Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване)
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002688-c af0b34cb1c2340808dcccf38fc69b3e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ткачук

+380462237055 super.yanata@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33259657
Місцезнаходження: 14032, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Доценка, 34
Контактна особа: Тетяна Ткачук
+380462237055
super.yanata@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 17:45
Початок аукціону: 22 січня 2020 12:36
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 літр
15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14032, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Доценка,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:39
Документація молоко пастеризоване.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-002688-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 23 січня 2020 14:33
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ № 6 ВІД 23.01.2020 РОКУ (оскарження вибору переможця).
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ № 6 ВІД 23.01.2020 (оскарження вибору переможця). 23.01.2020 року тендерним комітетом «КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» було прийняте рішення про визнання переможцем АТ "Базис" за процедурою відкриті торги та про намір укласти з ним договір , але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав - в вище зазначеному протоколі встановлена відповідність тендерної пропозиції АТ "Базис" вимогам тендерної документації Замовника. Але Учасник АТ "Базис" , не надав всіх документів на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації та підтвердження відповідності кваліфікаційним згідно пункту 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, Учасником не надано «Експертний висновок»Таким чином прийняте замовником рішенні за протоколом № 6 від 23.01.2020року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». Дії Замовника порушують порядок проведення процедури закупівлі, принципи публічних закупівель, а також, права ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЮРІЯ". Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник, в разі виявлення невідповідності пропозиції АТ "Базис", кваліфікаційним критеріям тендерної документації, зобов’язаний повернути учасника-переможця на етап «кваліфікація» та відхилити таку пропозицію (на підставі статті 30 Закону).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2020 15:40
Шановний учасник! Комунальна установа «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради дії виключно в рамках чинного законодавства «України». Відповідно до ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в ч.1 ст.2 Закону, то вимоги статтей 22 та 30 Розділу IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ Закону не розповсюджується на дану закупівлю. Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель (надалі – ЕСЗ) розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції, ми розмістили в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Згідно рішення тендерного комітету про визнання переможцем АТ "Базіс" (Протокол № 6 від 23.01.2020 року) переможець надав всі необхідні документи. А саме - в п.4 Документації для проведення закупівлі через систему електронних торгів прописано надати копію сертифіката якості АБО копію декларації виробника АБО висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Переможцем була надана копія декларації виробника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС" 168 000,00
UAH з ПДВ
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 09:53
Молоко вершкове.7z
21 січня 2020 09:53
цінова.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 15:44
Електронний підпис
21 січня 2020 15:43
33.1 Гарантыйний лист.pdf
21 січня 2020 15:43
32. Листи роз'яснення.pdf
21 січня 2020 15:43
24. Ст17.pdf
21 січня 2020 15:43
17. Акт.pdf
21 січня 2020 15:43
10. Санкції.pdf
21 січня 2020 15:43
7. Довкілля.pdf
21 січня 2020 15:43
5 Витяг пдв.pdf
21 січня 2020 15:43
3. Статут.pdf
21 січня 2020 15:43
1. Довіреність (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Акціонерне товариство "БАЗИС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
Переможець 168 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 12:04

Документи

23 січня 2020 12:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2020 12:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:43
№3 молоко пастеризоване.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:36
ДУ2 молоко.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:35
Договір № 12 молоко пастеризоване.PDF укладений
29 січня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML