура закупівлі: Відкриті торги Предмет закупівлі: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (батон вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) Номер оголошення про UA-2020-01-15-002476-c проведення процедури закупілі: Очікувана вартість: 378`894.00 грн (з ПДВ) СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі І. Підстави подання скарги: Від ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» на Протокол №51 засідання тендерного комітету КУСОР Кролевецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів від 13.02.2020, щодо розгляду вимог ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» щодо кваліфікації учасника процедури закупівлі Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (батон вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний) код ДК 021:2015:15810000-9 - ПП «Хлібзавод Дубов’язівський». Протоколом №51 засідання тендерного комітету КУСОР Кролевецький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів від 13.02.2020 року, розглянувши вимогу ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» щодо кваліфікації учасника процедури закупівлі ПП «Хлібзавод Дубов’язівський», прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав невідповідності тендерної пропозиції (ТП) умовам тендерної документації (ТД), з яким ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» не може погодитись з наступних підстав: 1. Щодо відсутності документу, що підтверджує повноваження директора ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» на підписання документів ТП: Так до ТП ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» надано статут підприємства, наказ про призначення на посаду директора ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» Хоменка В.В., а також відомості про учасника за вих. №91 від 29.01.2020 в п.11 якого Уповноважена особа на підписання ТП та укладення договору зазначається – директор Хоменко В.В. Вищезазначені документи підтверджують повноваження директора на підписання ТП та відповідають абз. 2 п. 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а тому така невідповідність, на думку замовника, є безпідставною. 2. Щодо невідповідності інформації наведеної в таблиці про наявність спеціалізованого автортанспорту вих. №97 від 30.01.2020: Так до ТП ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» наданий договір транспортно-експедиторського обслуговування №1 від 03.01.2016 року, відповідно до умов якого ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» фактично є користувачем спеціалізованого автотранспорту (зазначеного в колонці 2 таблиці), власником яких є ПП «Транс-Кор» (зазначеного в колонці 2 таблиці), оскільки використання вказаного транспорту здійснюється за вказівкою (замовлення) ПП «Хлібзавод Дубов’язівський». Крім того за інформацією про кількістні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вих.№90 від 29.01.2020 ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» гарантує щоденні поставки предмета закупівлі. Підставною володіння та користування спеціалізованого автотранспорту здійснюється на території України на підставі свідоцтв про їх реєстрацію про що саме і зазначено в колонці 6 таблиці. Отже, в зв’язку з вище викладеним оператором ринку, який фактично використовує спеціалізований автотранспорт є ПП «Хлібзавод Дубов’язівський» про що і зазначено в 7 колонці таблиці. 3. Вимога щодо невідповідності посад та кількості працівників за участі яких буде здійснюватися обіг предмета закупівлі, що вказані в довідці у формі таблиці вих.98 від 30.01.2020 фактично зводиться до невідповідності назв професій з назвами професій зазначених в ТД, а не до їх кваліфікації, обсягів виконуваної роботи чи досвіду такої роботи. Так у вищезазначеній таблиці зазначено, назви професій відповідно до назв професій КП-2010. При цьому назва посад не змінюють об’єм, якість та функції робіт які підлягають виконанню такими особами. Відповідно до функціональних обов’язків осіб зазначених в таблиці фони повністю відповідають вимогам ТД. Щодо відповідності кількості окремо водіїв, експедиторів, вантажників та комплектувальників по відношенню до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, то чинним законодавством України не заборонено виконання роботи за різними посадами, а тому вказані в таблиці посади працівників відповідають по своїй суті ТД. 4. Щодо не надання трудової та медичної книжки Бережко Р.В.: Такий факт дійсно мав місце, але він трапився під час завантаження вказаних документів до ТП із за технічного збою. Бережко Р.В. є дійсним працівником підприємства перевізника ПП «Транс-Кор» з 08.11.2011 року, що підтверджується трудовою книжкою, наявна його медична книжка з відміткою медичного закладу про проходження медогляду до початку проведення процедури закупівлі. Крім того звертає на себе увагу той факт, що при проведенні ідентичних торгів у 2019 році також приймав участь ТДВ «Глухівський хлібокомбінат» за результатом оголошення результатів аукціону зайняв останнє 4 місце, але шляхом подачі аналогічних скарг трьох попередніх учасників дискваліфіковано, переможцем визнано його. В поточному році спостерігається аналогічна ситуація. У зв’язку з чим, на нашу думку, є сумніви щодо доброчесності при проведенні торгів та можливого зговору між замовником та ТДВ «Глухівський хлібокомбінат».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2020 13:07
рішення від 19.02.2020 №3165 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 13:07
рішення від 03.03.2020 №4066 .pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 19:25

Документи подані замовником

13 лютого 2020 16:38
Протокол
13 лютого 2020 16:38
Протокол
13 лютого 2020 16:38
Протокол

Документи Органу Оскарження

17 лютого 2020 10:21
рішення від 14.02.2020 № 2848.pdf

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 17:12
Скарга.pdf
17 лютого 2020 17:12
Платіжне доручення
21 лютого 2020 15:39
Мед.книжка Бережко
01 березня 2020 12:33
Доповнення до скарги

Документи подані замовником

18 лютого 2020 12:50
Протокол
18 лютого 2020 12:50
Протокол
18 лютого 2020 12:50
Протокол
18 лютого 2020 12:50
Протокол
25 лютого 2020 10:09
Пояснення по суті скарги
25 лютого 2020 10:09
Пояснення по суті скарги
25 лютого 2020 10:09
Пояснення по суті скарги
25 лютого 2020 10:09
Пояснення по суті скарги
25 лютого 2020 10:10
Пояснення по суті скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Хлібзавод Дубов'язіський 331 200,00
UAH з ПДВ
289 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Паляниця 340 320,00
UAH з ПДВ
289 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 344 400,00
UAH з ПДВ
344 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 11:01
Документи.pdf
31 січня 2020 11:01
Додатки.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 12:13
Додаток 10_лист-гарантія
10 лютого 2020 12:13
довідка з УМВС
31 січня 2020 10:24
Електронний підпис
31 січня 2020 10:04
технічний паспорт 5.pdf
31 січня 2020 10:04
технічний паспорт 4.pdf
31 січня 2020 10:04
технічний паспорт 3.pdf
31 січня 2020 10:04
додаткова угода _30.pdf
31 січня 2020 10:04
Агро 2009.pdf
31 січня 2020 10:04
якісне посвідчення.pdf
31 січня 2020 10:04
трудові книжки.pdf
31 січня 2020 10:04
Техничний паспорт2.pdf
31 січня 2020 10:04
Техничний паспорт.pdf
31 січня 2020 10:04
тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 10:04
тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 10:04
Статут.pdf
31 січня 2020 10:03
сан паспорт 440.pdf
31 січня 2020 10:03
сан паспорт 439.pdf
31 січня 2020 10:03
ПП Палаус.pdf
31 січня 2020 10:03
медкнижки.pdf
31 січня 2020 10:03
меддовідки.pdf
31 січня 2020 10:03
довідка підп 5 розд 3.pdf
31 січня 2020 10:03
Довідка з УВМС 22.01.20.pdf
31 січня 2020 10:03
держстат ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2020 10:03
J1499202 Квитанція _2.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 13:34
Електронний підпис
31 січня 2020 13:31
труд книжки 13.pdf
31 січня 2020 13:31
мед книжки 14.pdf
31 січня 2020 13:31
дов праців 12.pdf
31 січня 2020 13:31
1 дф 15.pdf
31 січня 2020 13:31
тех.паспорт.pdf
31 січня 2020 13:31
тенд проп 1.pdf
31 січня 2020 13:31
статут2019.pdf
31 січня 2020 13:31
ст 17 24.pdf
31 січня 2020 13:31
сертификат насср2020.PDF
31 січня 2020 13:31
свід нерух.PDF
31 січня 2020 13:31
наказ директор.pdf
31 січня 2020 13:31
лист потужност..pdf
31 січня 2020 13:31
лист потужність.pdf
31 січня 2020 13:31
інф тех якіс хар 2.pdf
31 січня 2020 13:31
довідка стат.pdf
31 січня 2020 13:31
дов санкції 22.pdf
31 січня 2020 13:31
дов потужн 10.pdf
31 січня 2020 13:31
дов повнов особ 6.pdf
31 січня 2020 13:31
дов зах довк 17.pdf
31 січня 2020 13:31
дов ват тдв 26.pdf
31 січня 2020 13:31
дов авто 7.pdf
31 січня 2020 13:31
відом про уч 18.pdf
31 січня 2020 13:31
витяг нерухоме майно.pdf
31 січня 2020 13:31
витяг 1219.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Хлібзавод Дубов'язіський

ТОВ Сумська Паляниця

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Хлібзавод Дубов'язіський
#23638975
Рішення скасоване 289 910,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:10
ПП Хлібзавод Дубов'язіський
#23638975
Відхилено 289 910,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:32
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
Переможець 289 920,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 16:08

Документи

07 лютого 2020 15:32
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:27
Протокол
07 лютого 2020 15:27
Протокол
07 лютого 2020 15:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
289 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 12:57
звіт виконання укладений
09 березня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 11:38
ДУ до дог65-1.FR12.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 11:36
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 14:02
паляниця.FR12.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:04
2.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 11:03
1.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 11:03
р.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:47
ду2.jpg зміни до договору
08 жовтня 2020 11:44
ду1.jpg зміни до договору
08 жовтня 2020 11:44
р158.jpg зміни до договору
08 жовтня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
09 березня 2020 11:00
Договір укладений
09 березня 2020 10:57
Договір укладений
09 березня 2020 10:57
Договір укладений
09 березня 2020 10:57
Договір укладений
09 березня 2020 10:57
Договір укладений
09 березня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 65/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 65/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 65/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 65/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 285 156,53
UAH (в тому числі ПДВ 47 525,09 UAH)