Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899778 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А |
Контактна особа: |
Бухгалтерия Бухгалтерия +380567252841,+380567253501 buh.tsentr8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 16:18 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
14 січня 2020 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 15:53 |
тепло 2020.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-14-000017 ● f1a309e6adac4d0499d750e7da3527ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2020 16:23 |
13.02.2020 № 33
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 33
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2020-01-14-002302-с
14.01.2020 Комунальний заклад «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 03564217) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 09:31:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі теплової енергії за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-14-002302-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Частиною четвертою статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів – у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовником 14.01.2020 опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Комунальним підприємством «Теплоенерго» Дніпровської міської ради. При цьому на початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо будь-яких рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору, що не відповідає частині 1 статті 10. Закону.
Поясніть відсутність зазначеної інформації в електронній системі закупівель та причину не відміни зазначеної переговорної процедури.
2. Пунктом 14 Форми «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 передбачено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Поясніть причину відсутності у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір таких обґрунтувань.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-20 17:13:20
Відповідь.
Доброго дня.
На ваше зауваження надаємо пояснення, що згідно ч. 1 ст. 10 договір про закупівлю оприлюднюється - протягом двох днів з дня його укладення.
Договір був підписаний сторонами 13.02.2020 та викладєний в системі 17.02.2020 р. так як 14.02 та 15. 02 випадають на вихідний день.
Щодо п.14 обгрунтуванням застосування переговорної процедури є ч.2 ст.35 Закону України про публічні закупівелі.(відсутність конкуренції)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-20 18:21:52
Відповідь.
Доброго дня. На ваше зауваження надаємо пояснення, що згідно ч. 1 ст. 10 договір про закупівлю оприлюднюється - протягом двох днів з дня його укладення. Договір був підписаний сторонами 13.02.2020 та викладєний в системі 17.02.2020 р. так як 15.02 та 16. 02 випадають на вихідний день. Щодо п.14 обгрунтуванням застосування переговорної процедури є ч.2 ст.35 Закону України про публічні закупівелі.(відсутність конкуренції).
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-28 21:22:29
Питання до вимог усунення порушень.
Доброго дня.
Підкажіть будь ласка
1. Вами зазначено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 35 закону . Але в абзацу другого частини першої ст 35 закону зазначено:"Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону." Але в ч.3 абзаца 2 ст.16 закону сказано:"Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування."
2. Порушення вимог частини другої статті 35 Закону але в розміщеному повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури 14 січ. 15:53 зазначено:
"13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутність конкуренції (у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лиш е з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи. "
3.Встановлено порушення абзацу 7 частини третьої статті 35 Закону :"обґрунтування застосування переговорної процедури." але в розміщеному повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури 14 січ. 15:53 зазначено:
"14. обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" згідно частини другої статті 35, закупівля теплової енергії може здійснюватися шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. КП «ТЕПЛОЕНЕРГО»Дніпровської міської ради є єдиним можливим постачальником теплової енергії за адресами: м. Дніпро: вул. С. Ковалевської 53 а, вул. Янтарна 42, вул. Юридична 3, вул. Янтарна 81, вул. Березинська 18. відсутність конкуренції (у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців № 1 224 120 0000 025607 від 14.04.2006;
Копія ліцензії АД № 041826 від 05.10.2012 на виробництво теплової енергії;
Копія ліцензії АД № 041828 від 05.10.2012 на постачання теплової енергії;
Копія ліцензії АД № 041827 від 05.10.20112 на транспортування теплової енергії;
Копія статуту КП «ТЕПЛОЕНЕРГО» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ;
Копія листа АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 148/44/04-11 від 21.01.2011 р.;
Копія додатку №9 до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1757
від 29.09.2016 р.
Копія Рішення ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 32/47 від 24.07.2019
4. Встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. так в п.13 та п.14 допущенно технічну помилку, а саме, вказано статтю та пункт Закону но пропущено номер частини статті.що не може призвести до суттєвих наслідків по даній закупівлі.
Підкажіть будь ласка на якій підставі в межах законодавства ми можемо розірвати договір
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32688148 |
Переможець |
1 229 325,70
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:12
|
Теплоен д уг5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:05
|
Теплоеерго у 4 — копия.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 12:26
|
Д уг 3.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2020 10:20
|
ТЕПЛОЕНЕРГО Д.уг2.pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 08:59
|
Тепло доп угода.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2020 12:19
|
Ц8 Теплоенерго дод угода.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 15:09
|
Ц8 Теплоенерго №031006 від 130220 1229325,70.pdf | укладений |
17 лютого 2020 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 031006 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 031006 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 031006 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 031006 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 031006 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |