Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (відновлення та заправка картриджів)
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002082-c ● 2fa812d3b9ef41d786973f80a153c937
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 13814885 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Контактна особа: |
Ростислав Скицький +380965822128 rostikpfu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2020 15:19 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 15:19 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 11:05 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4375 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (відновлення та заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором здійснюються шляхом безготівкового платежу на поточний рахунок Виконавця на підставі рахунку та Акта прийому-здачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 15:25 |
тендерн документація ремонт і заправка 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-14-002082-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 03 лютого 2020 15:20
Щодо кваліфікації учасника
ТОВ «Ромус-Поліграф» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю № UA-2020-01-14-002082-c, Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Львівській області, який проходив 31.01.2020 р. о 11:05, встановлено, що пропозиція учасника ФОП Федьків О. В. в повній мірі не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме п. 5 Тендерної документації вимагається надання Учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копії договору щодо предмета закупівлі, відповідної видаткової накладної, що свідчить про виконання договору.
ФОП Федьків О. В., було надано копію аналогічного договору № 40-1/3425-17 від 01.12.2017 р., підтвердження виконання даного договору супроводжувалось копією акту виконаних робіт (Акт прийому-передачі до договору № 40-1/3425-17), в якому не зазначається сума виконаних послуг.
З огляду на вищезазначене, неможливо визначити чи був в повному обсязі виконаний договір.
Саме цих відомостей достатньо, для підтвердження невідповідності Учасника кваліфікаційному критерію, відповідно до Тендерної документації. З огляду на вищезазначене, просимо Замовника дотримуватись принципів недискримінації, рівності усіх учасників та відхилити пропозицію ФОП Федьків О. В. як таку, що невідповідає умовам Тендерної документації та завершити процедуру закупівлі на засадах ОБ’ЄКТИВНОЇ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Федьків О. В., було надано копію аналогічного договору № 40-1/3425-17 від 01.12.2017 р., підтвердження виконання даного договору супроводжувалось копією акту виконаних робіт (Акт прийому-передачі до договору № 40-1/3425-17), в якому не зазначається сума виконаних послуг.
З огляду на вищезазначене, неможливо визначити чи був в повному обсязі виконаний договір.
Саме цих відомостей достатньо, для підтвердження невідповідності Учасника кваліфікаційному критерію, відповідно до Тендерної документації. З огляду на вищезазначене, просимо Замовника дотримуватись принципів недискримінації, рівності усіх учасників та відхилити пропозицію ФОП Федьків О. В. як таку, що невідповідає умовам Тендерної документації та завершити процедуру закупівлі на засадах ОБ’ЄКТИВНОЇ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 12:01
Відповідь на вимог
ТОВ ”Ромус-Поліграф”
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу та в межах компетенції повідомляє наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Учасником ФОП Федьків О. В. на підтвердження кваліфікаційного критерію надано копію договору від 01.12.2017 № 40-1/3425-17 з додатком № 1 до Договору № 40-1/3425-17 – “Договірна ціна та локальний кошторис” та копію акту виконання робіт до договору № 40-1/3425-17.
Згідно з абз. 11 ст. 1 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, первинний документ – документ, який містить відомості про господарську операцію.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи.
Схоже визначення первинних документів міститься також і в Положенні про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 р. № 88 (далі – Положення). Зокрема, у п. 2.1 зазначеного Положення вказано, що первинні документи – це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Первинні документи є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій.
В той же час, господарські операції – це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов’язань і фінансових результатів.
Законом України від 03.11.2016 №1724-VIII ” Щодо внесення змін до деяких законів України щодо усунення адміністративних барєрів для експорту послуг”, який вступив в дію з 03.01.2017 року, з визначення поняття первинного документу, наведеного у ст. 1 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, було виключено слова ”та підтверджує її здійснення”.
Судова практика виходить з презумпції, що будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичне здійснення господарської операції відсутнє, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені законодавством, а для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Вищий адміністративний Суд у своїх рішеннях притримується позиції, зокрема:
відповідно до правової позиції, викладеної в ухвалі від 17.02.2015р. у справі №К/800/56294, окремі недоліки в оформленні первинних документів не спростовують наявності у підприємства відповідних господарських операцій. Відсутність реквізитів первинних документів ще не означає їх дефектність; відсутність деталізації в первинних документах не є підставою для визнання нереальності господарських операцій.
відповідно до правової позиції, викладеної в ухвалі від 05.08.2015р. у справах № К/800/40727/14 та № К/800/68410/14 судом касаційної інстанції було вказано на те, що умовою документального підтвердження операції є можливість на підставі наявних документів зробити висновок про те, що витрати фактично понесені та спрямовані на отримання позитивного економічного ефекту, а власне відсутність максимальної деталізації виду виконаних послуг не перешкоджає прийняттю цих документів до обліку та не є свідченням відсутності виконаних господарських операцій.
Відтак, первинними документами можна вважати будь який документ, що підтверджує реальність здійснення господарської операції, хоча він таким може і не бути в розумінні бухгалтерського обліку.
На підтвердження реальності господарських операцій можна надати документи щодо якості товару, наприклад сертифікати відповідності, висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи, паспорти якості.
Відповідно до правової позиції Верховний Суд України у постанові від 21 грудня 2018 року у справі № 805/2030/16-а наголосив, що такі документи не є первинними у розумінні вимог ст. 9 Закону України ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, проте, надання зазначених документів дозволить краще розкрити зміст та обсяг господарських операцій.
Відповідно до ст.202 Цивільного кодексу України визначає, що правочин – дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення прав та обов’язків. При цьому загальними вимогами, дотримання яких є необхідним для чинності правочину, встановлено, що правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним (ч.5 ст.203 ЦК України). Отже, одним із юридичних елементів дійсності правочину є його спрямування на реальне настання правових наслідків, що ним обумовлені.
Згідно розяснення ВАСУ, лист від 02.06.2011 № 742/11/13-11 будь які документи мають силу первинних, лише у разі фактичного здійснення господарської операції. Тобто, навіть за наявності всіх формальних реквізитів, документ не може вважатися первинним, якщо насправді операції не було.
Звертаємо вашу увагу на те. що до обов’язкових реквізитів первинних документів належать:
• Назва документа (форми);
• Дата складання;
• Назва підприємства, від імені якого складено документ;
• Зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції;
• Посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
• Особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно з ч. 7 ст. 28 Закону України від 25.12.2015 ”Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області 04.02.2020 року звернулося до ДП ”Національна енергетична компанія”Укренерго” щодо надання та підтвердження інформації щодо виконання умов договору та підтвердження факту господарської операції з ФОП Федьків О.В.Відповідь ДП ”Національна енергетична компанія”Укренерго” від 04.02.2020 № 04/4603 (додається.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА |
366 685,00
UAH з ПДВ
|
347 785,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
436 044,00
UAH з ПДВ
|
354 084,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕЙТАР-ПЛЮС" ЛЬВІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ СОЮЗУ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ |
503 995,00
UAH з ПДВ
|
449 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС" |
504 900,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #3109304482 |
Переможець |
347 785,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:36
|
дод угода № 1.PDF | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 17:14
|
Послуги з ремонту і техн обслугов 2020.PDF | укладений |
17 лютого 2020 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 3Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |