Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень)
Очікувана вартість
1 120 969,00 UAH
UA-2020-01-14-003052-c ● b01dbbe3de9e4d57a7aa78330eec314f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 14035769 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3 |
Контактна особа: |
Сойка Галина Євгенівна +380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2020 17:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 17:53 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 14:20 |
Очікувана вартість: | 1 120 969,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 604,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється на підставі акту приймання-передачі наданих послуг протягом п’яти банківських днів | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 17:49 |
Додаток 3.doc | |
14 січня 2020 17:49 |
Додаток 2.docx | |
14 січня 2020 17:49 |
Додаток 1.doc | |
14 січня 2020 17:49 |
ТД Прибирання приміщень.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-14-003052-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА", Код ЄДРПОУ:41558082
Дата подання: 08 лютого 2020 22:45
Скасування незаконного рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта»
Протоколом № 9 від 04.02.2020 року, за результатом розгляду пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» - відхилено, на підставі того, що учасник не надав документи, що підтверджують факт перебування працівників у трудових відносинах.
З Рішенням Замовника не погоджуємося так як воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства, про що наведено далі:
Згідно п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: довідка учасника у довільній формі про згоду поставити товар згідно з вимогами викладеними в Додатку № 2 до тендерної документації. Також додаються документи та копії документів, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації.
Згідно Додатку №2 до Тендерної документації зазначено, що учасник надає послуги працівниками, які перебувають з ним в трудових відносинах. При цьому замовником не вимагається надання підтверджуючих документів про факт перебування працівників у трудових відносинах.
Зокрема, Замовником у зазначеному додатку лише вимагалось надати: «Учасник повинен надати калькуляцію вартості послуг з прибирання службових приміщень на місяць із зазначенням вартості засобів для миття умивальників, унітазів, підлоги, вікон та витратних матеріалів , надається в довільній формі» та «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист у довільній формі щодо забезпечення безперебійного надання послуг». Зазначені документи ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» було надано у складі пропозиції.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» була неправомірно відхилена Замовником із підстави, зазначеної у протоколі № 9 від 04.02.2020 року.
Просимо скасувати незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта», у противному випадку будемо змушені звернутися з інформацією до правоохоронних, аудиторських, антимонопольних органів для моніторингу закупівлі та правової оцінки дій тендерного комітету, який прийняв відповідне рішення.
Розгорнути
Згорнути
З Рішенням Замовника не погоджуємося так як воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства, про що наведено далі:
Згідно п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: довідка учасника у довільній формі про згоду поставити товар згідно з вимогами викладеними в Додатку № 2 до тендерної документації. Також додаються документи та копії документів, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації.
Згідно Додатку №2 до Тендерної документації зазначено, що учасник надає послуги працівниками, які перебувають з ним в трудових відносинах. При цьому замовником не вимагається надання підтверджуючих документів про факт перебування працівників у трудових відносинах.
Зокрема, Замовником у зазначеному додатку лише вимагалось надати: «Учасник повинен надати калькуляцію вартості послуг з прибирання службових приміщень на місяць із зазначенням вартості засобів для миття умивальників, унітазів, підлоги, вікон та витратних матеріалів , надається в довільній формі» та «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист у довільній формі щодо забезпечення безперебійного надання послуг». Зазначені документи ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» було надано у складі пропозиції.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» була неправомірно відхилена Замовником із підстави, зазначеної у протоколі № 9 від 04.02.2020 року.
Просимо скасувати незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта», у противному випадку будемо змушені звернутися з інформацією до правоохоронних, аудиторських, антимонопольних органів для моніторингу закупівлі та правової оцінки дій тендерного комітету, який прийняв відповідне рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 16:07
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області розглянуло Вашу Вимогу.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з прибирання приміщення (Додаток №2 до тендерної документації) учасник надає послуги працівниками, які перебувають з ним у трудових відносинах. Згідно довідки №2010-33 від 29.01.2020 у Вашому товаристві наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання замовнику послуг, що є предметом закупівлі. Також в довідці зазначено, що перевагу в працевлаштуванні працівників буде надано охоронцям, які працюють в даній організації на займаних посадах. Відповідно Ви підтверджуєте той факт, що працівників для надання послуг з прибирання у всіх приміщеннях Головного управління, що знаходяться в різних населених пунктах Тернопільської області, у Вас немає.
