Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в зборі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-01-14-003341-c ce10e95564274d4287c836993c26c286
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Володимирович Поповиченко

+380993624248 yoz.prozorro.gospital@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ"
Код ЄДРПОУ: 43287790
Вебсайт: http://www.oky.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Фастівська, буд. 20
Контактна особа: Максим Володимирович Поповиченко
+380993624248
yoz.prozorro.gospital@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 22:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 19:30
Початок аукціону: 06 лютого 2020 12:33
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,36%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Персональні комп’ютери в зборі (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці,, вул. Фастівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 18:49
Госпіталь ТД ПК 2020 рік зі змінами 29012020.pdf
29 січня 2020 18:49
Перелік змін тендер ПК.docx
29 січня 2020 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 22:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 18:49
Госпіталь ТД ПК 2020 рік зі змінами 29012020.pdf
22 січня 2020 18:40
Госпіталь ТД ПК 2020 рік зі змінами.pdf
14 січня 2020 22:33
Госпіталь ТД ПК 2020 рік.pdf
29 січня 2020 18:49
Перелік змін тендер ПК.docx
22 січня 2020 18:40
Перелік змін тендер ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 11:00
Дата відповіді: 22 січня 2020 08:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник, за результатами Вашого запитання повідомляємо наступне, що згідно Тендерної документації чітко не встановлено посилання на торгові марки або моделі, на підставі викладеного учасники повинні надати пропозиції відповідно Технічного завдання згідно наведених вимог Додатку № 1 до ТД. 2) Замовник не має законних підстав вимагати від учасників вказувати інформацію, яка непередбачена діючим законодавством з питань публічних закупівель. 3) Замовником відповідно до бюджетних надходжень заплановано придбання предмету закупівлі на очікувану вартість предмету закупівлі з урахуванням ПДВ у відповідності вимог Додатку № 1 до ТД. 4) Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено основні критерії оцінки пропозиції – це ціна. На підставі викладеного діючим законодавством не передбачена інша кваліфікація та розгляд вартості пропозиції учасника без ПДВ. Замовником відповідно до діючого законодавства будуть розглянуті пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Закону.
Документи
Дата подання: 15 січня 2020 11:47
Дата відповіді: 22 січня 2020 08:42
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, взято до уваги практику розгляду оскаржень Колегій постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до якої, встановлення вимог щодо надання офіційного листа-підтвердження від виробника суперечить вимогам діючого законодавства, порушує вимоги діючого законодавства та є таким, що обмежує потенціальне коло учасників та призводить до дискримінації учасників.
Рекомендуємо Вами вимогу, мають можливість виконати суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що згідно вимог Тендерної документації встановлені вимоги, щодо надання учасниками гарантійних листів про відповідність Додатку № 1 з вказівкою відповідності технічним вимогам. Крім того повідомляємо, що під час отримання товару спеціалістами Замовника будуть перевірений поставлений товар на відповідність вимогам Замовника. На підставі викладеного, у разі невідповідності товару, учасник буде зобов’язаний замінити товар у вставлені строки або буде розірваний договір згідно діючого законодавства .

