Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі
Очікувана вартість
2 006 130,00 UAH
UA-2020-01-15-001505-c c64e7098a0b642909d31ce339e2dcdc8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 13:30
Початок аукціону: 31 січня 2020 13:21
Очікувана вартість: 2 006 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
879880 штуки
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 13:21
ТД Яйця.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-05-000002 ● e30cd449253e4f179ebabe3621dddc71
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 13:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 50

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-01-15-001505-c 15.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 2 006 126,40
UAH з ПДВ
1 988 528,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 1 997 327,60
UAH з ПДВ
1 997 327,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 15:55
документи переможця
31 січня 2020 14:15
Електронний підпис
31 січня 2020 14:05
пропозиція оновлена
30 січня 2020 11:15
Електронний підпис
30 січня 2020 10:37
Ліцензія завірена.zip
30 січня 2020 10:37
1оригінал Статуту.PDF
30 січня 2020 10:37
Гарантия 16593.zip
30 січня 2020 10:37
Лист розяснення.pdf
30 січня 2020 10:37
21Гарантійний лист.pdf
30 січня 2020 10:37
Довідка про ліцензію.pdf
30 січня 2020 10:37
10Проект договору.pdf
30 січня 2020 10:37
12Плану аудиту.pdf
30 січня 2020 10:37
11Документи ISO 22000.pdf
30 січня 2020 10:37
10Документи ваги.pdf
30 січня 2020 10:37
9Атестат акредитації.pdf
30 січня 2020 10:37
15Лист.pdf
30 січня 2020 10:37
2Довідка про ціну.pdf
30 січня 2020 10:37
9Санітарні паспорти.pdf
30 січня 2020 10:37
фотографії авто.pdf
30 січня 2020 10:37
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 19:37
Електронний підпис
29 січня 2020 19:36
Працівники -Оригінал.pdf
29 січня 2020 19:36
Статут ТОВ Гранат.pdf
29 січня 2020 19:36
Наказ, протоколи.pdf
29 січня 2020 19:36
Транспорт_оригінал.pdf
29 січня 2020 19:36
Витяг з ЄДР.pdf
29 січня 2020 19:36
Статутні.pdf
29 січня 2020 19:36
СТ 17 п.1-2.pdf
29 січня 2020 19:36
Паспорт.pdf
29 січня 2020 19:36
Щодо ліцензування.pdf
29 січня 2020 19:36
Про довкілля.pdf
29 січня 2020 19:36
Субпідряд.pdf
29 січня 2020 19:36
Склади.pdf
29 січня 2020 19:36
Сертифікати, договір.pdf
29 січня 2020 19:36
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 1 988 528,80
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 16:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
1 988 528,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 20:34
Додаткова угода № 1 до Дог. № 11 (яйця курячі).pdf зміни до договору
28 лютого 2020 20:30
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 20:27
Договір № 11 (яйця курячі).pdf укладений
28 лютого 2020 20:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості та якості товару) в зв'язку із коливанням ціни на споживчому ринку (довідка Головного управління статистики №07.2-03/458-20 від 11.02.2020)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 935 736,00
UAH (в тому числі ПДВ 322 622,67 UAH)