Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Полтавської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – друковані видання, Інтернет-видання, телебачення, радіо та інші медіа)
DK 021: 2015 79340000-9- Advertising and marketing (Coverage of Poltava City Council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - print media, online publications, television, radio and other media)
Очікувана вартість
4 402 000,00 UAH
UA-2020-01-15-001490-c 6314ec675e70470296536ebbf164c9aa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василевська

+380532564239 vasilevskaya@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05384689
Вебсайт: http://www.rada-poltava.gov.ua/
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Юлія Василевська
+380532564239
vasilevskaya@rada-poltava.gov.ua
Додаткові контактні особи: Julia Vasilevskaya
+380532564239
vasilevskaya@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Executive сommittee of the Poltava сity сouncil
National ID: 05384689
Contact point: Julia Vasilevskaya
+380532564239
vasilevskaya@rada-poltava.gov.ua
Additional contacts: Julia Vasilevskaya
+380532564239
vasilevskaya@rada-poltava.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 січня 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 11:09
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 11:09
Початок аукціону: 27 квітня 2020 12:54
Очікувана вартість: 4 402 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH
Publication date: 15 січня 2020 13:17
Enquiries until: 10 березня 2020 11:09
Complaints submission until: до 16 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2020 11:09

Information

Estimated total value: 4 402 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 010 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Полтавської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – друковані видання, Інтернет-видання, телебачення, радіо та інші медіа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Соборності, 36
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

DK 021: 2015 79340000-9- Advertising and marketing (Coverage of Poltava City Council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - print media, online publications, television, radio and other media)
CPV: 79340000-9
Період постачання: з 01 квітня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 11:10
ТД маркетингові та рекламні 2020.odt
12 березня 2020 11:10
Зміни до ТД2.pdf
11 березня 2020 14:19
Зміни до ТД.pdf
12 березня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 11:10
ТД маркетингові та рекламні 2020.odt
11 березня 2020 14:19
ТД маркетингові та рекламні 2020.odt
15 січня 2020 13:17
ТД маркетингові та рекламні 2020.odt
12 березня 2020 11:10
Зміни до ТД2.pdf
11 березня 2020 14:19
Зміни до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-001490-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3107802398
Дата подання: 30 січня 2020 16:49
дискримінаційні умови
Доброго дня! Як учасники ринку, ми вважаємо, що тендерне завдання містить дискримінаційні норми, та не конкретизує завдання для Виконавця щодо розповсюдження матеріалів. Таким чином, складається враження, що Замовнику або всеодно, як буде виконане завдання або Замовник не розуміється в деталях. Наприклад, у ТЗ Додаток №2 у переліку послуг Замовник пише: "розміщення інформаційних відео сюжетів та соціальної реклами на регіональному телебаченні (ТОВ «Студія «Місто» (Телеканал «Центральний»), підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю «телерадіокомпанія «НБМ»( 5 канал), інших регіональних та національних каналах за потребою Замовника. Загальна кількість - 624 матеріали". Але Замовник чітко не прописав, яка кількість виходів і на якому каналі. Тому не зрозуміло чи це 50/50 по кількості матеріалів на телеканалах. Чи на 5-му каналі, який зрозуміло дорожчий, ніж регіональний, можна випустити один матеріал за рік і таким чином, довести, що завдання виконане. А все інше показати на місцевому телебаченні. Крім того, не зрозуміло, чи потрібно на інших телеканалах транслювати матеріали, адже тлумачення Замовника "за потреби на інших центральних та регіональних телеканалах", також не дає змогу зробити Виконавцю правильні прорахунки. Після перемоги Замовник може побажати випуск матеріалу на центральному телеканалі, вартість якого може бути як левова частка всього тендеру. Тобто ТЗ, яке не містить чітких вимог або результатів, які повинні бути – це поле для маніпуляції, як Замовника так і недобросовісних Виконавців. Також вимога щодо соціальної реклами, яка прописана у загальній кількості розміщення інформаційних відеосюжетів 624 матеріали? Так скільки їх буде? Сто роликів чи двісті? Яким хронометражем ролики 15 секунд, 30 секунд чи три хвилини? Ця інформація необхідна для якісного виконання Завдання. Також звертаємо Вашу увагу, що Закон про рекламу передбачає, що соціальна реклама повинна бути розміщена безкоштовно, якщо є висновки відповідних органів. Як тоді проводити документально таку співпрацю, якщо реклама розміщена безкоштовно? Це стане предметом перевірки аудиторів та звинувачень Виконавця у тому, що він використав гроші не за призначенням. Якщо Замовник хоче аби інформація розповсюджена була максимально ефективно до аудиторії через різні ЗМІ, тоді навіщо вимагати підписані договори тільки перерахованими ЗМІ (сайти, газети та телеканали),, і це при тому що Замовник не виключає залучення інших ЗМІ, на які він не вимагає ані договорів ані листів (сайти, газети та телеканали). Також не зрозуміло навіщо Замовник вимагає ще додатково листи гарантії до договорів від ЗМІ. Ці два документи є підтвердженням одного й того ж. Тому дані вимоги вважаємо не доцільними й такими, що обмежують кількість учасників в аукціоні.

Те саме стосується газет та сайтів – відсутність чіткої інформації на ЯКОМУ ресурсі і яка повинна бути КІЛЬКІСТЬ матеріалів. А також, скільки матеріалів може бути на інших ресурсах, як вказано у ТЗ "за потреби Замовника?

І ще головне: За якими критеріями Замовник визначив беззаперечність розміщення матеріалів на телеканалах «Студія «Місто» (Телеканал «Центральний») та ТОВ «телерадіокомпанія «НБМ»( 5 канал)? Тим самим, надавши цим ЗМІ безпідставну перевагу та усунувши із закупівлі ряд інших телеканалів (як центральних, так і регіональних) Дана вимога суперечить конкурентному законодавству та створює сприятливе поле для змови у даній закупівлі.

З огляду на вищезазначене, вимагаємо змінити умови тендерного завдання у Додатку 2, щоб Викоавець мав змогу прорахувати виконання тендеру. А також усунути порушення у технічному завданні, описані даною вимогою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 15:14
Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо, що відповідно до технічних вимог тендерної документації Замовник передбачає розміщення матеріалів висвітлення діяльності відповідно до потреб, які не можуть бути сплановані заздалегідь.

У межах заявленого тендеру, враховуючи середню вартість розміщення на регіональних каналах, виведено гранично можливу кількість розміщених відео-сюжетів в межах суми тендеру, яку не можна перевищувати. Утім, відповідно до потреби кількість може бути зменшена з огляду на кількість відповідних висвітлюваних подій та інформаційних приводів.

Щодо попередньо укладених договорів і гарантійних листів з зазначеними засобами масової комунікації, їх обрано пріоритетними з огляду на можливість проаналізувати ефективність використання бюджетних коштів та відповідності витрачених коштів охопленню матеріалів висвітлення, враховуючи той факт, що вони мають підключення до системи вимірювання рейтингів Панелі Нільсена, а також враховуючи результати моніторингу інтернет-переглядів ЗМК засобами BigData. Друковані видання обрані з огляду на обсяги тиражу та покриття підпискою аудиторії, яка підпадає під потреби висвітлення діяльності виконкому Полтавської міської ради, його структурних підрозділів і комунальних підприємств.
Окрім цього, слід наголосити, що Замовник своїми вимогами, жодним чином не дискримінує Учасників, оскільки в технічному завданні Додаток № 2 до ТД у вимогах щодо розміщення інформації, зазначені фрази, що означають надання альтернативи (еквіваленту) та інших місць розміщення інформації, а саме: «Всеукраїнських друкованих виданнях за потребою Замовника» , «Інших регіональних та національних каналах за потребою Замовника», «Інших регіональних та національних електронних Інтернет-видання за потребою Замовника».
Зауважимо, що під час підготовки технічних вимог тендерної документації Замовник керувався ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог ч.3 ст. 22 Закону де зазначено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Номер вимоги: UA-2020-01-15-001490-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДОВГОШЕЙ АННА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2928516368
Дата подання: 05 лютого 2020 16:24
Вимога про усунення порушень щодо змісту та вимог тендерної документації (у т.ч. дискримінаційних)
Тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, що не дає можливості учаснику здійснити підготовку своєї тендерної пропозиції, і, як наслідок, призводить до порушення його прав. Предмет закупівлі, його технічні, якісні та кількісні характеристики визначено занадто «абстрактно», розпливчато, що не дає можливості незалежному учаснику процедури закупівлі об’єктивно визначити ціну послуг, що мають бути надані Замовникові. Крім того, це дозволяє Замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим технічним вимогам.
Відповідно до вимог Замовника «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну…», однак при цьому від учасників закупівлі вимагається визначити не лише ціну, але і, фактично, конкретизувати предмет закупівлі, оскільки запропонована Замовником форма тендерної пропозиції містить таблицю із порожніми полями, що передбачає визначення учасником не лише цін, але і найменувань послуги, одиниць виміру, кількості (достатньої необхідної інформації для заповнення цієї таблиці Тендерна документація не містить).
У Додатку 2 до Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів тендерної документації («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») Замовник, зазначаючи кількість необхідних послуг, не визначає обсяг цих послуг, не охоплює увесь їх перелік, що визначається у цьому ж Додатку. Деякі послуги зазначені у числі таких, що мають бути надані (входять у вартість), але без жодних пояснень стосовно обсягу, кількості (один із багатьох прикладів, –верстання, підготовка текстових, фото та ілюстрацій них матеріалів для розміщення в туристичних буклетах, брошюрах, каталогах і інших рекламних носіях).
Технічна специфікація не відповідає за формою тендерній пропозиції, що об’єктивно зумовлює неможливість належно оформити тендерну пропозицію.
У якості опису вимог до послуг у специфікації зазначаються конкретні суб’єкти господарювання, що, на вимогу Замовника, мають бути залучені до виконання договору. При цьому у розрізі чітко визначеної загальної кількості одиниць послуг зазначають їх різні види які суттєво відрізняються за вартістю, також відсутній обсяг кожної конкретної послуги. Як наслідок – незрозуміло, виходячи із якої кількості послуг якого виду слід здійснювати розрахунок кошторису.
Всупереч вимогам п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» у тендерній документації відсутній опис необхідних послуг (їх технічні та якісні характеристики). Послуги описано шляхом визначення конкретно визначених суб’єктів господарювання (ЗМІ), що мають бути залучені учасником до надання послуг за цим договором. При цьому вибір конкретно визначених у змісті тендерної пропозиції суб’єктів господарювання жодним чином не обґрунтовано. Специфікація не містить виразу «або еквівалент».
Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі учасник (відповідно до вимог, визначених у Додатку 2 Тендерної документації) у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати договори про співпрацю та листи-підтвердження. Однак ці документи не можуть слугувати підтвердженням якісних чи кількісних характеристик послуг, що є предметом закупівлі (наприклад, періодичність виходу, тираж, сфера розповсюдження, кількість підписників – для друкованих видань; регіон мовлення, чисельність глядацької аудиторії – для каналів телебачення). Натомість до учасників процедури закупівлі встановлюється вимога щодо співпраці із визначеними Замовником суб’єктами (ЗМІ) у ході надання послуг, що суперечить меті розвитку добросовісної конкуренції, створює загрози маніпуляції результатами тендеру та корупційні ризики.
Окрім того, тендерна документація містить примітку, згідно з якою «За неподання перелічених документів у повному обсязі тендерна пропозиція відхиляється за невідповідність умовам, зазначеним у тендерній документації» (Додаток 4, після визначення переліку документів подання яких Замовник вимагає від усіх учасників). Ця вимога стосується, зокрема, обов’язкової наявності договорів із визначеними Замовником ЗМІ.
З огляду на визначене, вважаємо вище проаналізовані вимоги Замовника такими, що не базуються на об’єктивних відомостях, є дискримінаційними та такими що порушують принципи здійснення публічних закупівель, оскільки висунуті вимоги спрямовані на обмеження конкуренції, звужують коло потенційних учасників закупівлі та надають безпідставну перевагу на ринку послуг визначеним Замовником ЗМІ.
ВИМАГАЮ:
Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі, виключивши з Додатку 2 Тендерної документації посилання на конкретні засоби масової інформації, за допомогою яких має бути забезпечено надання послуг та, відповідно, виключити вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції договорів про співпрацю із такими засобами інформації та листів-підтвердження щодо згоди та можливості поширення інформаційних продуктів; привести у відповідність до вимог законодавства визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі з метою усунення визначених порушень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 11:17
Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо:
Предметом цієї закупівлі є послуги, а саме «рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Полтавської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – друковані видання, Інтернет-видання, телебачення, радіо та інші медіа)»
Відповідно до предмета закупівлі послуга полягає саме у висвітлення діяльності Полтавської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів. Щодо встановленої Замовником вимоги надати попередньо укладені договори і гарантійні листи з зазначеними засобами масової комунікації. Їх обрано пріоритетними з огляду на можливість проаналізувати ефективність використання бюджетних коштів та відповідності витрачених коштів охопленню матеріалів висвітлення, враховуючи той факт, що вони мають підключення до системи вимірювання рейтингів Панелі Нільсена, а також враховуючи результати моніторингу інтернет-переглядів ЗМК засобами BigData, а також заважаючи на перевагу цих телеканалів у обсягах покриття територій. Друковані видання обрані з огляду на обсяги тиражу та покриття підпискою аудиторії, яка підпадає під потреби висвітлення діяльності виконкому Полтавської міської ради, його структурних підрозділів і комунальних підприємств. З метою якнайбільшого поширення інформації про діяльність Полтавської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів ці засоби масової комунікації є пріоритетними для забезпечення повноцінної та ефективної реалізації завдань Програми висвітлення діяльності.