Документація
Дата подання: 16 січня 2020 12:23
Дата відповіді: 22 січня 2020 08:45
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано: 3.9 Для підтвердження зміни ціни товару Виконавець надає Замовнику наступні документи: - лист-звернення Виконавця з переліком лікарських засобів, ціна на які була змінена, з посиланням на Накази Міністерства охорони здоров’я про зміну задекларованої оптово- відпускної ціни на кожний лікарській засіб або лист виробника лікарського засобу що свідчить про зміну ціни кожного препарату; Оскільки предметом закупівлі є комп'ютерне обладнання, надайте, будь-ласка, роз'яснення та внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, під час розробки тендерної документації було використано шаблон тендерних документацій попередніх закупівель. За результатами звернення з метою виправлення помилки будуть внесені відповідні зміни . Наголошуємо, що роект договору не є остаточним, та може корегуватись за результатами процедури*
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-003341-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 15 січня 2020 11:30
лист від виробника
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Авторизаційний лист від виробника ноутбуків або його офіційного представника на території України, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій – э дискримінаційною вимогу, просимо убрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (принтер та монітор) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 08:51
Замовник погоджується зі змістом вимоги, однак звертає увагу, що у складі пропозиції відсутня вимога щодо авторизаційного листа. Додатково повідомляємо, що Замовником, взято до уваги практику розгляду оскаржень Колегій постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до якої, встановлення вимог щодо надання офіційного листа-підтвердження від виробника суперечить вимогам діючого законодавства, порушує вимоги діючого законодавства та є таким, що обмежує потенціальне коло учасників та призводить до дискримінації учасників. Рекомендуємо Вами вимогу, мають можливість виконати суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Звертаємо увагу, що згідно вимог Тендерної документації встановлені вимоги, щодо надання учасниками гарантійних листів про відповідність Додатку № 1 з вказівкою відповідності технічним вимогам. Крім того повідомляємо, що під час отримання товару спеціалістами Замовника будуть перевірений поставлений товар на відповідність вимогам Замовника. На підставі викладеного, у разі невідповідності товару, учасник буде зобов’язаний замінити товар у вставлені строки або буде розірваний договір згідно діючого законодавства .
Номер вимоги: UA-2020-01-14-003341-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 17 січня 2020 10:59
Територіальна дискриминація
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 1.7. Додатку 3 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі Тендерної документації Копії документів, що підтверджують наявність сервісного центру у м. Чернівці. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру. Зазначені Вами вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публуічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлені Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають наявність сервісного центру у м. Чернівц. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне та своєчасне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене в сервісних центрах Учасника та офіційних сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися на всій території України. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме – Умови та строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та усунути вимогу щодо необхідності надання " Копії документів, що підтверджують наявність сервісного центру у м. Чернівці ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 09:37
Замовник погоджується зі змістом вимоги, однак звертає увагу, що у складі пропозиції відсутня вимога передбачена пунктом 1.7. Додатку 3 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі Тендерної документації Копії документів, що підтверджують наявність сервісного центру у м. Чернівці. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру.
Наголошуємо, що згідно додатку № 1 до Тендерної документації Пропозиція повинна враховувати всі витрати (податки, збори, транспортні на страхування та інші), що несе Учасник у зв’язку з поставкою, включаються до ціни пропозиції.
Учасник забезпечує поставку товару за адресою Замовника. Вартість товару включає всі витрати Учасника, пов’язані з його доставкою за адресою Замовника. Затрати на транспортування до місця поставки, навантаження, розвантаження та страхування товару несе Учасник.
Згідно п.3. додатку № 1 до ТД передбачено, що Гарантійний термін на поставлений товар повинен складати: не менше 12 місяців з дати поставки товару покупцю.
На підставі викладеного учасник повинен враховувати строки обслуговування предмету закупівлі, та додаткові витрати (плату за пересилання/доставку, заміну товару).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 241 332,00
UAH з ПДВ
235 362,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 245 280,00
UAH з ПДВ
235 368,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 268 800,00
UAH з ПДВ
235 536,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЇКА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" 278 600,00
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 253 988,00
UAH з ПДВ
239 229,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 264 348,00
UAH з ПДВ
247 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В. 273 980,00
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 260 232,00
UAH з ПДВ
248 216,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лещенко Лідія Іванівна 278 040,00
UAH з ПДВ
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Слободян Ольга Анатоліївна 279 440,00
UAH з ПДВ
279 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:25
документи переможця.pdf
07 лютого 2020 10:11
Електронний підпис
31 січня 2020 12:58
Електронний підпис
29 січня 2020 14:07
Електронний підпис
29 січня 2020 14:05
21_Копія Статуту.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 14:37
Проєкт договору.PDF
29 січня 2020 14:37
Гарантійний лист.pdf
29 січня 2020 14:37
Лист виробника.pdf
29 січня 2020 14:37
Статут СМБ.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 15:46
Договір.pdf
05 лютого 2020 15:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 лютого 2020 15:46
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
05 лютого 2020 15:46
Порівняльна таблиця.pdf
05 лютого 2020 15:46
Технічний опис.zip
29 січня 2020 18:24
Проект договору.pdf
29 січня 2020 18:24
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 18:24
Порівняльна таблиця.pdf
29 січня 2020 18:24
Технічний опис.zip

