Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Виробництво та постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
3 553 661,00 UAH
UA-2020-01-15-000936-c acbe88464a3943b7b8217a90759c6e71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Вебсайт: http://www.medgorodok.org.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова, 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
380444972011
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:29
Очікувана вартість: 3 553 661,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 768,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1950 Гігакалорія
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Виробництво та постачання теплової енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, Київ, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000041 ● 626d3be5818544fc980fa983a6f61fb1
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 19:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-01-15-000936-c 15.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-17 10:19:11

Щодо автоматичних індикаторів ризиків

Ризик – Індикатор вказує на наступне:
Переможець не знижував ціну в аукціоні - Так

Відповідно до ЗУ Про Публічні Закупівлі №922 від 25.12.15 компанія “Філайт” надала цінову пропозицію 3 369 600,00, що на 184 061 грн. нижча за початкову.
У тендері приймали участь дві компанії ТОВ “Філайт” та інший учасник, який запропонував цінову пропозицію у розмірі 3 529 500,00 грн., що теж нижче за початкову, але вище ніж у ТОВ “Філайт”.
Згідно до ст.29 Закону стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону.
Тобто першим повинен був знижувати ціну перший учасник, у якого ціна була вище, але він не робив зниження ціни.
Згідно тієї ж ст.29 Закону: “Учасник може (але не зобов’язаний) протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни”.
Тобто ТОВ “Філайт” скористався своїм правом подати обґрунтовану пропозицію на торги нижчу за пропоновану КМКЛ №6 та скористався своїми правами на аукціоні згідно ст.29 Закону.
Також ст.31 Закону дає вичерпний перелік підстав для відміни торгів чи визначення їх такими, що не відбулись. Така підстава, як “переможець не знижував ціну в аукціоні” відсутня.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо документи, що свідчать про усунення порушень викладених у висновку.

2020-03-02 14:31:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2020-03-03 15:55:13

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІЛАЙТ" 3 369 600,00
UAH з ПДВ
3 369 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ ТЕПЛО" 3 529 500,00
UAH з ПДВ
3 529 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 09:52
Електронний підпис
07 лютого 2020 09:51
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 10:23
Електронний підпис
31 січня 2020 10:20
3.6. Якість послуг.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 10:58
18. Рішення ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІЛАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ ТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІЛАЙТ"
#35167123
Переможець 3 369 600,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІЛАЙТ"
#35167123
3 369 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 14:14
Протокол 18.pdf зміни до договору
02 березня 2020 14:13
Звіт про виконання договору.pdf зміни до договору
02 березня 2020 14:13
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 березня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 10:10
Звіт 9-20.pdf укладений
24 лютого 2020 10:09
Договір 9-20.pdf укладений
24 лютого 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.1 ст.31 Закону України - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Номер договору про закупівлю: 9-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: ч.1 ст.31 Закону України – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.