Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень)
Очікувана вартість
1 120 969,00 UAH
UA-2020-01-14-003052-c b01dbbe3de9e4d57a7aa78330eec314f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сойка Галина Євгенівна

+380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Сойка Галина Євгенівна
+380352522097
gu.ternopil@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 17:53
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 17:53
Початок аукціону: 30 січня 2020 14:20
Очікувана вартість: 1 120 969,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 604,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі акту приймання-передачі наданих послуг протягом п’яти банківських днів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 17:49
Додаток 3.doc
14 січня 2020 17:49
Додаток 2.docx
14 січня 2020 17:49
Додаток 1.doc
14 січня 2020 17:49
ТД Прибирання приміщень.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-003052-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА", Код ЄДРПОУ:41558082
Дата подання: 08 лютого 2020 22:45
Скасування незаконного рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта»
Протоколом № 9 від 04.02.2020 року, за результатом розгляду пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» - відхилено, на підставі того, що учасник не надав документи, що підтверджують факт перебування працівників у трудових відносинах.
З Рішенням Замовника не погоджуємося так як воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства, про що наведено далі:
Згідно п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: довідка учасника у довільній формі про згоду поставити товар згідно з вимогами викладеними в Додатку № 2 до тендерної документації. Також додаються документи та копії документів, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації.
Згідно Додатку №2 до Тендерної документації зазначено, що учасник надає послуги працівниками, які перебувають з ним в трудових відносинах. При цьому замовником не вимагається надання підтверджуючих документів про факт перебування працівників у трудових відносинах.
Зокрема, Замовником у зазначеному додатку лише вимагалось надати: «Учасник повинен надати калькуляцію вартості послуг з прибирання службових приміщень на місяць із зазначенням вартості засобів для миття умивальників, унітазів, підлоги, вікон та витратних матеріалів , надається в довільній формі» та «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист у довільній формі щодо забезпечення безперебійного надання послуг». Зазначені документи ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» було надано у складі пропозиції.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» була неправомірно відхилена Замовником із підстави, зазначеної у протоколі № 9 від 04.02.2020 року.
Просимо скасувати незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта», у противному випадку будемо змушені звернутися з інформацією до правоохоронних, аудиторських, антимонопольних органів для моніторингу закупівлі та правової оцінки дій тендерного комітету, який прийняв відповідне рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 16:07
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області розглянуло Вашу Вимогу.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з прибирання приміщення (Додаток №2 до тендерної документації) учасник надає послуги працівниками, які перебувають з ним у трудових відносинах. Згідно довідки №2010-33 від 29.01.2020 у Вашому товаристві наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання замовнику послуг, що є предметом закупівлі. Також в довідці зазначено, що перевагу в працевлаштуванні працівників буде надано охоронцям, які працюють в даній організації на займаних посадах. Відповідно Ви підтверджуєте той факт, що працівників для надання послуг з прибирання у всіх приміщеннях Головного управління, що знаходяться в різних населених пунктах Тернопільської області, у Вас немає.
Згідно відомостей Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, за Товариством з обмеженою відповідальністю «Охоронна компанія «Ваша Варта» зареєстровані 10 осіб, що перебувають у трудових відносинах та 17 осіб, що перебувають у цивільно-правових відносинах.
У коментованому листі від 23.05.2017р. №10620/0/2-17/13 Мінсоцполітики пояснює, що сторонами трудового договору є працівник і роботодавець (власник або уповноважений ним орган), а цивільно-правового - замовник і виконавець. Виконавець, на відміну від працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, самостійно організовує свою роботу (якщо іншого не передбачено цивільно-правовим договором) і виконує її на власний ризик. Питання використання матеріалів та інструментів, необхідних для надання послуг або виконання робіт, визначається умовами цивільно-правового договору. Законодавство про працю на такі відносини не поширюється. Виходячи зі змісту норм статті 626 Цивільного кодексу України, цивільно-правовим договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Характерними ознаками трудових відносин є систематична виплата заробітної плати за процес праці (а не її результат); підпорядкування правилам внутрішнього трудового розпорядку; виконання роботи за професією (посадою), визначеною Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 р. N 327; обов'язок роботодавця надати робоче місце; дотримання правил охорони праці на підприємстві, в установі, організації з урахуванням Закону України «Про охорону праці» тощо.
Відповідно до Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з прибирання приміщення», Замовником зазначено, що послуги повинні надаватися на 19 об’єктах, які знаходяться в різних населених пунктах Тернопільської області працівниками, що перебувають у трудових відносинах.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо рішення законним та обгрунтованим, а Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 990 178,05
UAH з ПДВ
974 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 1 008 872,00
UAH з ПДВ
975 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Терсервіс 1 119 910,22
UAH з ПДВ
1 103 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 23:56
Електронний підпис
29 січня 2020 16:00
Електронний підпис
29 січня 2020 15:49
Тендерна_пропозиція.PDF
29 січня 2020 15:49
Статут.pdf
29 січня 2020 15:49
Протокол.pdf
29 січня 2020 15:49
Проект договору.pdf
29 січня 2020 15:49
Наказ.pdf
29 січня 2020 15:49
Наказ заступник.pdf
29 січня 2020 15:49
Захист_довкілля.PDF
29 січня 2020 15:49
Довіреність.pdf
29 січня 2020 15:49
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2020 15:49
Витяг ЄДР.pdf
29 січня 2020 15:49
Витяг єд.податок.pdf
29 січня 2020 15:49
Висновки СЄС.pdf
29 січня 2020 15:49
Виписка ЄДР.pdf
29 січня 2020 15:49
Аналог.договір.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 14:49
Електронний підпис
29 січня 2020 14:28
Договір підписаний.PDF
29 січня 2020 14:28
Довідки.PDF
29 січня 2020 14:28
облікаова картка ФОП.pdf
29 січня 2020 14:28
ФОП Скан паспорта.PDF

Публічні документи

11 лютого 2020 09:12
Електронний підпис
11 лютого 2020 08:07
Довідка про несудимість
05 лютого 2020 23:05
Електронний підпис
05 лютого 2020 22:32
Накази працівники
27 січня 2020 23:16
Електронний підпис
27 січня 2020 23:13
Сертифікація.7z
27 січня 2020 23:13
Розрахунок вартості.pdf
27 січня 2020 23:13
Проект договору.pdf
27 січня 2020 23:13
працiвники.pdf.7z
27 січня 2020 23:13
Тендерна пропозиція.pdf
27 січня 2020 23:13
наказ.jpg
27 січня 2020 23:13
Статут.pdf
27 січня 2020 23:13
Лист санкції.pdf
27 січня 2020 23:13
Лист довкілля.pdf
27 січня 2020 23:13
Договір з актами.pdf
27 січня 2020 23:13
Довідка працівники.pdf
27 січня 2020 23:13
Довідка досвід.pdf
27 січня 2020 23:13
витяг ЄП.pdf
27 січня 2020 23:13
Витяг ЄДР.rtf
27 січня 2020 23:13
Виписка з ЄДР.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ Терсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Відхилено 974 988,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:05
ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3014005201
Відхилено 975 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:42
ТОВ Терсервіс
#41888568
Переможець 1 103 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Терсервіс
#41888568
1 103 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:22
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:30
86 дод.угода 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 10:39
Додаткова угода зміни до договору
20 лютого 2020 10:38
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 15:35
SCAN0000.PDF укладений
19 лютого 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 1 043 826,00
UAH