Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту (нарізаний, упакований 750 грам); Хліб із борошна пшеничного першого сорту (нарізаний, упакований 600 грам); Плюшка з цукром (100 грам)
Очікувана вартість
1 158 121,00 UAH
UA-2020-01-15-001454-c 8382b70cbbb142bab9a53d20fc087405
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:37
Очікувана вартість: 1 158 121,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 790,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19920 кілограми
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту (нарізаний, упакований 750 грам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
28870 кілограми
Хліб із борошна пшеничного першого сорту (нарізаний, упакований 600 грам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
3000 кілограми
Плюшка з цукром (100 грам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 15 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 банківських днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця на відповідне цільове призначення Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:07
ТД із змінами Хліб 21.01.2020р.doc
22 січня 2020 11:04
Зміни до ТД Хліб 21.01.2020р.doc
15 січня 2020 13:15
ТД Хліб 14.01.2020р.doc
22 січня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:07
ТД із змінами Хліб 21.01.2020р.doc
22 січня 2020 11:04
Зміни до ТД Хліб 21.01.2020р.doc
15 січня 2020 13:15
ТД Хліб 14.01.2020р.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення обсягу предамета закупівлі
Дата подання: 17 січня 2020 15:28
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:13
Прохання уточнити обсяг поставки товарів, оскільки в Розділі 1 Загалних положень, у Додатку 1 до тендерної пропозиції (Форма "тендерна пропозиція") та у специфікації до Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі) та у самому оголошенні вказаний різний обсяг. Уточність інформацію про обсяг у тендерній документації на корректний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації допущена технічна помилка. Внесені зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-001454-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 17 січня 2020 15:19
документ про заберпечення тендерної документації
Просимо видалити зі пункту 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимогу щодо надання учасников документа, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції - протирічить пункту 2 цього ж розділу: "забезпечення тендерної пропозиції не вимагається".
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 11:17
У пункті 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерній документації допущена технічна помилка. В оголошенні про торги та пункті 2 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що тендерне забезпечення не вимагається.
Внесені зміни до тендерної документації, а саме:
У п.1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції слова «- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції" видалені
Номер вимоги: UA-2020-01-15-001454-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 17 січня 2020 15:30
уточнення документа до тендерної документації
просимо пояснити про який саме документ йдеться в п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації: "Інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб" - чи мається на увазі Наказ про реєстрацію потужності з зазначенням виду діяльності , в тому числі, транспортування?
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 11:19
Дана вимога зазначена у тендерній документації на виконання вимог частини 8 статті 20 Обов’язки операторів ринку Закону України №771 від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
У п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації: "Інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб" мається на увазі, що Учасник надає інформацію в довільній формі про реєстрацію потужності на транспортний засіб з метою подальшої самостійної перевірки Замовником інформації на сайті http://www.consumer.gov.ua/ Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Розгорнути Згорнути
Вимога задоволена. Пояснення надано
Номер вимоги: UA-2020-01-15-001454-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 17 січня 2020 15:32
видалення вимоги 1.2.2
просимо видалити вимогу пункту 1.2.2. або замінити її на вимогу щодо надання копій Сетртифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів та Сертифікату на систему управліня, як докази впровадження на підприємстві системі НАССР
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 11:21
До тендерної документації внесені зміни, а саме: у п. 1.2.2 Додатку 2 тендерної документації після слів «тендерних пропозицій» додані слова «або копії Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів та Сертифікату на систему управління, як докази впровадження на підприємстві системі НАССР»
Вимога задоволена частково
Номер вимоги: UA-2020-01-15-001454-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 17 січня 2020 15:33
видалення вимоги 1.2.4 Додатку 2
просимо видалити вимогу пункту 1.2.4. Додатку 2 як такі, що обмежують коло потенційних учасників та є дискримінаційними. При цьому просимо врахувати складену практику Антимонопольного комітету України в частині неправомірності вимог щодо надання певних документів, які призводять до порушення принципів рівності учасників та обмежують їх коло.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 11:23
До тендерної документації внесені зміни
Вимога задоволена, а саме: п. 1.2.4 додатку 2 тендерної документації видалений
Номер вимоги: UA-2020-01-15-001454-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 20 січня 2020 10:58
СанПиН 5781-91 від 16.01.91 не діють на території України
Відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року: визнано такими, що втратили чинність, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти; визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Зокрема, Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли СанПиН 5781-91 від 16.01.91, в т.ч. – відмінені. Тому, просимо вилучити в п.1.3. та 1.2.3. додатку 2 до Тендерної документації вимогу про дотримання учасниками не діючих Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 11:25
До тендерної документації внесені зміни
Вимога задоволена, а саме п. п. 1.1.3 та 1.2.3 додатку 2 тендерної документації видалені
Номер вимоги: UA-2020-01-15-001454-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 20 січня 2020 11:11
Усунення дискримініційних умов надання акту перевірки не раніше ніж за 3 місяці до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій
В тендерній документації п.1.2.4 Додатку 2 до тендерної документації зазначена вимога надання "акту за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування (без недоліків чи невідповідностей), виданий не раніше ніж за 3 місяці до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій". Необхідно зазначити, що положення про надання акту перевірки не пізніше 3 місячної давнини та є дискримінаційною вимогою Замовника, з наступних причин: Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 №896. Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль. Згідно з Річним планом здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2019рік затвердженого Наказом Держпродспоживслужби від 26.11.2018р. № 964 проводяться планові перевірки. У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові). Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк. За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі обмеження в термінах складання актів перевіок, замовник значно обмежує конкуренцію серед учасників. Просимо виключити із тендерної документації положення, про терміни складання акта перевірки стосовно дотримання операторами ринку вимог щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 11:26
До тендерної документації внесені зміни
Дана вимога була задоволена на підставі вимоги UA-2020-01-15-001454-c.а4

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Паляниця 747 119,80
UAH з ПДВ
517 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 784 810,32
UAH з ПДВ
517 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 14:13
оригінал довідки з МВС
31 січня 2020 15:33
Електронний підпис
30 січня 2020 17:06
Електронний підпис
30 січня 2020 16:38
Медкнижки.pdf
30 січня 2020 16:38
листи відгуки 4.pdf
30 січня 2020 16:38
додаток _3 - 1.pdf
30 січня 2020 16:38
додаток 5 лист-згода.pdf
30 січня 2020 16:37
Статут.pdf
30 січня 2020 16:37
Статистика КВЕДИ.pdf
30 січня 2020 16:37
Довідка про ліцензію.pdf
30 січня 2020 16:37
наказ на потужність.pdf
30 січня 2020 16:37
наказ на потужність 2.pdf
30 січня 2020 16:37
Довідка з УВМС 22.01.20.pdf
30 січня 2020 16:37
держпроспоживслужба.pdf
30 січня 2020 16:37
Медкнижки2.pdf
30 січня 2020 16:36
гарантійний лист 3.1.pdf
30 січня 2020 16:36
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 16:49
Електронний підпис
30 січня 2020 16:35
експертн висн 36.pdf
30 січня 2020 16:35
коп дог лізингу 13.pdf
30 січня 2020 16:35
статут 25.pdf
30 січня 2020 16:35
проект дог 10.pdf
30 січня 2020 16:35
витяг нерух 15.pdf
30 січня 2020 16:35
мед книжк 19.pdf
30 січня 2020 16:35
гіг навч.pdf
30 січня 2020 16:35
ст 17 2.pdf
30 січня 2020 16:35
серт насср17.pdf
30 січня 2020 16:35
тенд пропоз 1.pdf
30 січня 2020 16:35
дов стат 26.pdf
30 січня 2020 16:35
гіг навч 20.pdf
30 січня 2020 16:35
повід реєстр потуж 16.pdf
30 січня 2020 16:35
аналог дог атинс.pdf
30 січня 2020 16:35
коп свід трансп 12.pdf
30 січня 2020 16:35
якісне 27.pdf
30 січня 2020 16:35
дов санкції 9.pdf
30 січня 2020 16:35
аналог дог комиш.pdf
30 січня 2020 16:35
лист згод перс дані 8.pdf
30 січня 2020 16:35
лист пояс ліценз 7.pdf
30 січня 2020 16:35
дов аналог дог 21.pdf
30 січня 2020 16:35
дова прац 18.pdf
30 січня 2020 16:35
акредит лабор 31 зав.pdf
30 січня 2020 16:35
лист поясн адреса 35.pdf
30 січня 2020 16:35
лист-відгук атин.pdf
30 січня 2020 16:35
ЛИСТ-ВІДГУК 2.pdf
30 січня 2020 16:35
наказ призначення.pdf
30 січня 2020 16:35
дов дотр закону 29.pdf
30 січня 2020 16:35
витяг пдв 24.pdf
30 січня 2020 16:35
дов вик умов 32.pdf
30 січня 2020 16:35
гар лист укл дог 6.pdf
30 січня 2020 16:35
дов постач 30.pdf
30 січня 2020 16:35
дов потужн 14.pdf
30 січня 2020 16:35
акредит лабор 31.pdf
30 січня 2020 16:35
гар лист дотр зак 28.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Паляниця

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
Переможець 517 800,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
517 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:01
ДУ №8-21 до дог.№ 16-21.pdf зміни до договору
17 березня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 16:59
ДУ_№7-21_до_дог.№16-20_вiд_24.02.2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:44
ДУ №6-20 від 30.12.2020 до дог.№16-20 від 24.02.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:33
ДУ_№5-20_до_договору_№16-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:47
Додаткова_угода_4-20_до_Договору_16-20_вiд_09.12.2020.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 16:09
ДУ_№3-20_до_дог.16-20.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 10:22
ДУ 2-20 до договору 16-20.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 11:53
Додаткова угода 1-20 до договору 16-20 від 24.02.2020.pdf зміни до договору
16 червня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 11:59
Договір №16-20 від 24.02.2020 Хлібопродукти.pdf укладений
25 лютого 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 70013,52 грн. (Сімдесят тисяч тринадцять грн. 52 коп.), у т. ч. ПДВ 11668,92 грн. (Одинадцять тисяч шістсот шістдесят вісім грн. 92 коп.). Сума договору становить : 447786,48 грн. (Чотириста сорок сім тисяч сімсот вісімдесят шість грн. 48 коп.), у т. ч. ПДВ 74631,08 грн. (Сімдесят чотири тисячі шістсот тридцять одна грн. 08 коп.).
Номер договору про закупівлю: 16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 31499,22 грн. (Тридцять одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять грн. 22 коп.), у т. ч. ПДВ 5249,87 грн. (П’ять тисяч двісті сорок дев’ять грн. 87 коп.). Сума договору становить: 416287,26 грн. (Чотириста шістнадцять тисяч двісті вісімдесят сім грн. 26 коп.), у т. ч. ПДВ 69381,21 грн. (Шістдесят дев’ять тисяч триста вісімдесят одна грн. 21 коп.).
Номер договору про закупівлю: 16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 118160,30 грн. (сто вісімнадцять тисяч сто шістдесят грн. 30 коп.), у т. ч. ПДВ. Сума договору становить: 298126,96 грн. (двісті дев’яносто вісім тисяч сто двадцять шість грн. 96 коп.), у т. ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 27470,03 грн. (двадцять сім тисяч чотириста сімдесят грн. 03 коп.), у т. ч. ПДВ. Сума договору становить : 270656,95 грн. (двісті сімдесят тисяч шістсот п’ятдесят шість грн. 95 коп.), у т. ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в старій редакції) та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 "Інші умови" Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію. п. 11.1 розділу 11 "Дія договору": "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов'язань, а в частині зобов'язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку".
Номер договору про закупівлю: 16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити загальну суму Договору в межах 20 відсотків відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: 16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 27923,58 грн. (Двадцять сім тисяч дев’ятсот двадцять три грн. 58 коп.) у т.ч. ПДВ. Сума договору становить: 288836,58 грн. (Двісті вісімдесят вісім тисяч вісімсот тридцять шість грн. 58 коп.) у т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 288 601,93
UAH (в тому числі ПДВ 48 100,32 UAH)