Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-01-14-003241-c 69981459629f4f5588c8095d9679d996
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Олена

380975623730 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Черниш Олена
380975623730
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Система обліку оплати проїзду в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг (надалі - АСООП) є унікальною системою, яка дозволяє автоматизувати процес оплати та обліку послуг пасажирських перевезень у громадському транспорті та являється об’єктом авторського права.
В зв'язку з впровадженням і розвитком системи АСООП, у комунального підприємства «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради (надалі - КП «ЦЕП») виникла необхідність розширити функціонал системи та провести закупівлю термінального обладнання (термінали NEWPOS 8210) з запрограмованим програмним забезпеченням для продажу, активації внаслідок продажу, поповнення та обслуговування Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця, що планується використовувати для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг.
Офіційним дилером та ексклюзивним представником у Дніпропетровському регіоні, маючі всі відповідні документи, є Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ», яке являється постачальником та уповноважений на реалізацію Програмного комплексу АСООП у м. Кривому Розі з наданням інших супутніх послуг.
В рамках реалізації програми впровадження електронного квитка, згідно укладеного договору в 2019 році, ТОВ «МД СОФТ» поставило КП «ЦЕП» програмне забезпечення для впровадження та функціонування «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг».
Враховуючи наявність у КП «ЦЕП» потреби щодо удосконалення системи оплати проїзду шляхом запровадження електронних засобів безготівкової оплати проїзду, впровадження єдиної ефективної системи оплати проїзду та обліку пасажирів у громадському транспорті та наявні у ТОВ «МД СОФТ» виключні права на Програмний комплекс АСООП, буде доцільним проведення переговорної процедури закупівлі по предмету: код за ДК 021:2015: 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання (Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті) відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру у разі, потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 19:44
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
241 штуки
Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

14 січня 2020 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000061 ● 45c6264b90bb424bac17c66bdaf96bb9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.02.2020 № 39
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.02.2020 № 39
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-01-14-003241-с 14.01.2020 Комунальне підприємство «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 43022656) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-24 15:37:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару "Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті, 241 шт" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-14-003241-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Замовником застосована переговорна процедура закупівлі?
Встановлено, що Рішенням виконавчого комітету Криворізької міської ради від 23.10.2019 № 508 затверджений Порядок функціонування, вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів у міському комунальному пасажирському транспорті (далі – Порядок). Система оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг є унікальною автоматизованою системою оплати, яка є об’єктом авторського права, містить персональні дані та доступ до якої мають лише розробник та розпорядник. Запис/програмування транспортного додатку, унікальної інформації, в тому числі персональних даних потенційних користувачів карток, на чіп карти проводиться на підставі спеціально розробленої специфікації із технічними характеристиками системи оплати АСООП. Специфікація із технічними характеристиками системи оплати АСООП відома тільки Замовнику (розпоряднику АСООП) та розробнику АСООП. Таким чином, для того, щоб гарантувати/забезпечити сумісність предмета закупівлі з системою АСООП та існуючими продуктами, учасник повинен володіти специфікацією по запису унікальної інформації на АСООП із технічними характеристиками цієї системи оплати. Відповідно до п.3.1., п.3.2 Порядку, АСООП має передбачати дворівневу архітектурну побудову та складатися з термінального обладнання й центральної бази даних. У термінальне обладнання входить: підсистема рухомого складу, що складається: зі стаціонарного валідатора з друком квитка, що відповідає вимогам чинного законодавства України; з персонального валідатора кондуктора з друком квитка.
Отже, відповідно до Порядку до системи АСООП транспортні термінали NEWPOS 8210 не входять.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, у жовтні 2019 року між комунальним підприємством «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради та ТОВ «МД СОФТ» був укладений договір на постачання програмного комплексу автоматизованої інформаційної системи оплати за проїзд – АСООП, згідно з яким підприємству поставлено програмне забезпечення для впровадження «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг». Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні транспортного додатку на чіп «Картки криворіжця»: комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport», що є складовою системи АСООП, яка впроваджується у м. Кривому Розі, належить ТОВ «Сімбол Транспорт».
Під час моніторингу установлено, що відповідно до сайту SYMBOL TRANSPORT (http://symboltransport.com) NEW 8210 - мобільний платіжний POS-термінал виробництва компанії NEW POS TECHNOLOGY LIMITED. Компанією Symbol Transport здійснюється розробка ПЗ та впроваджується безконтактна оплата пересування в українському громадському транспорті.
Враховуючи викладене, Замовник в обгрунтуванні не підтвердив, що виключні права на Програмний комплекс АСООП та транспортні термінали NEWPOS 8210 належать ТОВ «МД СОФТ».

