Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
1 165 277,49 UAH
UA-2020-01-15-000311-b 862fb09c86674baa980840a57a3521c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Анатоліївна

+380623534289 03190679@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Покровський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190679
Місцезнаходження: 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1
Контактна особа: Єфіменко Олена Анатоліївна
+380623534289
03190679@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 13:36
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 13:36
Початок аукціону: 31 січня 2020 14:45
Очікувана вартість: 1 165 277,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 826,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34958.32 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69013 кг
Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85301, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вулийя Степана Бовкуна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 20:23
ТД зернові культури та картопля 2020.docx
22 січня 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 20:23
ТД зернові культури та картопля 2020.docx
15 січня 2020 13:31
ТД зернові культури та картопля 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-000311-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 20 січня 2020 09:18
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що зазначені вимоги тендерної документації обмежують нашу участь у процедурі закупівлі.
Згідно пункту 13.1 тендерної документації учасники повинні надати «сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства».
Окрім того, згідно пункту 13.3 тендерної документації учасники повинні надати «сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів акредитованою НААУ установою на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій (результат останньої перевірки сертифікованої системи не повинен перевищувати один рік).
Повідомляємо, що наше підприємство має сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів», проте, зазначений сертифікат виданий не акредитованою НААУ установою. Окрім того, ми маємо документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів, проте така перевірка була здійснена не акредитованою НААУ установою.
Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги тендерної документації, передбачені пунктами 13.1 та 13.3 Додатку 2 тендерної документації, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою тендерну пропозицію.
Керуючись частиною п'ятою статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
Повідомляємо, що чинним законодавством України не встановлено вимог щодо акредитації установ для видачі сертифікатів за стандартом ISO 22000:2018 або попередніх версій.
Окрім того, згідно статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації. Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Додатково наголошуємо, що наявність/відсутність акредитації в установи, яка видала сертифікат ISO 22000:2018 або попередніх версій та здійснила перевірку сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів жодним чином не впливає на якість продуктів харчування, строки їх поставки, а також виконання всіх зобов’язань.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме до пунктів 13.1 та 13.3 тендерної документації та видалити вимоги щодо «акредитованої НААУ установи».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОДАТИ СКАРГУ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Звертаємо Вашу увагу, що у разі подання нами скарги вона буде задоволена, оскільки рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2019 № 14371 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-09-000479-b) було визнано дискримінаційною вимогу про надання сертифікатів, виданих лише акредитованою НААУ установою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 20:22
З метою недопущення дискримінації Учасників, прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 907 071,60
UAH з ПДВ
882 586,53
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 1 098 648,00
UAH з ПДВ
883 017,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна 1 100 408,00
UAH з ПДВ
897 169,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 13:11
Електронний підпис
30 січня 2020 13:03
Довидка_зернови.JPG
30 січня 2020 10:23
Електронний підпис
30 січня 2020 10:14
31. Горох колотий.bmp
30 січня 2020 10:14
30. Картопля.jpg
30 січня 2020 10:14
27. Проект договору.PDF
30 січня 2020 10:14
24. ISO 20000.pdf
30 січня 2020 10:14
19. Договора оренди ТЗ.pdf
30 січня 2020 10:14
12. Довідка ст.17.PDF
30 січня 2020 10:14
6. Витяг ЄП.PDF
30 січня 2020 10:14
5. Витяг з ЄДР.PDF
30 січня 2020 10:14
4. Відомості учасника.pdf
30 січня 2020 10:14
2.3. Гарантия 16507.zip
30 січня 2020 10:14
2.1. Ліцензія завірена.zip

Публічні документи

27 січня 2020 14:34
Покр карт.pdf
27 січня 2020 14:34
Ст17.pdf
27 січня 2020 14:34
Справка переселенца.pdf
27 січня 2020 14:34
Санобработка.pdf
27 січня 2020 14:34
Реквизиты.pdf
27 січня 2020 14:34
Приказ.pdf
27 січня 2020 14:34
Потужність.pdf
27 січня 2020 14:34
Письмо склад 1.pdf
27 січня 2020 14:34
Паспорт.pdf
27 січня 2020 14:34
Медкнижка Дубовик.pdf
27 січня 2020 14:34
Медкнижка Алексеева.pdf
27 січня 2020 14:34
Матбаза_работники.pdf
27 січня 2020 14:34
ИНН.pdf
27 січня 2020 14:34
Звіт СУЯ.pdf
27 січня 2020 14:34
Звіт СУБХП.pdf
27 січня 2020 14:34
Договор склад 1.pdf
27 січня 2020 14:34
Договор 2020.pdf
27 січня 2020 14:34
Дератизация.pdf
27 січня 2020 14:34
Вытяг.pdf
27 січня 2020 14:34
Вытяг ЕДРПОУ.pdf
27 січня 2020 14:34
Выписка.pdf
27 січня 2020 14:34
ISO 22000.pdf
27 січня 2020 14:34
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОДИНФО"

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
Переможець 882 586,53
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
882 586,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 10:13
Додаткова угода 4 зернові культури.pdf зміни до договору
24 червня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 12:53
Додаткова угода 3 зернові культури.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 10:49
Додаткова угода 2 зернові культури.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 12:57
Дод.угода зернові культури та картопля.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 12:46
Дод.угода зернові культури та картопля.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 13:31
Договір зернові культури.pdf укладений
10 березня 2020 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПИ-20/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПИ-20/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПИ-20/174
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПИ-20/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПИ-20/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 882 586,53
UAH (в тому числі ПДВ 147 097,75 UAH)