Публічні документи

05 лютого 2020 12:22
Електронний підпис
05 лютого 2020 12:16
Довідки та листи.pdf
05 лютого 2020 12:16
надані документи.pdf
05 лютого 2020 12:16
Пропозиція (15).pdf
05 лютого 2020 12:16
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 12:16
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 13:09
Електронний підпис
29 січня 2020 13:08
СЭС гигиена 2019.pdf
29 січня 2020 13:08
Сертификат 2018.JPG
29 січня 2020 13:08
Мониторы Philips CEC.pdf
29 січня 2020 13:08
Мануал Philips монітор.pdf
29 січня 2020 13:08
Лист-довiдка.pdf
29 січня 2020 13:08
Лист-гарантія.pdf
29 січня 2020 13:08
Лист-відгук Лохвиця.pdf
29 січня 2020 13:08
Декларация.JPG
29 січня 2020 13:08
Декларация ЭМС.JPG
29 січня 2020 13:08
Витяг_Дубовой 22.01.2020.pdf
29 січня 2020 13:08
Витяг Дубовой.pdf
29 січня 2020 13:08
Висновок Win10.pdf
29 січня 2020 13:08
ISO14001-2015.pdf
29 січня 2020 13:08
Doc_Dubovoy.pdf
29 січня 2020 13:08
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:58
Лист-довідка санкції.pdf
05 лютого 2020 14:58
проект 14490282.pdf
05 лютого 2020 14:58
Витяг ПДВ копія.pdf
05 лютого 2020 14:58
Витяг ЕНД_2020_завірений.pdf
05 лютого 2020 14:58
Статистика копія.pdf
05 лютого 2020 14:58
Статут копія.pdf
05 лютого 2020 14:58
Наказ директора копія.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 18:31
Гарантійни лист.pdf
05 лютого 2020 18:31
Firma_ФЛ-0000145_02.jpg
05 лютого 2020 18:31
Firma_ФЛ-0000145_01.jpg
05 лютого 2020 18:31
Стаж.pdf
05 лютого 2020 18:31
Паспорт код.rar
05 лютого 2020 18:31
Кваліфікаційні2.pdf
05 лютого 2020 18:31
Кваліфікаційні1.pdf
05 лютого 2020 18:31
Договора-відгуки.zip
05 лютого 2020 18:31
Довкілля.pdf
05 лютого 2020 18:31
Гарантійний лист сан.pdf
05 лютого 2020 18:31
Цінова пропозиція..pdf

Публічні документи

30 січня 2020 16:08
Електронний підпис
30 січня 2020 16:07
Сетифікати.pdf
30 січня 2020 08:47
Електронний підпис
27 січня 2020 14:43
Електронний підпис
24 січня 2020 19:24
Електронний підпис
24 січня 2020 19:24
Статут завірений.pdf
24 січня 2020 19:24
Порівняльна таблиця.pdf
24 січня 2020 19:24
Довідка ст.17.pdf
24 січня 2020 19:24
Витяг_ПДВ.pdf
24 січня 2020 19:24
Витяг ЄДР .pdf
24 січня 2020 19:24
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП "ЗАЇКА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В.

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

ФОП Лещенко Лідія Іванівна

ФОП Слободян Ольга Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 235 362,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
235 362,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 12:04
1-3110.pdf укладений
25 лютого 2020 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 235 362,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 227,00 UAH)