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-25 16:45:01

Пояснення на запит

На Запит Замовнику на пояснення від 24.02.2020 в рамках здійснення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (номер UA-M-2020-02-20-000061), повідомляємо.
Затверджений Рішенням виконавчого комітету Криворізької міської ради від 23.10.2019 №508 «Порядок функціонування, вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів у міському комунальному пасажирському транспорті» (далі – Порядок) закладає базис для системного і послідовного формування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в м. Кривий Ріг та містить загальну інформацію, в т. ч. розділ 4. Загальні вимоги до обладнання АСООП, без зазначення посилання на конкретні торговельну марку, модель чи фірму для подальшої організації якісного, прозорого закупівельного процесу, в Порядку не зазначається конкретна марка або модель термінального обладнання для запобігання дискримінації учасників.
До того ж, Порядок затверджувався саме для визначення взаємодії Перевізників, Оператора та пасажирів при здійсненні обліку оплати проїзду в громадському транспорті, тому і не потребує посилань на конкретні марки або моделі.
Комунальне підприємство у жовтні 2019 року уклало договір з ТОВ «МД СОФТ» на постачання програмного комплексу автоматизованої інформаційної системи оплати за проїзд – АСООП. Згідно функціоналу поставленої системи АСООП, наявної у ТОВ «Сімбол Транспорт» інструкції з використання програмних продуктів та обладнання, що застосовуються в системі та відповідно програмуються комп’ютерними програмами щодо необхідного функціоналу – є наступне використовується наступне термінальне обладнання:
-Термінали марки Mikroelektronika CVP 24 з друком квитка;
-Термінали марки Mikroelektronika CVB 24 без друку квитка, виробник Mikroelektronika Чехія;
-Термінали марки NEWPOS 8210 з друком квитка виробник NEW POS TECHNOLOGY LIMITED, Китай.
Для повноцінного функціонування наявної системи АСООП в м. Кривий Ріг, з урахуванням інформації наданої постачальником в системі для продажу, активації внаслідок продажу, поповнення та обслуговування Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця, можливо використовувати виключно, термінали марки, моделі NEWPOS 8210 з запрограмованим відповідним програмним продуктом/комп’ютерною програмою.
Комунальне підприємство “Центр електронних платежів” Криворізької міської ради будучі Замовником торгів у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 9 ч. 1 ст. 1), самостійно визначають потребу в закупівлі товарів і послуг, необхідні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, Замовником при виборі процедури торгів, а саме застосування переговорної процедури щодо предмету: код за ДК 021:2015 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання (Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті) було враховано наявне поставлене у 2019 році програмне забезпечення для впровадження та функціонування «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг» та відповідні юридичні документи постачальника програмного продукту. Також, враховуючи лист Мінекономрозвитку від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», Замовник під час планування та організації публічних закупівель, попередньо здійснив запит щодо надання комерційних пропозицій від потенційного постачальника товару/надавача послуг з метою досягнення максимальної ефективності за найкращу отриману ціну.
При цьому, у Замовника, а також інших учасників проекту «Автоматизована система обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг» програмні продукти використовуються з наявністю авторських свідоцтв.
При програмуванні терміналів NEWPOS 8210 для їх повноцінного функціонування в діючій системі АСООП м. Кривий Ріг, використовуються комп’ютерні програми на які наявні авторські свідоцтва, з виключним правом ТОВ «МД СОФТ» на їх реалізацію згідно відповідних документів, а саме:
-комп’ютерна програма «Термінальне програмне забезпечення Symbol Transport» реєстраційний номер 4114, дата реєстрації 19.12. 2018р.;
-комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення формування поповнення і продовження дії транспортних карток через інформаційні канали зв’язку Білетний Сервер БС Symbol Transport», реєстраційний номер 4113, дата реєстрації 19.12. 2018р.
Задля забезпечення сумісності існуючих програмних продуктів системи АСООП з запрограмованим програмним забезпеченням для продажу, активації внаслідок продажу, поповнення та обслуговування Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця, що планується використовувати для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг та запобіганню порушення наявних у постачальника авторських прав - є виключною підставою для застосування переговорної процедури закупівлі по предмету: код за ДК 021:2015 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання (Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті).
Закон України «Про публічні закупівлі» при застосуванні переговорної процедури закупівель не зобов’язує Замовника проводити публікацію документальних підтверджень застосування переговорної процедури, а лише наголошує на необхідності мати в наявності підтверджуючі документи.
Звертаємо увагу, що відокремлення предмету касові термінали в конкурентну процедуру закупівлі, з проведенням окремо – відповідної послуги з програмування, призведе до наявності двох різних виконавців (постачальників), які технічно будуть орієнтовані на свій напрямок без досягнення сумісності та стане підставою для додаткового витрачання бюджетних коштів, а саме:
1) на оплату послуг з попереднього тестування працездатності, можливості програмування, поставлених одним виконавцем (постачальником) терміналів;
2) сплати коштів за проведення технічних незалежних експертиз для встановлення причин непрацездатності обладнання для подальшої їх заміни, як забракованих – в разі виявлення непрацездатності або неможливості програмування терміналів з причини, що не залежить від другого виконавця (постачальника);
3) сплати коштів за додаткове програмування заміненого терміналу – в разі виявлення непрацездатності в запрограмованому терміналі, що не залежить від виконавця (постачальника), який надав послугу з програмування та отримав за це плату.
На підставі вище викладеного, застосування Замовником переговорної процедури є правомірним щодо наявних авторських прав, економічно вигідно обґрунтованим, направленим на досягнення технічної сумісності предмета закупівлі: код за ДК 021:2015 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання (Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті) з діючою системою АСООП в м. Кривий Ріг.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-26 16:58:12

Відповідь замовника на пояснення (доповнена)

На Запит Замовнику на пояснення від 24.02.2020 в рамках здійснення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (номер UA-M-2020-02-20-000061), надаємо наступні доповнені пояснення.
Затверджений Рішенням виконавчого комітету Криворізької міської ради від 23.10.2019 №508 «Порядок функціонування, вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів у міському комунальному пасажирському транспорті» (далі – Порядок) закладає базис для системного і послідовного формування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в м. Кривий Ріг та містить загальну інформацію, в т. ч. розділ 4. Загальні вимоги до обладнання АСООП, без зазначення посилання на конкретні торговельну марку, модель чи фірму для подальшої організації якісного, прозорого закупівельного процесу, в Порядку не зазначається конкретна марка або модель термінального обладнання для запобігання дискримінації учасників.
До того ж, Порядок затверджувався саме для визначення взаємодії Перевізників, Оператора та пасажирів при здійсненні обліку оплати проїзду в громадському транспорті, тому і не потребує посилань на конкретні марки або моделі.
Комунальне підприємство у жовтні 2019 року уклало договір з ТОВ «МД СОФТ» на постачання програмного комплексу автоматизованої інформаційної системи оплати за проїзд – АСООП. Згідно функціоналу поставленої системи АСООП, наявної у ТОВ «Сімбол Транспорт» інструкції з використання програмних продуктів та обладнання, що застосовуються в системі та відповідно програмуються комп’ютерними програмами щодо необхідного функціоналу – є наступне використовується наступне термінальне обладнання:
- Термінали марки Mikroelektronika CVP 24 з друком квитка;
- Термінали марки Mikroelektronika CVB 24 без друку квитка, виробник Mikroelektronika Чехія;
- Термінали марки NEWPOS 8210 з друком квитка виробник NEW POS TECHNOLOGY LIMITED, Китай.
Офіційним дилером та ексклюзивним представником ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», яке являється постачальником та уповноважене на реалізацію Програмного комплексу АСООП у м. Кривому Розі з наданням інших супутніх послуг на підставі дилерського договору №240119-3 від 24.01.2019 року та ліцензійного договору №27/09/19 від 27.09.2019 року.
Для повноцінного функціонування наявної системи АСООП в м. Кривий Ріг, з урахуванням інформації наданої постачальником в системі для продажу, активації внаслідок продажу, поповнення та обслуговування Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця, можливо використовувати виключно, термінали марки, моделі NEWPOS 8210 з запрограмованим відповідним програмним продуктом/комп’ютерною програмою.
Комунальне підприємство “Центр електронних платежів” Криворізької міської ради будучі Замовником торгів у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 9 ч. 1 ст. 1), самостійно визначають потребу в закупівлі товарів і послуг, необхідні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, Замовником при виборі процедури торгів, а саме застосування переговорної процедури щодо предмету: код за ДК 021:2015 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання (Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті) було враховано наявне поставлене у 2019 році програмне забезпечення для впровадження та функціонування «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг» та відповідні юридичні документи постачальника програмного продукту. Також, враховуючи лист Мінекономрозвитку від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», Замовник під час планування та організації публічних закупівель, попередньо здійснив запит щодо надання комерційних пропозицій від потенційного постачальника товару/надавача послуг з метою досягнення максимальної ефективності за найкращу отриману ціну.
