Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Очікувана вартість
3 540 000,00 UAH
UA-2020-01-15-002077-c 38fb66d4876d496d88027b21e6564d1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данило Дмитрович Білязе

+380624441991 t07111980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142632
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,1
Контактна особа: Данило Дмитрович Білязе
+380624441991
t07111980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 10:50
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 10:50
Початок аукціону: 07 лютого 2020 14:17
Очікувана вартість: 3 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Тверде паливо (вугілля кам'яне ) , поставка згідно переліку споживачів (Додаток2)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
740 тонни
Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.Героїв 51 ОМБр,1 (до котелень ЗОШ, згідно переліку споживачів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 09:59
ТД вугілля на 2020 рік (нова редакція).doc
30 січня 2020 09:59
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 січня 2020 14:42
ТД вугілля на 2020 рік (1).doc
30 січня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 09:59
ТД вугілля на 2020 рік (нова редакція).doc
30 січня 2020 09:59
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 січня 2020 14:42
ТД вугілля на 2020 рік (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконні, дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Дата подання: 15 січня 2020 16:31
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:15
ТД встановлено вимогу, що учасники повинні надати: «12. Сертифікати генетичних, технологічни характеристик, оригінали або копії, які завірені власником сертифікатів, діючі на дату їх подання, але дійсні на весь термін дії договору по даній процедурі на кожну марку вугілля, що пропонується до постачання.» Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною та незаконною. Відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010, строк дії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик становить 4 роки. Враховуючи наведене, виробники чи інші суб’єкти господарювання не зобов’язані. Відповідно до вимог чинного законодавства отримувати сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля частіше ніж раз на 4 роки. Вимагаємо виключити незаконну, дискримінаційну вимогу щодо надання Сертифікатів генетичних, технологічних характеристик дійсних на весь термін дії договору по даній процедурі на кожну марку вугілля, що пропонується до постачання так як дана вимога дискримінує тих учасників, що мають сертифікати діючі на дату їх подання та на дату розкриття тендерних пропозиції та тих учасників, що мають постачальників – виробників, що мають сертифікати діючі на дату їх подання та на дату розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дійсно, згідно з ДСТУ 7146:2010, строк дії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик становить 4 роки. Враховуючи наведене, до тендерної документації будуть внесені зміни
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 15 січня 2020 16:35
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:16
Умова ТД: До банківської гарантії необхідно додати копії банківських документів: довіреність, ліцензія, звіт про прибутки та збитки банку за останній звітній період, завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку. Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною та незаконною. Відповідно до вимог чинного законодавства Замовник встановлює вимоги до учасників, не до третіх осіб, зокрема, у даному випадку до банків. На якій підстав банк повинен надавати звіт про прибутки та збитки банку за останній звітній період, завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку? ( вимагаємо вказати нормативне обґрунтування всановлення даної вимоги) Вимагаємо виключити незаконну, дискримінаційну вимогу щодо надання звіту про прибутки та збитки банку за останній звітній період, завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку так як дана вимоги дискримінує учасників, банки відмовляться надавати такий звіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни, зокрема, виключено вимогу щодо необхідності надання звіту про прибутки та збитки банку за останній звітній період, завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку
Незаконна вимога
Дата подання: 15 січня 2020 16:37
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:18
Вимога ТД: 21. Копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період (юридичні особи) Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною та незаконною. Чинним ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено надання фінансових звітів, тощо. Вимагаємо вказати нормативне обґрунтування встановлення даної вимоги з посиланням на чинні нормативно-правові акти та іх частину, розділ. Та вказати на якій підставі Учасники зобов’язані розголошувати такі дані та публікувати публічно фінансові звіти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною та є законною. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Уточнення щодо законості вимог
Дата подання: 15 січня 2020 16:40
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:18