Згідно відомостей Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, за Товариством з обмеженою відповідальністю «Охоронна компанія «Ваша Варта» зареєстровані 10 осіб, що перебувають у трудових відносинах та 17 осіб, що перебувають у цивільно-правових відносинах.
У коментованому листі від 23.05.2017р. №10620/0/2-17/13 Мінсоцполітики пояснює, що сторонами трудового договору є працівник і роботодавець (власник або уповноважений ним орган), а цивільно-правового - замовник і виконавець. Виконавець, на відміну від працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, самостійно організовує свою роботу (якщо іншого не передбачено цивільно-правовим договором) і виконує її на власний ризик. Питання використання матеріалів та інструментів, необхідних для надання послуг або виконання робіт, визначається умовами цивільно-правового договору. Законодавство про працю на такі відносини не поширюється. Виходячи зі змісту норм статті 626 Цивільного кодексу України, цивільно-правовим договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Характерними ознаками трудових відносин є систематична виплата заробітної плати за процес праці (а не її результат); підпорядкування правилам внутрішнього трудового розпорядку; виконання роботи за професією (посадою), визначеною Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 р. N 327; обов'язок роботодавця надати робоче місце; дотримання правил охорони праці на підприємстві, в установі, організації з урахуванням Закону України «Про охорону праці» тощо.
Відповідно до Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з прибирання приміщення», Замовником зазначено, що послуги повинні надаватися на 19 об’єктах, які знаходяться в різних населених пунктах Тернопільської області працівниками, що перебувають у трудових відносинах.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо рішення законним та обгрунтованим, а Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з прибирання приміщення (Додаток №2 до тендерної документації) учасник надає послуги працівниками, які перебувають з ним у трудових відносинах. Згідно довідки №2010-33 від 29.01.2020 у Вашому товаристві наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання замовнику послуг, що є предметом закупівлі. Також в довідці зазначено, що перевагу в працевлаштуванні працівників буде надано охоронцям, які працюють в даній організації на займаних посадах. Відповідно Ви підтверджуєте той факт, що працівників для надання послуг з прибирання у всіх приміщеннях Головного управління, що знаходяться в різних населених пунктах Тернопільської області, у Вас немає.
Згідно відомостей Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, за Товариством з обмеженою відповідальністю «Охоронна компанія «Ваша Варта» зареєстровані 10 осіб, що перебувають у трудових відносинах та 17 осіб, що перебувають у цивільно-правових відносинах.
У коментованому листі від 23.05.2017р. №10620/0/2-17/13 Мінсоцполітики пояснює, що сторонами трудового договору є працівник і роботодавець (власник або уповноважений ним орган), а цивільно-правового - замовник і виконавець. Виконавець, на відміну від працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, самостійно організовує свою роботу (якщо іншого не передбачено цивільно-правовим договором) і виконує її на власний ризик. Питання використання матеріалів та інструментів, необхідних для надання послуг або виконання робіт, визначається умовами цивільно-правового договору. Законодавство про працю на такі відносини не поширюється. Виходячи зі змісту норм статті 626 Цивільного кодексу України, цивільно-правовим договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Характерними ознаками трудових відносин є систематична виплата заробітної плати за процес праці (а не її результат); підпорядкування правилам внутрішнього трудового розпорядку; виконання роботи за професією (посадою), визначеною Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 р. N 327; обов'язок роботодавця надати робоче місце; дотримання правил охорони праці на підприємстві, в установі, організації з урахуванням Закону України «Про охорону праці» тощо.
Відповідно до Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з прибирання приміщення», Замовником зазначено, що послуги повинні надаватися на 19 об’єктах, які знаходяться в різних населених пунктах Тернопільської області працівниками, що перебувають у трудових відносинах.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо рішення законним та обгрунтованим, а Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" |
990 178,05
UAH з ПДВ
|
974 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
1 008 872,00
UAH з ПДВ
|
975 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Терсервіс |
1 119 910,22
UAH з ПДВ
|
1 103 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 |
Відхилено |
974 988,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2020 17:05
|
ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #3014005201 |
Відхилено |
975 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 16:42
|
ТОВ Терсервіс #41888568 |
Переможець |
1 103 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:30
|
86 дод.угода 1.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 10:39
|
Додаткова угода | зміни до договору |
20 лютого 2020 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 15:35
|
SCAN0000.PDF | укладений |
19 лютого 2020 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |