Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей (ЕКГ стрічка)
Очікувана вартість
124 159,00 UAH
UA-2020-01-15-000940-c b518666709044e99b369bd3575615bf8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Костюк

380671108156 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380671108156
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 13:18
Очікувана вартість: 124 159,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 241,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 Рулон
ЕКГ стрічка 50 мм х 20 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
700 Рулон
ЕКГ стрічка 80 мм х 20 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
6000 Рулон
ЕКГ стрічка 110 мм х 20 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 10:46
Дата відповіді: 16 січня 2020 13:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в закупівельній документації. Невідповідність пропозиції закупівельній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАТ" 71 390,00
UAH з ПДВ
57 758,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДА" 103 740,00
UAH з ПДВ
58 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 17:39
Електронний підпис
22 січня 2020 17:38
Форма пропозиції.pdf
22 січня 2020 17:38
Лист_довкілля.pdf
22 січня 2020 17:38
Тендерна пропозиція.pdf
22 січня 2020 17:38
Лист ДП «УМЦС».pdf
22 січня 2020 17:38
Маркування.pdf
22 січня 2020 17:38
Посвідчення якості.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 14:45
Електронний підпис
22 січня 2020 14:45
Наказ.pdf
22 січня 2020 14:45
Сертифікат якості.pdf
22 січня 2020 14:45
Відповідність 2019.PDF
22 січня 2020 14:45
Висновок СЕС.pdf
22 січня 2020 14:45
ВИСНОВОК УМЦС.PDF
22 січня 2020 14:45
Технічні вимоги.pdf
22 січня 2020 14:45
Специфікація.pdf
22 січня 2020 14:45
Цінова пропозиція.xlsx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАТ"
#32174630
Переможець 57 758,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 16:34

Документи

29 січня 2020 16:34
Протокол №61 29.01.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАТ"
#32174630
57 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 16:34
Протокол №61 29.01.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 17:06
Додаткова угода 03.03.2020 до договору поставки (ЕКГ стрічка) від 11.02.2020 №68-Протокол_підписів_03.03.2020.pdf зміни до договору
03 березня 2020 16:58
Підписана_Додаткова угода 03.03.2020 до договору поставки (ЕКГ стрічка) від 11.02.2020 №68.pdf зміни до договору
03 березня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 17:05
Підписаний_Договір поставки (ЕКГ стрічка) 11.02.2020 №68.pdf укладений
11 лютого 2020 17:04
Договір поставки (ЕКГ стрічка) 11.02.2020 №68-Протокол_підписів_11.02.2020.pdf укладений
11 лютого 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в п. 1, п. 2 та п. 3 специфікації.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 758,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 626,33 UAH)