Вимоги ТД: 22. Довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність відкритого основного розрахункового рахунку, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі. 23. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами та відсотками, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Шановний Замовнику, просимо зазначити нормативно-правове огрунтування встановлення зазначених вимог з посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, чатину, пункт, статтю. У разі ненадання обгрунтованої відповіді вимагаємо виключити вказані вимоги з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити
Щодо законності вимог
Дата подання: 15 січня 2020 16:41
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:19
Вимога ТД: 24. Довідка, експертний висновок, лист або інший доку-мент уповноваженого органу, що підтверджує ринкову вартість товару, який пропонується до постачання, станом на дату подання тендерної пропозиції. Шановний Замовнику, просимо надати нормативно-правове огрунтування встановлення зазначеної вимоги з посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, чатину, пункт, статтю. У разі ненадання розгорнутої відповіді вимагаємо виключити дану вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити
Незаконні вимоги
Дата подання: 15 січня 2020 16:50
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:20
Вимоги ТД: 25. Довідка уповноваженого органу про відсутність судимості в уповноваженої особи учасника, яка підписала документи тендерної пропозиції, дійсна на дату подання тендерної пропозиції. 10. Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів, що контролюються органами доходів і зборів/державною фіскальною службою, дійсна на дату подання тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 3. ст 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Зазначене підтверджує порушення Замовником вимог ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо виключии незаконні вимоги з ТД. У іншому випадку, и будемо вимушені звернутись до органу оскарження за захистом своїх прав та до контролюючих органів за встановленням порушень вимог чинного законодавства та приятгнення відповідальних осіб Замовника до відповідальності. Крім того.Згідно ст. 22 п.3 Закону «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Отдже. Замовник має право включати вимоги, якщо таки вимоги передбачені чинним Законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Щодо банківської гаранії
Дата подання: 15 січня 2020 18:31
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:21
Щановний Замовнику, надання банкіської гаранії у електроному вигляді з накладанням ЕЦП прирівнюється до оригіналу документу. просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Уточнення.
Дата подання: 17 січня 2020 18:47
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:22
Шановний Замовнику, просимо надати розьяснення щодо наступного: Якщо учасник станом на дату подання тендерної пропозиції має у наявності необхідну кількість товару у необхідній якості, що закуповує Замовник, які документи він має подавати у складі тендерної пропозиції? Додатково пояснюємо, що вимогами ТД передбачено надання документів від постачальника (виробника) учасника щодо можливості поставки на користь учасника товару у майбутньому, копію договору, який діє до кінця поточного року, сертифікати, протоколи та не містить переліку вимог до тих учасників, які вже мають товар, що приводить до дискримінації учасників, що в свою чергу є порушненням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо надати відповідь та надати перелік документів для таких учасників з посиланям на норми чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності надання учасниками у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність товару в учасників у необхідній кількості та якості. Однак, у разі наявності вугілля учасник за власним бажанням, на свій власний розсуд, може надати такі документи.
Також, у тендерній документації відсутня вимога щодо необхідності надання учасниками копії договору з виробником або постачальником з терміном дії саме до кінця поточного року.
Учасником не обґрунтовано та не доведено, яким чином встановлення вищезазначених вимог у тендерній документації приводить до дискримінації учасників.
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині відсутні.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-002077-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АРТМАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:40149331
Дата подання: 21 лютого 2020 17:29
Скарга
Про порушення порядку проповедення процедури закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2020 18:28
Рішення від 25.02.2020 №3582 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 18:28
Рішення від 12.03.2020 № 4771.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1.Відповідно до частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання рішень № № 4771-р/пк-пз від 12.03.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-15-002077-c.
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2020 08:49
Номер скарги: UA-2020-01-15-002077-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33124465
Дата подання: 10 квітня 2020 14:55
СКАРГА
СКАРГА На рішення Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» та про визначення переможцем процедури закупівлі - Код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне) ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 11:04
рішення від 14.04.2020 № 7077.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:04
рішення від 04.05.2020 № 8560.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 19:40

