Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, (термоізоляційні матеріали, будівельні матеріали, кахель, 9 лотів)
Очікувана вартість
1 823 888,00 UAH
UA-2020-01-15-000754-b 2e6b8cc2aa00409cac8b3290b345f574
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 19:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 19:52
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 19:52
Очікувана вартість: 1 823 888,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал»

Тендерна документація

15 січня 2020 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 19:48
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-000754-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 19 лютого 2020 20:32
вимога скасувати рішення про дискваліфікацію учасника
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 10.02.2020 року, було прийнято рішення дискваліфікувати учасника ТОВ "Епіцентр К" з ціновою пропозицією на 113 346,24 гривень меншою запропонованої наступним учасником (що є суттєвою тратою державних коштів, враховуючи, що бюджет закупівлі по даному лоту 416 260,00 грн), в звязку із тим, що нами надано довідку "Інформацію про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", в якій "учасником запропоновано, зокрема по позиції 3 параметри плитки ГРЕС (0070) 30х30см 7,5, а в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі в тендерній документації вказано керамограніт ГРЕС 30х30см 7, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації та Додатку 4 тендерної документації по цій позиції, в частині найменування товару запропонованого учасником.". Тобто, виходячи з вашого викладення причини дискваліфікації, нами в одному із наданих документів, було вказано назву товару не в тій колонці, що передбачено Вами, а саме ми вказали найменування товару в колонці "Найменування товару", а не в колонці "Технічні характеристики" оскільки це різні поняття. Так, в основній частині документів нами було вказано загальну назву запропонованого товару "Плитка", але для того аби у Вас, як замовника, була можливість належно оцінити та визначити характеристики запропонованого товару, нами в додаткових (уточнюючих) документах було вказано найменування товару згідно облікових бухгалтерських документів, адже в іншому випадку була б розбіжність між видатковими накладними на товар та товаром, запропонованим учасником у тендерній документації.
ТОВ "Епіцентр К" у тендерній пропозиції, технічних, якісних характеристиках предмету закупівлі вказано назву "Плитка", але додатково, для того аби Замовник мав можливість належно та неупереджено визначити відповідність характеристик запропонованого учасником товару, нами було надано "порівняльну таблицю" та "технічні, якісні, кількісні характеристики запропонованого товару" із зазначенням дійсної назви товару, відповідно до експлуатаційних та облікових документів. Тобто нами були надані додаткові уточнюючі документи, що не заборонено ні вашою тендерною документацією, ні законодавством у сфері закупівель.
Відповідно до п.2.2 частини 2 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема до цього переліку входить "відсутність інформації у вигляді, встановленому замовником, та у разі якщо така інформація наявна в інших документах, що містяться у складі тендерної пропозиції". Отже, враховуючи те що нами запропоновано саме ту плитку, яка вимагалась вашою тендерною документацією (не аналог), та надано документи, відповдно до встановлених вами форм з додатковим наданням уточнюючих документів, дану помилка є формальною, яка абсолютно не впливає на зміст пропозиції.
Крім того, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. Але, розміщений замовником протокол не містить даних щодо присутніх членів комітету (їх уповноважених осіб), результатів поіменного голосування, підписів та печаток. В зв’язку із цим, розміщене Замовником рішення вважається не прийнятим, та не породжує ніяких правових наслідків для учасників закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 3 Закону замовник при здійсненні закупівель повинен дотримуватись принципів максимальної економії бюджетних коштів, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та об’єктивно і неупереджено здійснювати оцінку тендерних пропозицій,
Отже, враховючи вищевикладене вимагаємо скасувати прийняте Вами рішення про дискваліфікацію ТОВ "Епіцентр К"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 19:13
Відповідно до п.п. 1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції надає підписану інформацію про відповідність встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі.
При цьому Технічні, якісні та кількісні характеристикам предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 до тендерної документації.
Так по позиції 3 Лоту 1 Додатку 3 тендерної документації замовником вимагалося плитка
технічні характеристики та розмір якої – «керамограніт ГРЕС 30х30см 7», при цьому учасником ТОВ "Епіцентр К" в «Порівняльній таблиці еквіваленту» та у формі «Тендерна пропозиція», наданій відповідно до Додатку 4 тендерної документації, запропоновано – «плитки ГРЕС (0070) 30х30см 7,5» з іншими параметрами, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації та Додатку 4 тендерної документації в частині запропонованого товару, так як учасником надано предмет закупівлі з іншими розмірами, ніж вимагалося тендерною документацією.
Ураховуючи зазначене, замовником 10.02.2020 прийнято правомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К".
Водночас зазначаємо, що відповідно до статті 10 Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) при розгляді тендерних пропозицій замовник розміщує на веб -порталі уповноваженого органу інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника, водночас Законом не регламентовано, в якій формі повинен бути завантажено документ з інформацією про відхилення.
Наголошуємо, що рішення про відхилення ТОВ "Епіцентр К" прийнято замовиком правомірно та спосіб відповідно до вимог Закону.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-000754-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 19 лютого 2020 21:07
вимога про дискваліфікацію учасника
Звертаємо вашу увагу, що суми та кількість відвантаженого товару згідно видаткових накладних до аналогічних договорів не відповідають умовам договорів, а саме учасником відвантажено товару не в повному обємі, що не підтверджує кваліфікацію ТОВ "Дебют центр" як надійного постачальника.Тому, вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "Дебют центр", на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 19:14
Відповідно до п1.2. Частини І Додатку 1 тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договору за ідентичним предметом закупівлі, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору.
Ідентичний предмет закупівлі визначається на підставі четвертої цифри словника ЄЗС ДК 021 :2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації.
Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є:
- копія видаткової накладної та/або копія акту прийому-передачі товару за таким договором;
- лист – відгук за таким аналогічним договором.
Лист – відгук від підприємства для якого виконувався аналогічний договір складається в довільній формі, але обов’язково має містити інформацію щодо договору, наданого як аналогічний, а саме:
- зазначення номеру та дати підписання цього договору;
- дотримання строків постачання матеріалів;
- забезпечення якісними матеріалами.
Таким чином, для підтвердження виконання аналогічного договору замовником вимагалося надання, зокрема копія видаткової накладної. При цьому зазначаємо, що тендерна документація не містить вимогу про надання підтверджуючих документів щодо повного виконання такого аналогічного договору.
Отже, ТОВ "Дебют центр" дотримано вимоги, передбачені тендерною документацією.
Ураховуючи вказане, у замовника відсутні підстави для відхилення ТОВ "Дебют центр" відповідно до статі 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Термоізоляційні матеріали, будівельні матеріали, кахель
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 416 260,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 лютого 2020 14:53
Закінчення: 03 лютого 2020 15:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1340 м²
Лот 1: ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217; вул. Дніпроводська, 1 А, м. Київ, 04077
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 280 300,68
UAH з ПДВ
280 300,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 393 646,92
UAH з ПДВ
393 646,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 17:18
public_doc.pdf
11 лютого 2020 17:18
public_doc.p7s
11 лютого 2020 17:18
Супровідний лист.pdf
11 лютого 2020 17:18
ст. 17 ЗУ.pdf
11 лютого 2020 17:18
Довідка МВС.pdf
31 січня 2020 14:45
Електронний підпис
31 січня 2020 14:44
лист відгук.pdf
31 січня 2020 14:44
Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2020 14:44
Проект договору.pdf
31 січня 2020 14:44
паспорт код директор.pdf
31 січня 2020 14:44
Опис документів.pdf
31 січня 2020 14:44
Наказ Михайлишин.pdf
31 січня 2020 14:44
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 280 300,68
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:17
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 393 646,92
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
393 646,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 13:10
Звіт укладений
02 червня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:06
Повідомлення Дебют-Центр 279.docx зміни до договору
09 грудня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 11:00
Договір укладений
28 лютого 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 76 761,15 (сімдесят шість тисяч сімсот шістдесят одна грн. 15 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 393 646,92 (триста дев’яносто три тисячі шістсот сорок шість грн. 92 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 328 039,10 (триста двадцять вісім тисяч тридцять дев’ять грн. 10 коп.), ПДВ – 65 607,82 (шістдесят п’ять тисяч шістсот сім грн. 82 коп.) укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 470 408,07 (чотириста сімдесят тисяч чотириста вісім грн. 07 коп.), в тому числі сума без ПДВ 392 006,73 (триста дев’яносто дві тисячі шість грн. 73 коп.), ПДВ – 78 401,34 (сімдесят вісім тисяч чотириста одна грн. 34 коп.).» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 279/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 67 248,30
UAH (в тому числі ПДВ 11 208,05 UAH)