Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень централізованої бухгалтерії управління освіти Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
456 000,00 UAH
UA-2020-01-15-000395-c 2e713c2cb5bd47a5aa1cb35592fdec2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 11:29
Очікувана вартість: 456 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт приміщень централізованої бухгалтерії управління освіти Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Соборності, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 10:10
ТД ремонт централізованої бухгалтерії.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-000395-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕРСТАТУС", Код ЄДРПОУ:41168601
Дата подання: 11 лютого 2020 10:50
Вимога На рішення замовника про визнання переможцем ТОВ "С.М.І." по закупівлі UA-2020-01-15-000395-c
Вимога
На рішення замовника про визнання переможцем ТОВ "С.М.І."
по закупівлі UA-2020-01-15-000395-c

Відповідно до оголошення UA- UA-2020-01-15-000395-c яке розміщене на електронному майданчику ( prozorro.gov.ua) Замовником- Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено про процедуру відкритих торгів Поточний ремонт приміщень централізованої бухгалтерії управління освіти Дніпровського району м. Києва.
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика UA-2020-01-15-000395-c Закупка на prozorro.gov.ua пропозиції на участь в закупівлі подано наступними учасниками:
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"- 417 999,99 грн; -учасника дискваліфіковано
ТОВ "С.М.І." - 418 000 грн;
ЧП "АВА И КО"- 455 652,20 грн;
10 лютого 2020 р. Замовником було опубліковано Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «С.М.І.».
На нашу думку ,Замовником при проведенні процедури оцінки пропозицій було порушено Закон України «Про публічні закупівлі» Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «С.М.І.» не відповідає всім умовам тендерної документації, що підтверджується наступним:
Замовник вимагає у кваліфікаційних вимогах до учасника процедури закупівлі :
1. Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції: учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу,- Учасник ТОВ «С.М.І.» не надає копії паспорту. (копія паспорту надається після аукціону , замовником чітко прописано «Після закінчення аукціону учасник, пропозиція якого набула статус «кваліфікація переможця», протягом робочого дня оприлюднює в електронному вигляді ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (якщо стартова сума пропозиції відрізняється від суми, з якою учасник виграв аукціон).»

Нагадаємо за аналогічне порушення було дискваліфіковано ТОВ»ІНТЕРСТАТУС».

2.Замовник вимагає надати лист про наявність обладнання та матеріально –технічної бази . ТОВ «С.М.І.» надає лист про наявність обладнання, про матеріально-технічну базу жодного слова.
3.П. 2.3. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD.), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) – у кошторисних документах ТОВ «С.М.І.» відсутня підпис та печатка сертифікованого інженера проектувальника.
4.П.2.3. - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); - у ТОВ «С.М.І.» відсутні
5.П.2.4. Копія сертифікатів якості на матеріальні ресурси. – У ТОВ «С.М.І.» сертифікати відсутні.

Тобто п’ять порушень вимог . Грубі порушення, які постійно допускає Замовник при проведенні оцінки пропозиції змушує нас, як учасника, засумніватись в прозорості та відкритості проведення закупівлі . Вражають дії тендерного комітету на чолі Дроздовій О.Ю. які не бачать або не хочуть бачити порушень умов закупівлі, відсутніх документів, які сам замовник вимагає. Йде пряме лобіювання та змова замовника . Не зважаючи на викладене вище, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "С.М.І." .
Ми вважаємо данні дії свідчать про недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України« Про публічні закупівлі», а саме:-принцип максимальної економії та ефективності; -принцип недискримінації учасників;-принцип добросовісної конкуренції;-принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.


Вимагаємо: Скасувати рішення про укласти договір з ТОВ «С.М.І.» 10 лютого 2020 р. та провести оцінку пропозицій наступних учасників після усунення Замовником порушень процедури закупівлі. Прийняти обґрунтоване рішення та провести неупереджену оцінку пропозицій що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 13:39
Шановний учаснику!
Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу . За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Розглянувши Тендерну пропозицію ТОВ «Інтерстатус» було виявлено відсутність документів, які вимагались Тендерною документацією, а саме: 1) Копія паспорту; 2) Копія відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 3) Копія ліцензії Учасника на право виконання робіт з додаткам (підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним), таким чином пропозиція ТОВ «Інтерстатус» була відхилена, та розглянута наступна пропозиція з найменшою ціною визначена системою.
За результатом розгляду скарги щодо відсутності документів у ТОВ «С.М.І.» повідомляємо наступне:
Копія паспорта була надана учасником у відповідності до вимог Тендерної документації. Щодо довідки про обладнання та матеріально-технічну базу, повідомляємо, що Замовником не встановлено форму, за якою має бути надана довідка, а також обов’язковий її зміст, тобто надається в довільній формі. Щодо кошторисної документації, повідомляємо, що на момент розгляду пропозиції, Учасником надана оновлена кошторисна документація, яка відповідає ціновій пропозиції за результатом аукціону, завірена належним чином.

Документи подані скаржником

11 лютого 2020 10:49
Вимога .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" 438 839,88
UAH з ПДВ
417 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.І." 444 449,41
UAH з ПДВ
418 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АВА И КО" 455 652,20
UAH з ПДВ
455 652,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 08:30
Електронний підпис
30 січня 2020 09:47
Електронний підпис
30 січня 2020 09:46
Електронний підпис
30 січня 2020 09:44
Довідка ДПС.pdf
30 січня 2020 09:44
Документ_ЄДР_1006262485.zip
30 січня 2020 09:41
Довідка НАЗК.zip
30 січня 2020 09:41
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf
30 січня 2020 09:41
Копія витягу ЄДР.pdf
30 січня 2020 09:41
Наказ №1 Директор.pdf
30 січня 2020 09:41
Про захист довкілля.pdf
30 січня 2020 09:41
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 січня 2020 09:40
ПРОТОКОЛ №1.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 15:14
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:11
Довідка МВС 25.02.20.pdf
10 лютого 2020 12:15
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:14
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:13
Довідка банк 10.02.20.pdf
10 лютого 2020 12:13
Довідка сертифікати.pdf
09 лютого 2020 19:28
Електронний підпис
09 лютого 2020 19:27
Електронний підпис
09 лютого 2020 19:21
Дефектний акт=418,0 тис.pdf
09 лютого 2020 19:21
Договірна ціна=418,0 тис.pdf
09 лютого 2020 19:20
Гарантія документів.pdf
09 лютого 2020 19:20
Пропозиція 418,0 тис.pdf
09 лютого 2020 18:32
Статут з описом.pdf
09 лютого 2020 18:32
Витяг від 28.01.20.pdf
09 лютого 2020 18:31
Паспорт директора.pdf
09 лютого 2020 18:31
Ліцензія з додатком.pdf
09 лютого 2020 18:31
Дозвіл на роботи.pdf
09 лютого 2020 18:31
Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2020 09:59
Лок. кошторис.pdf
30 січня 2020 09:59
Відомість ресурсів.pdf
30 січня 2020 09:59
Договірна ціна.pdf
30 січня 2020 09:59
Зведений кошторис.pdf
30 січня 2020 09:59
Пояснювальна.pdf
28 січня 2020 13:51
Статут від 20.04.16 р..pdf
28 січня 2020 13:51
Протокол №4.pdf
28 січня 2020 13:51
Паспорт директора.pdf
28 січня 2020 13:51
Дозвіл 21.12.19-21.12.24.pdf
28 січня 2020 13:51
Наказ.pdf
28 січня 2020 13:51
Ліцензія з додатком.pdf
28 січня 2020 13:51
Баланс.pdf
28 січня 2020 13:51
Довідка Статистики.pdf
28 січня 2020 13:51
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 січня 2020 13:51
Витяг з ПДВ.pdf
28 січня 2020 13:51
Витяг СМІ на 28.01.20.pdf
28 січня 2020 13:51
Договори 2019.pdf
28 січня 2020 13:51
Інформація ст.17.pdf
28 січня 2020 13:51
Лист-згода перс.дан..pdf
28 січня 2020 13:51
Лист ст.17.pdf
28 січня 2020 13:51
Довідка обладнання.pdf
28 січня 2020 13:51
Довідка працівники.pdf
28 січня 2020 13:51
Гарантії.pdf
28 січня 2020 13:51
Довідка довкілля.pdf
28 січня 2020 13:51
Договір.pdf
28 січня 2020 13:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 11:15
ст 17.pdf
29 січня 2020 11:15
Витяг ЄДРПОУ 13.01.pdf
29 січня 2020 11:15
Статут.pdf
29 січня 2020 11:15
Пропозиція.pdf
29 січня 2020 11:15
Паспорт директора.pdf
29 січня 2020 11:15
Наказ на призначення.pdf
29 січня 2020 11:15
Ліцензія.pdf
29 січня 2020 11:15
Лист аудит.pdf
29 січня 2020 11:15
Договір підряду.pdf
29 січня 2020 11:15
Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2020 11:15
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.І."

ПП "АВА И КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"
#41168601
Відхилено 417 999,99
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 16:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.І."
#22913310
Переможець 418 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.І."
#22913310
418 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 22:49
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:53
Договір № 1_ЦБ (поточний ремонт приміщень в ЦБ).pdf укладений
03 березня 2020 10:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 418 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 666,67 UAH)