Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль пожежний першої допомоги типу АПД-2
Очікувана вартість
3 055 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002827-c c22f15896be1499db8c415123809cb2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ямчук

+380671531851 1dprz@km.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Код ЄДРПОУ: 38223651
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул.ГЕРОЇВ ЧОРНОБИЛЯ, 1/1
Контактна особа: Андрій Ямчук
+380671531851
1dprz@km.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 15:29
Очікувана вартість: 3 055 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 305,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автомобіль пожежний першої допомоги типу АПД-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, вул.ГЕРОЇВ ЧОРНОБИЛЯ, 1/1, м. Хмельницький,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар, який переданий Постачальником, проводиться Замовником за фактом поставки протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару, але не пізніше 01.05.2020 року у безготівковій формі на підставі рахунків-фактур, видаткових накладних та актів приймання-передачі Товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:58
ТД 14.01.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки поставки товару
Дата подання: 20 січня 2020 17:06
Дата відповіді: 23 січня 2020 17:32
Шановний Замовник, згідно умов тендерної документації строк поставки товару: до 28.02.2020. Вважаємо зазначений строк поставки дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі. З огляду на строки подання, аукціону та періоду розгляду тендерних пропозицій (від 5 до 20 робочих днів), договір з потенційним переможцем може бути укладений не раніше 14.02.2020. Тобто на поставку автомобіля залишається не більше 14 діб. За цей дуже короткий термін виготовити, документально оформити та поставити Замовнику автомобіль пожежний першої допомоги практично неможливо. За таких умов автомобіль вже має бути виготовлений і бути в наявності у постачальника. Просимо не створювати дискримінаційних умов для учасників закупівлі. Для розширення потенційного кола учасників, а також для ефективного використання бюджетних коштів, просимо збільшити строк поставки товару до розумних меж та внести необхідні зміни в тендерну документацію та в проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне.
При проведенні закупівлі тендерний комітет керується принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до вимог ст. 21,22 Закону, у оголошенні про проведення та в тендерній документації обов»яково зазначається строк поставки товару. На виконання норми Закону, при підготовці тендерної документації тендерним комітетом прийнято рішення встановити строк поставки товару до 28.02.2020 року.
Предметом закупівлі є Автомобіль пожежний першої допомоги типу АПД-2, який за своїм призначенням відноситься до основних пожежно-рятувальних автомобілів та призначений для гасіння пожеж, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та слугує для доставки до місця пожежі бойового розрахунку, пожежно-технічного обладнання, засобів пожежегасіння, аварійно-рятувального обладнання, а також подачі на місце пожежі води і повітряно-механічної піни, проведення аварійно-рятувальних робіт.
Дана вимога встановлена з метою забезпечення Замовника в найкоротші строки та терміни додатковою одиницею техніки для виконання нею прямих та оперативних завдань. Вразі закупівлі даного автомобіля в строки передбачені тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів надасть додаткову можливість особовому складу пожежно-рятувальних підрозділів ОРС ЦЗ під час гасіння пожеж виконувати основне оперативне завдання, а саме: рятувати людей у разі виникнення загрози їх життю та гасіння пожеж.
Також повідомляємо, поставка товару за адресою замовника у вказані строки є можливою, адже автомобіль на момент оголошення відкритих торгів може бути виготовлений або ж знаходитись на стадії завершення виконання. Крім того, вразі прийняття учасником рішення про участь у тендері з дати виходу оголошення та до кінцевого строку поставки товару строк становить близько 1.5 міс. що повністю достатньо для виконання умов договору в повному обсязі та у встановлені строки.
Разом з тим, згідно п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Дана можливість також передбачена в Проекті договору про закупівлю товару (додаток 3 до тендерної документації).
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в даній частині відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" 3 051 000,00
UAH з ПДВ
3 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" 3 049 800,00
UAH з ПДВ
3 049 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 16:16
Довідка по 17 ст..PDF
05 лютого 2020 16:16
Довідка із МВС.PDF
05 лютого 2020 16:16
Довідка із ДПС.zip
30 січня 2020 13:57
Електронний підпис
30 січня 2020 13:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 січня 2020 13:56
4.5. Статут .pdf

Публічні документи

30 січня 2020 12:28
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
30 січня 2020 12:28
Dovirenist_Savchenko.zip
30 січня 2020 12:27
Dovidka pro nazvu.zip
30 січня 2020 12:27
Bankivska Licenzia.zip
30 січня 2020 09:40
Статут.pdf
30 січня 2020 09:40
Реєстр.pdf
30 січня 2020 09:40
Протокол ЗЗУ №2.pdf
30 січня 2020 09:40
Протокол №3 ЗЗУ.pdf
30 січня 2020 09:40
Пропозиція.pdf
30 січня 2020 09:40
Наказ про директора.pdf
30 січня 2020 09:40
Копія балансу.pdf
30 січня 2020 09:40
Документи на керів..pdf
30 січня 2020 09:40
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
Переможець 3 048 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
3 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 14:27
Доп Угода 4 Хмельницьк.pdf зміни до договору
25 червня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 16:07
200421 Тітал Дод. угода.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 16:18
додаткова угода 2 18.03.2020.pdf зміни до договору
18 березня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 09:44
додаткова угода 28.02.2020.pdf зміни до договору
02 березня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 16:35
договір тітал.pdf укладений
18 лютого 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку затримкою фінансування, що виникло внаслідок всесвітньої пандемії та введенням в Україні режиму надзвичайної ситуації і загальнодержавного карантину (постанова КМУ №211 від 11.03.2020 (зі зімінами)), що не дає змоги провести сесію міської ради на період введення обмежень. (Перенесення дня сплати за товар (автомобіль) з 01.05.2020 на 01.07.2020)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна рахунків Замовника і Постачальника
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 048 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 508 000,00 UAH)