Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чай чорний байховий дрібний в пакетиках
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2020-01-14-002576-c ● 5677bd0f1616455d80a036dc27f08279
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАЗЕННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШОСТКИНСЬКИЙ КАЗЕННИЙ ЗАВОД "ІМПУЛЬС" |
Код ЄДРПОУ: | 14314452 |
Вебсайт: | http://impulse.com.ua |
Місцезнаходження: | 41101, Україна , Сумська обл., Шостка, 41101, Сумська обл., місто Шостка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 41 |
Контактна особа: |
Кайнара Віталій Федорович 380503072498 SHOSTKA.IMPULS.PEO@UKROBORONPROM.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2020 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2020 16:40 |
Початок аукціону: | 17 січня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 7 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 упаков
Чай чорний байховий в пакетиках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41101, Україна, Сумська обл., Шостка, заводська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2020
—
30 липня 2020
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата 100% після постачання | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 16:24 |
Чай пакКонкурсна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:58
Дата відповіді: 15 січня 2020 14:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -В конкурсній документації не вказана торгова марка предмета закупівлі
-учасники закупівлі можуть вказувати торгову марку в своїх пропозиціях, але критерій визначення переможця є 100% ціна
-до участі в конкурсі допускаються ФОПи в тому числі і неплатники ПДВ порівняння ціни всіх учасників згідно конкурсної пропозиції буде проводитися без врахування ПДВ
-учасники закупівлі можуть вказувати торгову марку в своїх пропозиціях, але критерій визначення переможця є 100% ціна
-до участі в конкурсі допускаються ФОПи в тому числі і неплатники ПДВ порівняння ціни всіх учасників згідно конкурсної пропозиції буде проводитися без врахування ПДВ
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-14-002576-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Коваленко Андрій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2900902790
Дата подання: 30 січня 2020 11:38
Невідповідність пропозиції переможця вимогам Дод 2
Доброго дня.
Удодатку 2 Замовником вимагалось: Упаковка – картонна коробка в полімерній плівці
Маса нетто однієї упаковки 50 г, маса пакетику – 2г, кількість пакетиків в упаковці – 25 шт.Форма пакетику – прямокутна, двохкамерна. Склад продукту: суміш чаїв індійських, кенійських, цейлонських чорних байхових, дрібних. Сорт чаю: «букет».
ФОП Ващилко надано: чай "Крепкий" маса упаковки- 37,5г, маса пакетика 1,5 г.
Звісно такий чай коштує дешевше, ніж за упаковку 50г.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, та норми Наказу №35.
При здійсненні Допорогових закупівель Замовник керується абзацами четвертим і п'ятим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 .12 .2016 № 922-VIII (далі — Закон) , частиною 1 статті 3 Закону.
а саме: Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо тендерний комітет переглянути рішення.
Додаток: фото упаковки чая "Крепкий"
Розгорнути
Згорнути
Удодатку 2 Замовником вимагалось: Упаковка – картонна коробка в полімерній плівці
Маса нетто однієї упаковки 50 г, маса пакетику – 2г, кількість пакетиків в упаковці – 25 шт.Форма пакетику – прямокутна, двохкамерна. Склад продукту: суміш чаїв індійських, кенійських, цейлонських чорних байхових, дрібних. Сорт чаю: «букет».
ФОП Ващилко надано: чай "Крепкий" маса упаковки- 37,5г, маса пакетика 1,5 г.
Звісно такий чай коштує дешевше, ніж за упаковку 50г.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, та норми Наказу №35.
При здійсненні Допорогових закупівель Замовник керується абзацами четвертим і п'ятим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 .12 .2016 № 922-VIII (далі — Закон) , частиною 1 статті 3 Закону.
а саме: Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо тендерний комітет переглянути рішення.
Додаток: фото упаковки чая "Крепкий"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 14:16
На вимогу про відіміну рішення повідомляю наступне.
Конкурсною документацією на стадії подання пропозицій не вимагалось надання посвідчення якості. Виходячи з листа ФОП "Ващилко О.П.", посвідчення якості було представлено як приклад (лист додається).
Документи, що підтверджують якість продукції згідно конкурсної документації, повинні надаватися разом з її постачанням.
Крім того, учасник конкурсу ФОП "Ващилко О.П." технічною специфікацією, яка вимагається конкурсною документацією, надав підтвердження технічних та кількісних параметрів у відповідності до конкурсної документації (додається).
Відповідно до викладеного буде укладено договір постачання.
Таким чином підстав для перегляду рішення не має.
Конкурсною документацією на стадії подання пропозицій не вимагалось надання посвідчення якості. Виходячи з листа ФОП "Ващилко О.П.", посвідчення якості було представлено як приклад (лист додається).
Документи, що підтверджують якість продукції згідно конкурсної документації, повинні надаватися разом з її постачанням.
Крім того, учасник конкурсу ФОП "Ващилко О.П." технічною специфікацією, яка вимагається конкурсною документацією, надав підтвердження технічних та кількісних параметрів у відповідності до конкурсної документації (додається).
Відповідно до викладеного буде укладено договір постачання.
Таким чином підстав для перегляду рішення не має.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2020 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ |
5 160,00
UAH
|
5 160,00
UAH
|
Документи |
ФОП Коваленко Андрій Анатолійович |
6 768,00
UAH
|
6 768,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДОЛЯК КОФІ КОМПАНІ" |
7 056,00
UAH
|
7 056,00
UAH
|
Документи |
ФОП Мазна Н.В. |
7 180,80
UAH
|
7 180,80
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #1992916539 |
Переможець |
5 160,00
UAH
|
30 січня 2020 10:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
47_020-11_П.pdf | укладений |
11 лютого 2020 10:18
|