Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки ( молоко >_2.5%)
Очікувана вартість
171 720,00 UAH
UA-2020-01-14-003038-c fe137ff0eced4ae883957e484fff3bdb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Криштоп

+380512415601 giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Світлана Криштоп
+380512415601
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Додаток до річного плану закупівель на 2020 рік Зміни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв вул. Київська,1, комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради; м. Первомайськ вул. Академіка Миколи Амосова, 28, терапевтичне відділення № 2; м. Новий Буг, вул. Івана Огієнка, 14, терапевтичне відділення № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться за кожну партію товару по факту поставки згідно заявки Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Калюжна Марина Миколаївна
#3299607049
Переможець 171 720,00
UAH
14 січня 2020 17:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 15:14
Д.у №3 к догов №10 від 14.01.2020р.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 15:13
Доп. угода №2 до договору №10 від 14.01.2020 року.pdf зміни до договору
31 січня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 09:59
Доп. угода 1 Договір№10 від 16.01.20120 (1551) ФОП Калюжна М.М..pdf зміни до договору
17 січня 2020 09:58
Договір №10 від 14.01.2020(1551) ФОП Калюжна М.М..pdf зміни до договору
17 січня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 17:57
Договір №10 від 14.01.2020(1551) ФОП Калюжна М.М..pdf укладений
14 січня 2020 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до пункту 2.6. Договору, ціна цього Договору зменшується на 157410,00 грн. Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «Очікувана сума договору складає 14 310,00 грн. (Чотирнадцять тисяч триста десять грн. 00 коп.) (без ПДВ), у тому числі на період дії тимчасового кошторису: 14 310,00 грн., лише в межах доведеної суми та реального фінансування видатків на цілі визначені договором та при потребі у Товарі на всю суму даного договору.» Викласти пункт 9.1 Договору в новій редакції: «Договір набирає чинності з дати підписання та діє на період дії тимчасового кошторису.»
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до пункту 2.6. Договору, ціна цього Договору збільшується на 157410,00 грн. Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «Очікувана сума договору складає 171 720,00 грн. (Сто сімдесят одна тисяча сімсот двадцять грн. 00 коп.) (без ПДВ), лише в межах доведеної суми та реального фінансування видатків на цілі визначені договором та при потребі у Товарі на всю суму даного договору.» Викласти пункт 9.1 Договору в новій редакції: «Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2020 р. включно.»
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 171 720,00
UAH