Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (буряк, капуста, морква, цибуля, яблука)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002745-c 5737e6bbe05346e2bf4ef27b520352e6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борисівна

+380629513228
+380963204661
likarnya9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380629513228,+380963204661
likarnya9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 11:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


З-№267: Технічні вимоги до предмета закупівлі та Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», проект Договору - позначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки - згідно умов проекту договору про закупівлю. У разі наявності посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограм
1) Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограм
2) Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограм
3) Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кілограм
4) Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограм
5) Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: Міський бюджет – медична субвенція з державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 27 450,00
UAH з ПДВ
27 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 13:02
працівники (1).pdf
20 січня 2020 12:08
свежие овощи2020.doc
20 січня 2020 12:02
овочі С.С.pdf
20 січня 2020 12:02
тех паспорт1.pdf
20 січня 2020 12:02
тех. паспорт. 2.pdf
20 січня 2020 12:02
ПАСПОРТ С.С..pdf
20 січня 2020 12:02
мед книжка сс.pdf
20 січня 2020 12:02
довідка работники (1).pdf
20 січня 2020 12:02
обработка машиы 2020.pdf
20 січня 2020 12:02
обраб склада. 2020.pdf
20 січня 2020 12:02
довідка транспорт.pdf
20 січня 2020 12:02
Рег.документы С.С. 2020.pdf
20 січня 2020 12:02
витяг ЕД.ПОД. С.С.pdf
20 січня 2020 12:02
потужності1.pdf
20 січня 2020 12:02
потужностіС.С..pdf
20 січня 2020 12:02
довідка підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3201103152
Переможець 27 450,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3201103152
27 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ №1 від 05.03.20р. до дог.№19.pdf зміни до договору
05 березня 2020 09:24
Договір поставки №19 від 28.01.2020р..pdf укладений
28 січня 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ММЛ №9" - підприємство - правонаступник усього майна, всіх прав та обов'язків КУ "ММЛ №9 - МСЧ ПРАЦІВНИКІВ ДМФ". Зміни реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML