Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
12 924 656,64 UAH
UA-2020-01-14-002742-c 3097e33447154f8382322419e7673c8d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніконенко Людмила Борисівна

380577378328 kdh2010@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Код ЄДРПОУ: 36816884
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б
Контактна особа: Ніконенко Людмила Борисівна
380577378328
kdh2010@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-10-23-001121-c та звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-25-002897-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1923312 Одиниця
молоко фасоване в пакетах по 200 г 2,5% жиру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на поставку товару (далі - накладна). Сторони домовились про відстрочення здійснення оплати за поставлений товар на строк у 45 календарних днів від дня поставки товару. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

14 січня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:46
протокол про намір укласти договір.pdf
14 січня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:46
протокол про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Надія-92»
#22620217
Переможець 12 924 656,64
UAH з ПДВ
14 січня 2020 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Надія-92»
#22620217
12 924 656,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:18
дод 2 молоко.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 15:23
Дод угода 1.pdf зміни до договору
07 липня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 13:18
протокол виправлення.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 13:12
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 14:10
дог молоко.pdf укладений
06 лютого 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка. Опис змін, зазначені у вкладеному файлі. Сума договору після внесення змін: не змінилася. . Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол виправлення №26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» , п.п.1 п.11.1 Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 1- К від «06» лютого 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» , п.п.1 п.11.1 Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 1- К від «06» лютого 2020 р
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 579 528,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 596 588,00 UAH)