Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям 90510000-5 (Вивіз сміття)
Очікувана вартість
194 468,00 UAH
UA-2020-01-15-002242-c 031498e38a9e4d1399364ee366ebdb6b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Вебсайт: http://www.medgorodok.org.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова, 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
380444972011
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 194 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 972,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


1277 контейнеров 1,1 м.куб.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям 90510000-5 (Вивіз сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання на підставі акту наданих послуг. Оплата здійснюється Замовником на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Замовник не несе відповідальність за затримку бюджетного фінансування. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 14 календарних днів з дати надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 194 436,02
UAH з ПДВ
194 436,02
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
#25280118
Переможець 194 436,02
UAH з ПДВ
24 січня 2020 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
#25280118
194 436,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про укладені договори Вивіз сміття.pdf укладений
28 січня 2020 12:15
Договір 1547.pdf укладений
28 січня 2020 12:14