Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
1 284 926,40 UAH
UA-2020-01-15-001619-c 520c806b902b4fc4bbf8d971d16f3afb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Анатоліївна

+380623534289 03190679@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Покровський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190679
Місцезнаходження: 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1
Контактна особа: Єфіменко Олена Анатоліївна
+380623534289
03190679@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 13:43
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 13:43
Початок аукціону: 31 січня 2020 11:23
Очікувана вартість: 1 284 926,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38547.79 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13467 кг
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85301, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вулиця Степана Бовкуна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 20:20
ТД М_ясо 2020.docx
22 січня 2020 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 20:20
ТД М_ясо 2020.docx
15 січня 2020 13:38
ТД М_ясо 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-001619-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 20 січня 2020 09:20
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що зазначені вимоги тендерної документації обмежують нашу участь у процедурі закупівлі.
Згідно пункту 13.1 тендерної документації учасники повинні надати «сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства».
Окрім того, згідно пункту 13.3 тендерної документації учасники повинні надати «сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів акредитованою НААУ установою на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій (результат останньої перевірки сертифікованої системи не повинен перевищувати один рік).
Повідомляємо, що наше підприємство має сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів», проте, зазначений сертифікат виданий не акредитованою НААУ установою. Окрім того, ми маємо документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів, проте така перевірка була здійснена не акредитованою НААУ установою.
Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги тендерної документації, передбачені пунктами 13.1 та 13.3 Додатку 2 тендерної документації, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою тендерну пропозицію.
Керуючись частиною п'ятою статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
Повідомляємо, що чинним законодавством України не встановлено вимог щодо акредитації установ для видачі сертифікатів за стандартом ISO 22000:2018 або попередніх версій.
Окрім того, згідно статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації. Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Додатково наголошуємо, що наявність/відсутність акредитації в установи, яка видала сертифікат ISO 22000:2018 або попередніх версій та здійснила перевірку сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів жодним чином не впливає на якість продуктів харчування, строки їх поставки, а також виконання всіх зобов’язань.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме до пунктів 13.1 та 13.3 тендерної документації та видалити вимоги щодо «акредитованої НААУ установи».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОДАТИ СКАРГУ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Звертаємо Вашу увагу, що у разі подання нами скарги вона буде задоволена, оскільки рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2019 № 14371 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-09-000479-b) було визнано дискримінаційною вимогу про надання сертифікатів, виданих лише акредитованою НААУ установою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 20:18
З метою недопущення дискримінації Учасників, прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-001619-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 06 березня 2020 14:43
скарга
скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 10:34
рішення від 11.03.2020 № 4614.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 10:34
рішення від 27.03.2020 № 5875.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 20:34

Документи подані скаржником

06 березня 2020 14:43
Скарга2.PDF
06 березня 2020 14:43
‘Є ­_20200306 (4).jpg
26 березня 2020 13:03
мясо.PDF

Документи подані замовником

19 березня 2020 14:26
Додаткові документи (1).pdf

Документи Органу Оскарження

12 березня 2020 10:34
рішення від 11.03.2020 № 4614.pdf
01 квітня 2020 20:34
рішення від 27.03.2020 № 5875.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 1 067 417,00
UAH з ПДВ
977 370,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна 1 206 450,00
UAH з ПДВ
977 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 1 220 069,40
UAH з ПДВ
977 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 14:35
Ст17.pdf
27 січня 2020 14:35
Справка переселенца.pdf
27 січня 2020 14:35
Санобработка.pdf
27 січня 2020 14:35
Реквизиты.pdf
27 січня 2020 14:35
Приказ.pdf
27 січня 2020 14:35
Потужність.pdf
27 січня 2020 14:35
Паспорт.pdf
27 січня 2020 14:35
Медкнижка Дубовик.pdf
27 січня 2020 14:35
Медкнижка Алексеева.pdf
27 січня 2020 14:34
Матбаза_работники.pdf
27 січня 2020 14:34
ИНН.pdf
27 січня 2020 14:34
Звіт СУЯ.pdf
27 січня 2020 14:34
Звіт СУБХП.pdf
27 січня 2020 14:34
Договор склад 1.pdf
27 січня 2020 14:34
Договор 2020.pdf
27 січня 2020 14:34
Дератизация.pdf
27 січня 2020 14:34
Вытяг.pdf
27 січня 2020 14:34
Вытяг ЕДРПОУ.pdf
27 січня 2020 14:34
Выписка.pdf
27 січня 2020 14:34
ISO 22000.pdf
27 січня 2020 14:34
ISO 9001.pdf
27 січня 2020 14:34
Покр мясо.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 13:09
Електронний підпис
30 січня 2020 13:01
Довидка_курятина.JPG
30 січня 2020 10:22
Електронний підпис
30 січня 2020 09:59
31. Кури.JPG
30 січня 2020 09:59
30.Говядина_01.07.19.JPG
30 січня 2020 09:59
30. Печінка яловича.jpg
30 січня 2020 09:59
27. Проект договору.PDF
30 січня 2020 09:59
24. ISO 20000.pdf
30 січня 2020 09:59
19. Договора оренди ТЗ.pdf
30 січня 2020 09:59
12. Довідка ст.17.PDF
30 січня 2020 09:59
6. Витяг ЄП.PDF
30 січня 2020 09:59
5. Витяг з ЄДР.PDF
30 січня 2020 09:59
4. Відомості учасника.pdf
30 січня 2020 09:59
2.3. Гарантия 16505.zip
30 січня 2020 09:59
2.1. Ліцензія завірена.zip
30 січня 2020 09:59
1. Цінова М'ясо.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОДИНФО"

ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
Переможець 977 370,60
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
977 370,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:15
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:51
Додаткова угода 4 м_ясо.pdf зміни до договору
21 січня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:05
додатков 3 м_со.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:03
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 10:02
Додаткова угода 2 м_ясо.pdf зміни до договору
24 червня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 12:43
Дод.угода м_ясо.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:59
Договір М_ясо.pdf укладений
02 квітня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПИ-20-176
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПИ-20-176
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ПИ-20-176
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПИ-20-176
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 172 809,10
UAH (в тому числі ПДВ 195 468,18 UAH)