Саме тому, з метою підтвердження спроможності Учасника виконати технічні вимоги, а це - Висвітлення діяльності Полтавської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі у друкованих виданнях: «Вечірня Полтава», «Зоря Полтавщини»: Замовлення та розміщення інформаційних відео сюжетів та соціальної реклами на регіональному телебаченні ТОВ «Студія «Місто» (Телеканал «Центральний»), Підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю «телерадіокомпанія «НБМ»( 5 канал), було встановлено надати документальне підтвердження змоги співпраці Учасника із вищезазначеними засобами масової інформації.
Також Замовником не було встановлено жодних обмежень щодо надання також і інших документів, які підтверджують співпрацю із іншими регіональними та національними каналами чи іншими Всеукраїнськими друкованими виданнями.
Щодо листів-підтвердження, повідомляємо, що Замовник має бути впевнений що надані Учасником договори про співпрацю, які, гіпотетично, можуть бути укладені минулого року, 2 (два) чи 3 (три) роки тому, є дійсними, Виконавець договорів Учасника спроможний виконати свої зобов’язання за укладеними договорами впродовж саме 2020 року.
Водночас, потрібно наголосити, що вимоги Замовника, жодним чином не покликані дискримінувати Учасників і жодним чином не обмежують їх в укладанні договорів з будь-якими ЗМК. Крім того в технічному завданні Додаток № 2 до ТД у вимогах щодо розміщення інформації, передбачено також надання альтернативи (еквіваленту) та інших місць розміщення інформації, а саме: «Всеукраїнських друкованих виданнях за потребою Замовника» , «Інших регіональних та національних каналах за потребою Замовника», «Інших регіональних та національних електронних Інтернет-видання за потребою Замовника».
Зауважимо, що під час підготовки технічних вимог тендерної документації Замовник керувався ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог ч.3 ст. 22 Закону де зазначено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-001490-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ДОВГОШЕЙ АННА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2928516368
Дата подання: 07 лютого 2020 18:17
Скарга на умови тендерної документації Замовника – Виконавчого комітету Полтавської міської ради (номер закупівлі - UA-2020-01-15-001490-c)
Скарга на умови тендерної документації Замовника – Виконавчого комітету Полтавської міської ради (номер закупівлі - UA-2020-01-15-001490-c) Тендерна документація містить дискримінайційні умови; визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі не відповідає вимогам законодавства.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2020 16:57
Рішення від 11.02.2020 № 2560 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 16:57
Рішення від 27.02.2020 № 3789.pdf
Дата публікації: 03 березня 2020 19:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесині зміни до тендерної документації по закупiвлi ДК 021:2015 79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Полтавської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – друковані видання, Інтернет-видання, телебачення, радіо та інші медіа), відповідно до мотивувальної частини рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 27.02.2020 року № 3789-р/пк-пз .
Дата виконання рішення замовником: 11 березня 2020 14:22
Номер скарги: UA-2020-01-15-001490-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "ДОВГОШЕЙ АННА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2928516368
Дата подання: 13 березня 2020 17:21
Скарга на умови тендерної документації Замовника – Виконавчого комітету Полтавської міської ради (номер закупівлі - UA-2020-01-15-001490-c)
Замовником не виконано у встановленому законом порядку вимоги органу оскарження, тендерна документація містить дискримінайційні умови, що не відповідають вимогам законодавства.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 11:39
рішення від 17.03.2020№5046+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 11:39
рішення від 31.03.2020№6181.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 15:04

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 18:17
01. Скарга.pdf

Документи подані замовником

11 березня 2020 14:22
Зміни до ТД.pdf

Документи подані скаржником

13 березня 2020 17:21
01. Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

01 квітня 2020 15:04
рішення від 31.03.2020№6181.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 березня 2020 14:07
Коментар щодо відміни: На підставі Рішення позачергової тридцять другої сесії Полтавської міської ради сьомого скликання від 27 березня 2020 року "Про внесення змін до Програми висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування м. Полтава на 2020 рік" та відповідно до абзацу 3, ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визнати дані торги такими, що не відбулися, з причини скорочення видатків на здійснення закупівлі даних послуг.
Документи:
27 березня 2020 14:07
Електронний підпис
27 березня 2020 14:05
протокол 30.pdf