Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
1 178 061,00 UAH
UA-2020-01-15-000438-a 15bd47c3b8a24264b9c7285d011a3354
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Анатоліївна

+380623534289 03190679@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Покровський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190679
Місцезнаходження: 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1
Контактна особа: Єфіменко Олена Анатоліївна
+380623534289
03190679@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 14:31
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 14:31
Початок аукціону: 31 січня 2020 13:47
Очікувана вартість: 1 178 061,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35341.83 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9224 кг
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85301, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вулиця Степана Бовкуна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 20:03
ТД Сирні продукти 2020.docx
22 січня 2020 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 20:03
ТД Сирні продукти 2020.docx
15 січня 2020 14:27
ТД Сирні продукти 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-000438-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 20 січня 2020 09:25
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що зазначені вимоги тендерної документації обмежують нашу участь у процедурі закупівлі.
Згідно пункту 13.1 тендерної документації учасники повинні надати «сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства».
Окрім того, згідно пункту 13.3 тендерної документації учасники повинні надати «сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів акредитованою НААУ установою на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій (результат останньої перевірки сертифікованої системи не повинен перевищувати один рік).
Повідомляємо, що наше підприємство має сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів», проте, зазначений сертифікат виданий не акредитованою НААУ установою. Окрім того, ми маємо документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів, проте така перевірка була здійснена не акредитованою НААУ установою.
Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги тендерної документації, передбачені пунктами 13.1 та 13.3 Додатку 2 тендерної документації, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою тендерну пропозицію.
Керуючись частиною п'ятою статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
Повідомляємо, що чинним законодавством України не встановлено вимог щодо акредитації установ для видачі сертифікатів за стандартом ISO 22000:2018 або попередніх версій.
Окрім того, згідно статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації. Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Додатково наголошуємо, що наявність/відсутність акредитації в установи, яка видала сертифікат ISO 22000:2018 або попередніх версій та здійснила перевірку сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів жодним чином не впливає на якість продуктів харчування, строки їх поставки, а також виконання всіх зобов’язань.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме до пунктів 13.1 та 13.3 тендерної документації та видалити вимоги щодо «акредитованої НААУ установи».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОДАТИ СКАРГУ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Звертаємо Вашу увагу, що у разі подання нами скарги вона буде задоволена, оскільки рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2019 № 14371 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-09-000479-b) було визнано дискримінаційною вимогу про надання сертифікатів, виданих лише акредитованою НААУ установою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 20:01
З метою недопущення дискримінації Учасників, прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 948 013,25
UAH з ПДВ
785 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 969 804,00
UAH з ПДВ
785 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 1 104 175,00
UAH з ПДВ
801 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 952 755,20
UAH з ПДВ
952 755,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 15:12
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:12
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:07
Форма пропозиція Сир.pdf
26 лютого 2020 15:06
Dovidka_20034415720440212457 (1).pdf
26 лютого 2020 15:06
Dovidka_20034415720440212457.pdf (1).p7s
26 лютого 2020 15:06
Податкова public_doc.pdf
26 лютого 2020 15:06
Банкрутство pdf.pdf
29 січня 2020 15:58
Електронний підпис
29 січня 2020 15:56
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 січня 2020 15:56
Установчі документи.pdf
29 січня 2020 15:56
Проект договору.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 14:19
Електронний підпис
30 січня 2020 13:11
Електронний підпис
30 січня 2020 13:08
Лист НАССР 22000_2018.pdf
30 січня 2020 13:08
Д2.12.4.1 Лист пояснення.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 13:05
Електронний підпис
30 січня 2020 12:52
Довидка_сыры.JPG
30 січня 2020 10:17
Електронний підпис
30 січня 2020 08:49
33. Сиркова маса.pdf
30 січня 2020 08:49
31. Творог, сирок.pdf
30 січня 2020 08:49
27. Проект договору.PDF
30 січня 2020 08:49
24. ISO 20000.pdf
30 січня 2020 08:49
19. Договора оренди ТЗ.pdf
30 січня 2020 08:49
12. Довідка ст.17.PDF
30 січня 2020 08:49
6. Витяг ЄП.PDF
30 січня 2020 08:49
5. Витяг з ЄДР.PDF
30 січня 2020 08:49
4. Відомості учасника.pdf
30 січня 2020 08:49
2.3. Гарантия 16497.zip
30 січня 2020 08:49
2.1. Ліцензія завірена.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ТОВ "ПРОДИНФО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
Переможець 785 304,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 12:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
785 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:55
Додаткова угода 7 до Дог 41.pdf зміни до договору
21 січня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:58
Додаткова угода 6 до Дог 41 сирні продукти.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 10:22
Додаткова угода 5 сирні продукти.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 13:39
Додаткова угода 3 сирні продукти 12.05.pdf зміни до договору
12 травня 2020 13:38
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 09:16
Додаткова угода 3 сирні продукти.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 11:12
Додаткова угода 2 сирні продукти.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 12:58
Додаткова угода 1 сирні продукти.pdf зміни до договору
24 березня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:04
Договір сирні продукти.pdf укладений
10 березня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 910 908,00
UAH (в тому числі ПДВ 151 818,00 UAH)