Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептичні та дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
198 050,00 UAH
UA-2020-01-15-001018-c 20789b0fb87445acb5c1af93c4de72de
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Машкова Людмила Володимирівна

080444248132 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №7
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Машкова Людмила Володимирівна
080444248132
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 15:00
Очікувана вартість: 198 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 лот
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, Київ, Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 15 січня 2020 14:39
Дата відповіді: 16 січня 2020 08:28
Доброго дня, підкажіть будь ласка, чи допускається наявність в пропозиції копій документів на російській мові, наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як:технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, інструкції, інформаційні листи тощо?
Відповідь: Ні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-001018-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 17 січня 2020 13:38
Вимога Запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Шановний Замовнику!
15 січня 2020 року Замовником була оголошена закупівля «код ДК 021:2015 - 33630000-5 «Лікарськи засоби для лікування дермотологічних захворювань та тзахворювань опорно-руховогоапарату» (код ДК 021:2015 -33631600-8 – Антисептичні та дезінфекційні засоби)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-15-001018-c), де в Додатку 1 Технічне завдання зазначено лише найменування товарів, без можливості подачі еквівалентів.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретні назви товарів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів або еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів/аналогів товарів, що зазначені в Додатку 1 Технічне завдання (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-15-001018-c).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-15-001018-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 17 січня 2020 13:50
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Замовник не зазначив, що має намір розглядати еквіваленти.
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Вами оголошена, закупівля за Код код ДК 021:2015 - 33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату» (код ДК 021:2015 -33631600-8 – Антисептичні та дезінфекційні засоби).
Але, Засіб дезінфікуючий «Квікцид» (пофарбований ) 1000 мл, Дезінфікуючий засіб «Трибэль спрей» 500 мл, Засіб дезінфікуючий «Ладоксин» 1000 мл зареєстрований як дезінфекційний засіб, а не як лікарський засіб і тому не може закуповуватися за кодом ДК 021:2015 - 33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату».
Згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (абз.2, ч.1, ІІ розд.) встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням конкретної назви товару чи послуги. Саме даний код прописаний у кожному Висновку СЕЕ дезінфікуючого засобу.
Отже, правильним кодом для закупівлі має бути код ДК 021:2015 -33631600-8 – Антисептичні та дезінфекційні засоби.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі».
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,

ВИМАГАЄМО:
1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) Доповнити всі назви дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»;
3) Змінити назву та код предмету закупівлі;
4) Виключити з Медико-технічних вимог конкретні назви засобів.

У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-15-001018-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 29 січня 2020 12:23
Вимога щодо скасування рішення замовника.
Шановний Замовнику, закупівля за державні кошти не може порушувати Закон
України «Про публічні закупівлі», який є єдиним для всіх закупівель. В період уточнення до замовника звертались з вимогами про внесення змін в документацію у відповідності до чинного законодавства. Замовник проігнорував ці звернення. Як і очікувалось аукціону не було, а завідомий учасник, під якого і було прописано засоби вийшов з пропозицією копійка-в-копійку як і оголосив замовник, що вказує на неприховану впевненість в своїй перемозі. Про договірний характер закупівлі говорить і той факт, що замовник прописав конкретні назви, без додавання виразу «або еквівалент» та не надав жодних технічних вимог до засобів. Але при оцінці пропозиції, яка має нижчу ціну більш як на 50% та принесла б економію 108698 грн, замовник почав вигадувати на власний розсуд якісь не відповідності, яких не було в оголошені, а тому найбільш економічну пропозицію ТОВ «ІМЕД» було відхилено згідно Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету КМКЛ №7 про відхилення пропозиції Кандидата № 15 від 28.01.2020 р. Порівнювати засоби не має можливості ні в замовника, ні в учасників, адже не має жодних вимог, тож «важливі відмінності» в Протоколі Замовником прописано суб’єктивно, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Про який склад може йти мова, коли не було вимог до складу, спектр дії, режимів дезінфекції. Таким чином можна написати про переваги запропонованих засобів: засіб Мікраскепт має в складі 3 діючі речовини, час експозиції однаковий для всіх видів інфекції і становить не менше 15 секунд, при цьому має мінімальну норму витрат 20-30мл/м, в то й час коли Требель спрей 50мл/м, час експозиції 1-5 хв. Засіб Етасепт має свої переваги, адже окрім гігієнічної та хірургічної антисептичної обробки рук застосовується для антисептичної обробки слизових в лор-практиці, стоматології, акушерстві та гінекології, урології, дерматології. Тож чи це не переваги. Порівнювати засоби за надуманими вимогами протизаконно.

На підставі вищевикладеного, Вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про відхилення нашої пропозиції скасувавши Протокол (рішення) засідання тендерного комітету КМКЛ №7 про відхилення пропозиції Кандидата № 15 від 28.01.2020 р. та повернути нашу пропозицію до розгляду та провести неупереджену оцінку, оскільки рішення тендерного комітету щодо відхилення ТОВ «ІМЕД» є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 89 361,60
UAH з ПДВ
89 361,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 198 050,00
UAH з ПДВ
198 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 12:18
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 16:18
Електронний підпис
21 січня 2020 16:13
5 Технічні вимоги.pdf
21 січня 2020 16:13
4 Істотні умови.pdf
21 січня 2020 16:13
3 Гарантійні листи.pdf
21 січня 2020 16:13
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 89 361,60
UAH з ПДВ
28 січня 2020 15:01
ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2495824615
Переможець 198 050,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 15:18

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2495824615
198 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 січня 2020 12:36
Коментар щодо відміни: У зв'язку з реорганізацією та закриттям рахунків.