Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Код НК 024:2019 - 40761 - Загальноприйнятна ультразвукова система візуалізації) (цифрова багатоцільова стаціонарна ультразвукова діагностична система експертного класу) Джерело фінансування - інші кошти спеціального фонду
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002865-c a0b2c83f4749435abb441e57d6b2a2f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Білоус

+380991729683 ludabelous_2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий будинок" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02006610
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, ВУЛИЦЯ 1 ТРАВНЯ, будинок 172
Контактна особа: Людмила Білоус
+380991729683
ludabelous_2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:11
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Джерело фінансування - інші кошти спеціального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Код НК 024:2019 - 40761 - Загальноприйнятна ультразвукова система візуалізації) (цифрова багатоцільова стаціонарна ультразвукова діагностична система експертного класу) Джерело фінансування - інші кошти спеціального фонду
Джерело фінансування - інші кошти спеціального фонду
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця 1 Травня, будинок 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - інші кошти спеціального фонду Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН ВНЕСЕНИХ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (2).pdf
30 січня 2020 14:46
ТД зміни 30.01.2020.pdf
30 січня 2020 14:46
Зміни УЗД 30.01.2020.pdf
20 січня 2020 16:48
IMG_0002.pdf
30 січня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН ВНЕСЕНИХ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (2).pdf
30 січня 2020 14:46
ТД зміни 30.01.2020.pdf
14 січня 2020 17:04
Тендер УЗД 2020.pdf
30 січня 2020 14:46
Зміни УЗД 30.01.2020.pdf
20 січня 2020 16:48
Зміни до Т.Д..pdf
20 січня 2020 16:48
IMG_0002.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-15-000029 ● b59b958db75840bbaf3a155dae0599e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.01.2020 № 3
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.01.2020 № 3

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-01-14-002865-с 14.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-5_1

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-16 17:54:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», код ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-14-002865-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З яких підстав в оголошенні про проведення відкритих торгів у пункті 14 «Розмір забезпечення тендерних пропозиції» та в тендерній документації у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – сума забезпечення тендерних пропозиції визначена з перевищенням граничних значень встановлених Законом під час проведення відкритих торгів на закупівлю товарів?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом.
При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-20 17:08:00

Відповідь на пояснення

На Ваш запит тендерний комітет КНП "Пологовий будинок" ЧМР надає відповідь: У розділі 3 , та Додатку 6 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції "- сума забезпечення тендерної пропозиції визначена з перевищенням граничних значень , встановлених ЗУ під час проведення відкритих торгів .Відповідно до ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право внести зміни до тендерної документації . У разі внесення змін строк для подання тендерних пропозицій продовжується таким чином , щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше ніж сім днів. Зміни оформлюються в новій редакції тендерної документації та в окремому документів оприлюднюється перелік змін, що вносяться.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконуючи вимоги висновку, надісланого вами за результатами моніторингу, тендерний комітет КНП "Пологовий будинок" ЧМР повідомляє, що : - 20.01.2020 рішенням тендерного комітету (протокол №28) були внесенні зміни то тендерної документації, а саме в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 13.01.2020 № 20, розмір забезпечення тендерної пропозиції змінено на 3 відсотки (75000 грн), відповідні зміни внесені і в Додаток 6 до зазначеної тендерної документації; також змінено розмір забезпечення тендерної пропозиції на 75000 у оголошенні про проведенні відкритих торгів по закупівлі; - на усунення порушень норм абзацу першого та другого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, 30.01.2020 рішенням тендерного комітету (протокол №35) були внесенні зміни то тендерної документації, а саме в пункті 5 розділу ІІІ та пункті 3 розділу V та Додатоку 2 , а саме додано вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9, 10 частини першої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, також додано вимоги щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону і вилучено вимогу щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 4 частини першої статті 17 Закону; - тендерним комітетом внесено зазначені зміни до тендерної документації та подовжено строк для подання тендерних пропозицій на термін, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше ніж сім днів: (в пункті 1 розділу ІV «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ). Нова редакція тендерної документації оформлена зі змінами та оприлюднена в системі, також в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.

2020-01-30 15:02:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує встановлені Законом граничні значення.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує встановлені Законом граничні значення.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2020-02-03 12:09:07

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» 2 492 000,00
UAH з ПДВ
2 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АНКОН 2 498 500,00
UAH з ПДВ
2 498 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 14:37
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:36
Довідки для Переможця.pdf
06 лютого 2020 10:15
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:14
7-16. Технічна частина.pdf
06 лютого 2020 10:14
21-28. Інші документи.pdf
06 лютого 2020 10:14
17-20. Повноваження.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 09:40
Рейтинг_Скан.pdf
07 лютого 2020 09:40
Рейтинг.zip
07 лютого 2020 09:40
Ліцензія_скан.pdf
07 лютого 2020 09:40
Лiцензiя.zip
07 лютого 2020 09:40
Довіреність_скан.pdf
07 лютого 2020 09:40
Довiренiсть_Рижий.zip
07 лютого 2020 09:40
Гарантия_226.zip
07 лютого 2020 09:40
11-12_Витяги.pdf
07 лютого 2020 09:40
09_Довідка про ПП АНКОН.pdf
07 лютого 2020 09:40
01-03_Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»

ПП АНКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
#36519759
Переможець 2 492 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 12:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
#36519759
2 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 16:45
2020-02-28_160445.pdf укладений
28 лютого 2020 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 492 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 163 028,04 UAH)