Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142632 |
Місцезнаходження: | 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,1 |
Контактна особа: |
Данило Дмитрович Білязе +380624441991 t07111980@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 10:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 10:50 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 14:17 |
Очікувана вартість: | 3 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 10:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 09:59 |
ТД вугілля на 2020 рік (нова редакція).doc | |
30 січня 2020 09:59 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
15 січня 2020 14:42 |
ТД вугілля на 2020 рік (1).doc |
30 січня 2020 10:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 січня 2020 09:59 |
ТД вугілля на 2020 рік (нова редакція).doc
|
||||||
30 січня 2020 09:59 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||
15 січня 2020 14:42 |
ТД вугілля на 2020 рік (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також, у тендерній документації відсутня вимога щодо необхідності надання учасниками копії договору з виробником або постачальником з терміном дії саме до кінця поточного року.
Учасником не обґрунтовано та не доведено, яким чином встановлення вищезазначених вимог у тендерній документації приводить до дискримінації учасників.
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 лютого 2020 17:29
Дата подання: 10 квітня 2020 14:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-02-000027 ● 49cd1c1b66ad4bb095d19b4a457e6b26
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.04.2020 № 83
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-01-15-002077-c 15.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-16 16:39:55
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2020 № 93
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-15-002077-c.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-15-002077-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 15 січня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 08 квітня 2020 року № 83 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновків Держаудитслужби за результатами здійснення моніторингу закупівлі кам’яного вугілля управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c повідомляємо наступне. 15.01.2020 управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2025 № 922-VIII (далі – Закон) було оголошено відкриті торги на закупівлю кам’яного вугілля (номер процедури закупівлі UA-2020-01-15-002077-c). Аукціон відбувся 07.02.2020 14:17 - 07.02.2020 15:02 Згідно з реєстром пропозицій участь у торгах взяли такі учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" 2 456 800,00 UAH з ПДВ 2 054 980,00 UAH з ПДВ Документи ПП "АРТМАРКЕТ" 2 557 440,00 UAH з ПДВ 2 055 549,80 UAH з ПДВ Документи ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 2 516 000,00 UAH з ПДВ 2 219 260,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 2 649 200,00 UAH з ПДВ 2 353 200,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "ПАЛИВТОРГ" 2 649 200,00 UAH з ПДВ 2 448 660,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 3 534 980,00 UAH з ПДВ 3 534 980,00 UAH з ПДВ Документи 14.02.2020 тендерним комітетом управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації було прийнято та оприлюднено рішення протокол № 511 про визначення переможцем торгів ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС", пропозиція якого визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. 21.02.2020, не погоджуючись з вказаним вище рішенням тендерного комітету, ПП "АРТМАРКЕТ" оскаржило його у відповідності зі статтею 18 Закону. 12.03.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу приватного підприємства "АРТМАРКЕТ" від 21.02.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.c1 (надалі – Скарга) щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила, що пропозиція ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" не відповідала умовам тендерної документаціїї та прийняла рішення № 4771-р/пк-пз, яким зобов’язала управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-15-002077-c. Відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Згідно із частиною 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 31.03.2020, діючи в межах частини 4 статті 28 Закону, тендерний комітет управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації розглянув тендерні пропозиції на закупівлю вугілля згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c та прийняв рішення протокол № 519 про визначення переможцем торгів ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД", пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. 10.04.2020, не погоджуючись з рішенням тендерного комітету, ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" оскаржило його у відповідності зі статтею 18 Закону до органу оскарження. 14.04.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), ознайомившись зі скаргою ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" від 10.04.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.b2 щодо порушення (на думку скаржника) Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийнято рішення № 7077-р/пк-пз згідно із яким скаргу прийнято до розгляду. Слід зазначити, що інші учасники закупівлі не оскаржували рішення тендерного комітету про відхилення їх пропозицій, тобто, вони погодилися з підставами про відхилення. Відхилення пропозицій є правомірним та відповідає Закону. 08.04.2020 Державною аудиторською службою України згідно з наказом від 08.04.2020 № 83 прийнято рішення про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43. 16.04.2020 Державною аудиторською службою України опубліковано рішення про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-15-002077-c.b2 до моменту опублікування рішення органу оскарження. 04.05.2020 за результатами розгляду скарги ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" від 10.04.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.b2 Колегія прийняла рішення № 8560-р/пк-пз від згідно з яким відмовила приватному підприємству "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" у задоволенні його вимог. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно зі статтею 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. 08.05.2020, відповідно до Закону, управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації за результатами закупівлі згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c уклало договір закупівлі вугілля № 210 з ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" та оприлюднило його згідно із Законом. 15.05.2020 Державною аудиторською службою України оприлюднені висновки щодо результату моніторингу згідно з якими установлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником, зокрема, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Артмаркет» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Згідно з пунктом 4 статті 30 Закону зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації вважає, що порушення Закону відсутнє, оскільки, тендерна пропозиції ПП «Артмаркет» згідно з протоколом засідання тендерного комітету замовника № 519 б/д, оприлюдненого в електронній системі закупівель 31.03.2020, була відхилена саме з підстави не відповідності її умовам тендерної документації.
2020-05-22 10:02:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" |
2 456 800,00
UAH з ПДВ
|
2 054 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРТМАРКЕТ" |
2 557 440,00
UAH з ПДВ
|
2 055 549,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
2 516 000,00
UAH з ПДВ
|
2 219 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" |
2 649 200,00
UAH з ПДВ
|
2 353 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
2 649 200,00
UAH з ПДВ
|
2 448 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" |
3 534 980,00
UAH з ПДВ
|
3 534 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" #33124465 |
Рішення скасоване |
2 054 980,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 08:48
|
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" #33124465 |
Відхилено |
2 054 980,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 15:57
|
ПП "АРТМАРКЕТ" #40149331 |
Відхилено |
2 055 549,80
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 15:58
|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Відхилено |
2 219 260,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 16:00
|
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" #41280662 |
Відхилено |
2 353 200,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 16:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Відхилено |
2 448 660,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 16:04
|
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" #39508011 |
Переможець |
3 534 980,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 09:11
|
Сканировать30002.JPG | укладений |
12 травня 2020 09:10
|
Сканировать3.JPG | укладений |
12 травня 2020 09:10
|
Сканировать30012.JPG | укладений |
12 травня 2020 09:10
|
Сканировать30001.JPG | укладений |
12 травня 2020 09:10
|