Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
1 229 325,70 UAH
UA-2020-01-14-002302-c 8d6c4d3a1f4d4c8e91fabd253f991d90
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухгалтерия Бухгалтерия

+380567252841
+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: Бухгалтерия Бухгалтерия
+380567252841,+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:18
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
785 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А; вул. Янтарна 42; вул. Юридична 3; пр. Мануйлівський 29А; вул. Янтарна 81; вул. Березинська 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

14 січня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 15:53
тепло 2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-14-000017 ● f1a309e6adac4d0499d750e7da3527ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.02.2020 № 33

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

14 UA-2020-01-14-002302-с
14.01.2020 Комунальний заклад «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 03564217) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-17 09:31:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі теплової енергії за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-14-002302-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Частиною четвертою статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів – у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовником 14.01.2020 опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Комунальним підприємством «Теплоенерго» Дніпровської міської ради. При цьому на початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо будь-яких рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору, що не відповідає частині 1 статті 10. Закону.
Поясніть відсутність зазначеної інформації в електронній системі закупівель та причину не відміни зазначеної переговорної процедури.
2. Пунктом 14 Форми «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 передбачено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Поясніть причину відсутності у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір таких обґрунтувань.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-20 17:13:20

Відповідь.

Доброго дня.
На ваше зауваження надаємо пояснення, що згідно ч. 1 ст. 10 договір про закупівлю оприлюднюється - протягом двох днів з дня його укладення.
Договір був підписаний сторонами 13.02.2020 та викладєний в системі 17.02.2020 р. так як 14.02 та 15. 02 випадають на вихідний день.
Щодо п.14 обгрунтуванням застосування переговорної процедури є ч.2 ст.35 Закону України про публічні закупівелі.(відсутність конкуренції)

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-20 18:21:52

Відповідь.

Доброго дня. На ваше зауваження надаємо пояснення, що згідно ч. 1 ст. 10 договір про закупівлю оприлюднюється - протягом двох днів з дня його укладення. Договір був підписаний сторонами 13.02.2020 та викладєний в системі 17.02.2020 р. так як 15.02 та 16. 02 випадають на вихідний день. Щодо п.14 обгрунтуванням застосування переговорної процедури є ч.2 ст.35 Закону України про публічні закупівелі.(відсутність конкуренції).

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-28 21:22:29

Питання до вимог усунення порушень.

Доброго дня.
Підкажіть будь ласка
1. Вами зазначено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 35 закону . Але в абзацу другого частини першої ст 35 закону зазначено:"Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону." Але в ч.3 абзаца 2 ст.16 закону сказано:"Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування."
2. Порушення вимог частини другої статті 35 Закону але в розміщеному повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури 14 січ. 15:53 зазначено:
"13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутність конкуренції (у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лиш е з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи. "

3.Встановлено порушення абзацу 7 частини третьої статті 35 Закону :"обґрунтування застосування переговорної процедури." але в розміщеному повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури 14 січ. 15:53 зазначено:
"14. обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" згідно частини другої статті 35, закупівля теплової енергії може здійснюватися шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. КП «ТЕПЛОЕНЕРГО»Дніпровської міської ради є єдиним можливим постачальником теплової енергії за адресами: м. Дніпро: вул. С. Ковалевської 53 а, вул. Янтарна 42, вул. Юридична 3, вул. Янтарна 81, вул. Березинська 18. відсутність конкуренції (у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців № 1 224 120 0000 025607 від 14.04.2006;
Копія ліцензії АД № 041826 від 05.10.2012 на виробництво теплової енергії;
Копія ліцензії АД № 041828 від 05.10.2012 на постачання теплової енергії;
Копія ліцензії АД № 041827 від 05.10.20112 на транспортування теплової енергії;
Копія статуту КП «ТЕПЛОЕНЕРГО» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ;
Копія листа АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 148/44/04-11 від 21.01.2011 р.;
Копія додатку №9 до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1757
від 29.09.2016 р.
Копія Рішення ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 32/47 від 24.07.2019
4. Встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. так в п.13 та п.14 допущенно технічну помилку, а саме, вказано статтю та пункт Закону но пропущено номер частини статті.що не може призвести до суттєвих наслідків по даній закупівлі.
Підкажіть будь ласка на якій підставі в межах законодавства ми можемо розірвати договір

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 1 229 325,70
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:18

Документи

14 січня 2020 16:18
Електронний підпис
14 січня 2020 16:11
тепло 2020 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 16:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
1 229 325,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2020 16:18
Електронний підпис
14 січня 2020 16:11
тепло 2020 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:12
Теплоен д уг5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:05
Теплоеерго у 4 — копия.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 12:26
Д уг 3.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 10:20
ТЕПЛОЕНЕРГО Д.уг2.pdf зміни до договору
26 травня 2020 08:59
Тепло доп угода.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 09:58
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 12:19
Ц8 Теплоенерго дод угода.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 15:09
Ц8 Теплоенерго №031006 від 130220 1229325,70.pdf укладений
17 лютого 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 031006
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 031006
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 031006
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 031006
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 031006
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 229 325,70
UAH (в тому числі ПДВ 204 887,61 UAH)