Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ ТМР "Центр твочості дітей та юнацтва" |
Код ЄДРПОУ: | 14040078 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Грушевського |
Контактна особа: |
Паламар Софія Юріївна +380352250542 ctdmy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 16:15 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до виставлених Учасником рахунків в порядку та на умовах, визначених Договором про постачання теплової енергії | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 січня 2020 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-10-000019 ● 25580005e49a404b963afab1eb15b2ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2020 №11
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.02.2020 №11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-01-15-000538-b- від 15.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-10 15:37:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Теплова енергія», ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-15-000538-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, відсутність якого фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі внаслідок відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку визначених пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-11 12:07:42
Відповідь
Порушення під час проведення переговорної процедури допущені помилково
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля відмінена Замовником
2020-02-13 10:04:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто.
2020-02-27 09:46:31
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство теплових мереж "Тернопільміськтеплокомуненерго" Тернопільської міської ради #14034534 |
Переможець |
409 400,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 15:42
|
Додаткова угода на розірвання договору.jpg | укладений |
11 лютого 2020 15:39
|
Протокол відміни.pdf | укладений |
11 лютого 2020 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 15:35
|
Додаткова угода _1.jpg | зміни до договору |
11 лютого 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 14:12
|
Договір _296.pdf | укладений |
22 січня 2020 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" загальна сума за даним Додатком №1 до Договору №296 від 22.01.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 296 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
50 732,18
UAH (в тому числі ПДВ 8 455,36 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Торги скасовано, у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель |