Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міні-навантажувач з бортовим поворотом
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002503-c 83c71799d8f24e6b816fc7881e20861c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Панасенко

+380997923071 stender-ukbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Олександр Панасенко
+380997923071
stender-ukbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:13
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Міні-навантажувач з бортовим поворотом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 10
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:15
Додатки.docx
14 січня 2020 16:15
ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-10-000002 ● 569f9f73559d4c2f93ec53b9d6610c7a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020 12:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

10.02.2020 № 31

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-01-14-002503-с
14.01.2020
Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 33612019) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги скасовано на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.

2020-02-19 15:23:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Зевс" 2 174 670,00
UAH з ПДВ
1 949 991,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 2 425 000,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вордтекс" 2 482 800,00
UAH з ПДВ
2 424 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 09:36
Електронний підпис
30 січня 2020 09:35
п.6. Додаток 6 Довідка.pdf
30 січня 2020 09:35
1.1. Відгук.pdf
29 січня 2020 15:53
3.6. Довіреність 2020.pdf
29 січня 2020 15:53
3.3. Статут ТОВ Зевс.pdf
29 січня 2020 15:53
3.2. Витяг з ЄДР 10.01.2020.pdf
29 січня 2020 15:53
3.1. Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 17:52
Електронний підпис
29 січня 2020 17:49
5-Цiнова.pdf
29 січня 2020 17:49
5-Тех. частина.pdf
29 січня 2020 17:49
4- ст-17.pdf
29 січня 2020 17:49
3-iнше.pdf
29 січня 2020 17:49
2-КК.pdf
29 січня 2020 17:48
1-Статутні.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 09:06
Електронний підпис
30 січня 2020 09:05
Електронний підпис
29 січня 2020 18:02
Електронний підпис
29 січня 2020 18:01
Електронний підпис
29 січня 2020 17:53
Електронний підпис
29 січня 2020 17:52
Електронний підпис
29 січня 2020 16:56
Електронний підпис
29 січня 2020 16:54
Електронний підпис
29 січня 2020 16:53
Електронний підпис
29 січня 2020 16:52
Електронний підпис
29 січня 2020 16:04
Електронний підпис
29 січня 2020 16:02
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Зевс"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вордтекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Зевс"
#25483198
Очікує рішення 1 949 991,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 12:40

Документи

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Торги скасовано на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
Виконано
Дата відміни: 19 лютого 2020 10:02
Коментар щодо відміни: Торги скасовано на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Документи:
19 лютого 2020 10:02
Електронний підпис