При цьому, у Замовника, а також інших учасників проекту «Автоматизована система обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг» програмні продукти використовуються з наявністю авторських свідоцтв.
При програмуванні терміналів NEWPOS 8210 для їх повноцінного функціонування в діючій системі АСООП м. Кривий Ріг, використовуються комп’ютерні програми на які наявні авторські свідоцтва, з виключним правом ТОВ «МД СОФТ» на їх реалізацію згідно відповідних документів, а саме:
- комп’ютерна програма «Термінальне програмне забезпечення Symbol Transport» реєстраційний номер 4114, дата реєстрації 19.12. 2018р.;
- комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення формування поповнення і продовження дії транспортних карток через інформаційні канали зв’язку Білетний Сервер БС Symbol Transport», реєстраційний номер 4113, дата реєстрації 19.12. 2018р.
Задля забезпечення сумісності існуючих програмних продуктів системи АСООП з запрограмованим програмним забезпеченням для продажу, активації внаслідок продажу, поповнення та обслуговування Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця, що планується використовувати для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг та запобіганню порушення наявних у постачальника авторських прав - є виключною підставою для застосування переговорної процедури закупівлі по предмету: код за ДК 021:2015 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання (Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті).
Закон України «Про публічні закупівлі» при застосуванні переговорної процедури закупівель не зобов’язує Замовника проводити публікацію документальних підтверджень застосування переговорної процедури, а лише наголошує на необхідності мати в наявності підтверджуючі документи.
Звертаємо увагу, що відокремлення предмету касові термінали в конкурентну процедуру закупівлі, з проведенням окремо – відповідної послуги з програмування, призведе до наявності двох різних виконавців (постачальників), які технічно будуть орієнтовані на свій напрямок без досягнення сумісності та стане підставою для додаткового витрачання бюджетних коштів, а саме:
1) на оплату послуг з попереднього тестування працездатності, можливості програмування, поставлених одним виконавцем (постачальником) терміналів;
2) сплати коштів за проведення технічних незалежних експертиз для встановлення причин непрацездатності обладнання для подальшої їх заміни, як забракованих – в разі виявлення непрацездатності або неможливості програмування терміналів з причини, що не залежить від другого виконавця (постачальника);
3) сплати коштів за додаткове програмування заміненого терміналу – в разі виявлення непрацездатності в запрограмованому терміналі, що не залежить від виконавця (постачальника), який надав послугу з програмування та отримав за це плату.
На підставі вище викладеного, застосування Замовником переговорної процедури є правомірним щодо наявних авторських прав, економічно вигідно обґрунтованим, направленим на досягнення технічної сумісності предмета закупівлі: код за ДК 021:2015 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання (Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті) з діючою системою АСООП в м. Кривий Ріг.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-17 13:42:42

Розяснення щодо висновку

Просимо Вас, надати грунтовні розяснення щодо підстав для розірвання договору закупівлі. Оскільки, зауваження до обгрунтування переговорної процедури на які ви звернули увагу, Замовник усунув, шляхом надання додаткового пояснення. В поясненні Замовник, детально обгрунтував підстави, документи та інші необхідні відомості на підтвердження правильності застосування переговорної процедури. В звязку з тим, що розірвання договору необхідне для виконання вимог висновку моніторінгу закупівель і стосується Виконавця(Постачальника). Замовнику необхідно надати грунтовні пояснення з посиланням на вимоги Висновку Дежаудит служби "Східний офіс".
Без надання грунтовних підстав для розірвання договору закупівлі, Постачальник планує оскаржити розірвання Договору до суду, та виставити штрафні санкції Замовнику які будуть понесені в звязку з початком виконання договору.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-03-17 17:06:05

Про надання роз"яснень щодо висновку

За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пунктах 13 та 14 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі повідомив, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі є пункт 5 статті 35 Закону (потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
В пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі), форма якого затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016р. №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 із змінами (далі – наказ №490), передбачена необхідність посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовником посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі не здійснено, а лише повідомлено, що в зв’язку з впровадженням і розвитком системи АСООП, у комунального підприємства «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради (надалі - КП «ЦЕП») виникла необхідність розширити функціонал системи та провести закупівлю термінального обладнання (термінали NEWPOS 8210) з запрограмованим програмним забезпеченням для продажу, активації внаслідок продажу, поповнення та обслуговування Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця, що планується використовувати для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг. В рамках реалізації програми впровадження електронного квитка, згідно укладеного договору в 2019 році, ТОВ «МД СОФТ» поставило КП «ЦЕП» програмне забезпечення для впровадження та функціонування «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг».
Замовник в обґрунтуванні не підтвердив, що виключні права на Програмний комплекс АСООП належать ТОВ «МД СОФТ» та те, що лише термінали NEWPOS 8210 є тим термінальним обладнанням, яке має працювати з Програмним комплексом АСООП.
Отже, Замовник не підтвердив в обґрунтуванні правомірність застосування переговорної процедури закупівлі на підставі вимог статті 35 Закону. Виходячи з наведеного, подальші дії, зокрема, обрання переможця вчинені з порушенням вимог Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень - підписання додаткової угоди №1 від 17.03.2020р. про дострокове розірвання договору №5 від 10.02.2020р.

2020-03-17 17:00:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 3 899 621,00
UAH
14 січня 2020 19:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 19:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
3 899 621,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:53
Додаткова угода № 1 від 17.03.2020.pdf укладений
17 березня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:35
Договір №5 від 10.02.2020.pdf укладений
10 лютого 2020 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 899 621,00
UAH
Причини розірвання договору: З урахуванням частини четвертої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 10.2. Договору Сторони, за взаємною згодою, вирішили достроково розірвати договір №5 від 10.02.2020 року.