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 17:29
Скарга
21 лютого 2020 17:29
Платіжне дорученння

Документи подані замовником

30 березня 2020 08:49
Сканировать30001.JPG
30 березня 2020 08:49
Сканировать3.JPG

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 14:55
Платіжне доручення 977.pdf

Документи Органу Оскарження

15 квітня 2020 11:04
рішення від 14.04.2020 № 7077.pdf
07 травня 2020 19:40
рішення від 04.05.2020 № 8560.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000027 ● 49cd1c1b66ad4bb095d19b4a457e6b26
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 18:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-01-15-002077-c 15.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-16 16:39:55

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.04.2020 № 93

Київ



Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-15-002077-c.b2,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-15-002077-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 15 січня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 08 квітня 2020 року № 83 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо висновків Держаудитслужби за результатами здійснення моніторингу закупівлі кам’яного вугілля управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c повідомляємо наступне. 15.01.2020 управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2025 № 922-VIII (далі – Закон) було оголошено відкриті торги на закупівлю кам’яного вугілля (номер процедури закупівлі UA-2020-01-15-002077-c). Аукціон відбувся 07.02.2020 14:17 - 07.02.2020 15:02 Згідно з реєстром пропозицій участь у торгах взяли такі учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" 2 456 800,00 UAH з ПДВ 2 054 980,00 UAH з ПДВ Документи ПП "АРТМАРКЕТ" 2 557 440,00 UAH з ПДВ 2 055 549,80 UAH з ПДВ Документи ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 2 516 000,00 UAH з ПДВ 2 219 260,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 2 649 200,00 UAH з ПДВ 2 353 200,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "ПАЛИВТОРГ" 2 649 200,00 UAH з ПДВ 2 448 660,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 3 534 980,00 UAH з ПДВ 3 534 980,00 UAH з ПДВ Документи 14.02.2020 тендерним комітетом управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації було прийнято та оприлюднено рішення протокол № 511 про визначення переможцем торгів ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС", пропозиція якого визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. 21.02.2020, не погоджуючись з вказаним вище рішенням тендерного комітету, ПП "АРТМАРКЕТ" оскаржило його у відповідності зі статтею 18 Закону. 12.03.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу приватного підприємства "АРТМАРКЕТ" від 21.02.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.c1 (надалі – Скарга) щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила, що пропозиція ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" не відповідала умовам тендерної документаціїї та прийняла рішення № 4771-р/пк-пз, яким зобов’язала управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-15-002077-c. Відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Згідно із частиною 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 31.03.2020, діючи в межах частини 4 статті 28 Закону, тендерний комітет управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації розглянув тендерні пропозиції на закупівлю вугілля згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c та прийняв рішення протокол № 519 про визначення переможцем торгів ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД", пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. 10.04.2020, не погоджуючись з рішенням тендерного комітету, ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" оскаржило його у відповідності зі статтею 18 Закону до органу оскарження. 14.04.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), ознайомившись зі скаргою ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" від 10.04.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.b2 щодо порушення (на думку скаржника) Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийнято рішення № 7077-р/пк-пз згідно із яким скаргу прийнято до розгляду. Слід зазначити, що інші учасники закупівлі не оскаржували рішення тендерного комітету про відхилення їх пропозицій, тобто, вони погодилися з підставами про відхилення. Відхилення пропозицій є правомірним та відповідає Закону. 08.04.2020 Державною аудиторською службою України згідно з наказом від 08.04.2020 № 83 прийнято рішення про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43. 16.04.2020 Державною аудиторською службою України опубліковано рішення про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-15-002077-c.b2 до моменту опублікування рішення органу оскарження. 04.05.2020 за результатами розгляду скарги ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" від 10.04.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.b2 Колегія прийняла рішення № 8560-р/пк-пз від згідно з яким відмовила приватному підприємству "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" у задоволенні його вимог. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно зі статтею 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. 08.05.2020, відповідно до Закону, управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації за результатами закупівлі згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c уклало договір закупівлі вугілля № 210 з ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" та оприлюднило його згідно із Законом. 15.05.2020 Державною аудиторською службою України оприлюднені висновки щодо результату моніторингу згідно з якими установлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником, зокрема, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Артмаркет» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Згідно з пунктом 4 статті 30 Закону зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації вважає, що порушення Закону відсутнє, оскільки, тендерна пропозиції ПП «Артмаркет» згідно з протоколом засідання тендерного комітету замовника № 519 б/д, оприлюдненого в електронній системі закупівель 31.03.2020, була відхилена саме з підстави не відповідності її умовам тендерної документації.

2020-05-22 10:02:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" 2 456 800,00
UAH з ПДВ
2 054 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРТМАРКЕТ" 2 557 440,00
UAH з ПДВ
2 055 549,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 2 516 000,00
UAH з ПДВ
2 219 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 2 649 200,00
UAH з ПДВ
2 353 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 2 649 200,00
UAH з ПДВ
2 448 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 3 534 980,00
UAH з ПДВ
3 534 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:18
Електронний підпис
10 березня 2020 14:17
ПОяснення АМКУ.pdf
18 лютого 2020 16:39
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:38
Супровідний лист.pdf
18 лютого 2020 09:49
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
06 лютого 2020 09:29
Електронний підпис
06 лютого 2020 09:28
Технічна частина.pdf
06 лютого 2020 09:28
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 14:34
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:31
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:30
Довідки з ПриватБанку.pdf
04 лютого 2020 18:39
Електронний підпис
04 лютого 2020 18:38
Комерційна частина.pdf
04 лютого 2020 18:38
Технічна частина.pdf
04 лютого 2020 18:38
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

30 січня 2020 17:34
Електронний підпис
30 січня 2020 17:33
Технічна частина.pdf
30 січня 2020 17:33
Комерційна частина.pdf
30 січня 2020 17:33
fwd (36).zip

