Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2020-01-15-000806-c 4a2da4b91a5944158f0ebdf7f84a8d3a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Денисенко Олександр Борисович

+380444973068 progresstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація Комбінат "Прогрес" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373207
Вебсайт: http://progres24.org.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, 24
Контактна особа: Денисенко Олександр Борисович
+380444973068
progresstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 11:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 11:18
Початок аукціону: 23 січня 2020 14:59
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,28%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Переможець торгів на етапі підписання договору, зобов’язаний надати за адресою замовника торгів зразки продукції, що пропонується до постачання та документи, які підтверджують її якість (сертифікати, паспорти, висновки тощо), протягом 3-х робочих днів з дня визнання його переможцем. Витрати пов’язанні з наданням та поверненням зразків покладаються на учасника торгів
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар В. Гавела 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 10:45
Дата відповіді: 16 січня 2020 13:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Розглядаються аналоги або еквіваленти, що відповідають технічним вимогам закупівлі та при наявності порівняльної таблиці технічних характеристик.

2. Визначальним критерієм оцінки цінових пропозицій є сума з ПДВ згідно очікуваної вартості закупівлі.
Якщо участь у торгах беруть як платники, так і не платники ПДВ, в порівняння іде сума цінової пропозиції без ПДВ інших учасників.
Переможцем визнається учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідна та повністю відповідає всім кваліфікаційним і технічним вимогам замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-000806-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 28 січня 2020 11:14
Відповідь від тендерного комітету.
Шановний замовник.
Відповідно до Закону України про публічні закупівлі та керуючись ст.28 просимо Вас надати розвернуту відповідь щодо невідповідності нашої пропозиції Вашим вимогам.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2020 08:22
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам Замовника ,а саме :
1. Назви запропонованого товару в «Ціновій пропозиції» Учасника не відповідають назвам в файлі «Технічні характеристики».
2. Учасником було запропоновано аналоги вказаних Замовником торгівельвих марок, але при цьому не було надано порівняльної таблиці технічних характеристик. Файл «Відповідність необхідних технічних та якісних характеристик товару» є порівняльною таблицею назв товарів, а не їх технічних та якісних характеристик.
3. Згідно інформації Учасника, наданій ним в файлах «Відповідність необхідних технічних та якісних характеристик товару» та «Цінова пропозиція», запропоновані ним аналоги , а саме нижченаведені товарні позиції:
- №13 - не відповідає технічним вимогам Замовника - запропонована емність 500 мл замість 5000 мл;
- №14 - не відповідає технічним вимогам Замовника - виходячи з ціни за одиницю,папір не є 2-шаровим та d – 19 см 100м;
- №8 - не відповідає технічним вимогам Замовника - виходячи з ціни за одиницю, Учасником запропоновано 5 м, а не 5 рулонів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 50 056,32
UAH з ПДВ
50 056,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 62 244,96
UAH з ПДВ
59 118,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 64 984,44
UAH з ПДВ
59 863,20
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 75 991,00
UAH з ПДВ
60 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 68 421,12
UAH з ПДВ
62 199,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 77 246,82
UAH з ПДВ
77 246,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 08:38
Електронний підпис
22 січня 2020 09:30
Електронний підпис
22 січня 2020 09:29
ТУ №7_титул.pdf
22 січня 2020 09:29
СЭС_КПД.pdf
22 січня 2020 09:29
сангиг_губки.pdf
22 січня 2020 09:29
Сан гиг на ТУ .pdf
22 січня 2020 09:29
Полироль аєрозоль.jpg
22 січня 2020 09:29
пакети.zip
22 січня 2020 09:29
Мило ШИК.PDF
22 січня 2020 09:29
Гигієна Лотос_М.PDF
22 січня 2020 09:29
Висновок скло.pdf
22 січня 2020 09:29
Цінова пропозиція.pdf
22 січня 2020 09:29
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
22 січня 2020 09:29
Тех. характеристика.pdf
22 січня 2020 09:29
Проект договору.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 11:00
Електронний підпис
22 січня 2020 10:59
Згода з договором.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 10:50
Сарма чистка стр 1.jpg
22 січня 2020 10:50
цп.PDF
22 січня 2020 10:50
сарма чистка стр 2.jpg
22 січня 2020 10:50
Висновок Vanish.PDF
22 січня 2020 10:50
Паспорт качества PRO HD.pdf
22 січня 2020 10:50
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
22 січня 2020 10:50
ДОВІДКА ЩОДО ПІДПИСУ.pdf
22 січня 2020 10:50
висновок Signum,Multicolor.pdf
22 січня 2020 10:50
Висновок СЕС Білизна.pdf
22 січня 2020 10:50
Мыло Pro.pdf
22 січня 2020 10:50
Белизна.pdf
22 січня 2020 10:50
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 50 056,32
UAH з ПДВ
27 січня 2020 13:51
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 59 118,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 13:52

Документи

27 січня 2020 13:51
Протокол

Документи

27 січня 2020 13:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
59 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2020 13:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 лютого 2020 08:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 118,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 853,00 UAH)