Публічні документи

05 лютого 2020 19:02
Електронний підпис
05 лютого 2020 19:00
Довiренiст__Рижий.zip
05 лютого 2020 19:00
Гарантия_439.zip
05 лютого 2020 19:00
36. Довідка про ціни..PDF
05 лютого 2020 19:00
35. Рейтинг банк.pdf
05 лютого 2020 19:00
34. Ліцензія банк.pdf
05 лютого 2020 19:00
33. Довіреність Банк.pdf
05 лютого 2020 19:00
32. Довідка РВС.pdf
05 лютого 2020 19:00
31. Довідка рахунки РВС.pdf
05 лютого 2020 19:00
Рейтинг.zip
05 лютого 2020 18:59
30. Довідка ПУМБ.pdf
05 лютого 2020 18:59
Лiцензiя.zip
05 лютого 2020 18:59
29. Проект Договору.pdf
05 лютого 2020 18:59
27. Фінансова звітність.pdf
05 лютого 2020 18:59
24. Лист щодо ДСТУ.pdf
05 лютого 2020 18:59
23. ДСТУ 3472 2015.pdf
05 лютого 2020 18:59
22. ДСТУ 71462 2010.pdf
05 лютого 2020 18:59
18. Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 18:59
11.1 Договір оренди.pdf
05 лютого 2020 18:59
6. Витяг з ЄДР.pdf
05 лютого 2020 18:59
5. Довідка ст.17.pdf
05 лютого 2020 18:58
4. Оригінал витягу ПДВ.pdf
05 лютого 2020 18:58
2. Модельний статут.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 17:33
Електронний підпис
30 січня 2020 17:30
кваліфікайція 1.7z
30 січня 2020 17:30
технічна частина.pdf
30 січня 2020 17:30
технічні.7z
30 січня 2020 17:30
гарантія.7z
30 січня 2020 17:30
кваліфікаційна 3.7z
30 січня 2020 17:30
кваліфікаційні 2.pdf
30 січня 2020 17:30
кваліфікація 2.7z
30 січня 2020 17:30
комерційна частинна.pdf
30 січня 2020 17:30
комерційна частина.7z

Публічні документи

03 квітня 2020 16:58
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:54
Супровідний лист
02 квітня 2020 13:03
Електронний підпис
02 квітня 2020 13:01
17 стаття
05 лютого 2020 14:29
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:28
Технічна частина.rar
05 лютого 2020 14:28
Комерційна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС"

ПП "АРТМАРКЕТ"

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС"
#33124465
Рішення скасоване 2 054 980,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 08:48
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС"
#33124465
Відхилено 2 054 980,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 15:57
ПП "АРТМАРКЕТ"
#40149331
Відхилено 2 055 549,80
UAH з ПДВ
31 березня 2020 15:58
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Відхилено 2 219 260,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 16:00
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Відхилено 2 353 200,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 16:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Відхилено 2 448 660,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 16:04
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
Переможець 3 534 980,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 16:12

Документи

31 березня 2020 15:57
Електронний підпис
31 березня 2020 15:57
Сканировать30002.JPG
31 березня 2020 15:57
Сканировать3.JPG
31 березня 2020 15:57
Сканировать30003.JPG
31 березня 2020 15:57
Сканировать30001.JPG
30 березня 2020 08:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

31 березня 2020 15:58
Електронний підпис
31 березня 2020 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
31 березня 2020 15:58
Сканировать3.JPG
31 березня 2020 15:58
Сканировать30001.JPG
31 березня 2020 15:58
Сканировать30003.JPG
31 березня 2020 15:58
Сканировать30002.JPG

Документи

31 березня 2020 16:00
Електронний підпис
31 березня 2020 15:59
Сканировать3.JPG
31 березня 2020 15:59
Сканировать30001.JPG
31 березня 2020 15:59
Сканировать30002.JPG
31 березня 2020 15:59
Сканировать30003.JPG
31 березня 2020 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

31 березня 2020 16:01
Електронний підпис
31 березня 2020 16:01
Сканировать3.JPG
31 березня 2020 16:01
Сканировать30001.JPG
31 березня 2020 16:01
Сканировать30003.JPG
31 березня 2020 16:01
Сканировать30002.JPG
31 березня 2020 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

31 березня 2020 16:04
Електронний підпис
31 березня 2020 16:03
Сканировать30001.JPG
31 березня 2020 16:03
Сканировать30003.JPG
31 березня 2020 16:03
Сканировать3.JPG
31 березня 2020 16:03
Сканировать30002.JPG
31 березня 2020 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
3 534 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 09:11
Сканировать30002.JPG укладений
12 травня 2020 09:10
Сканировать3.JPG укладений
12 травня 2020 09:10
Сканировать30012.JPG укладений
12 травня 2020 09:10
Сканировать30001.JPG укладений
12 травня 2020 09:10