Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002074-c 8895daa246184d3997f77ae8d6ddf935
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Скоробогатова

+380444258604 alina_pishik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 22933548
Вебсайт: http://my.zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40
Контактна особа: Аліна Скоробогатова
+380444258604
alina_pishik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 11:36
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1148 штука
Послуги із заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
1148 штука
Послуги із відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 15:24
ТД_картриджі.DOC

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-002074-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІТФС, Код ЄДРПОУ:39119115
Дата подання: 06 лютого 2020 18:52
Не дотримання вимог замовника ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою на закупівлю № UA-2020-01-14-002074-c, за предметом «Послуги із заправки та відновлення картриджів», у зв’язку з прийнятим тендерним комітетом рішенням, що викладене у вигляді Протоколу №10 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 06.02.2020 року та керуючись п. 12 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 року. У Протоколі №10 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 06.02.2020 вказано, що тендерна пропозиція ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" відповідає умовам тендерної документації та визначити переможцем торгів ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ".
Звертаємо Вашу увагу на те, що при розгляді пропозиції ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ", Ви не врахували та не звернули увагу на те, що ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" порушив вимоги подання тендерної пропозиції, а саме вимогу:
1. «Документи, які складаються учасником в довільній формі, повинні мати такі реквізити: назву учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа та підпис уповноваженого представника учасника», що несе за собою, згідно вимоги «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції» - дискваліфікацію учасника. ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" в усіх Документах, які складаються учасником в довільній формі, не вказав «реєстраційний номер (індекс)», що потребувалось умовами тендерної документації.
2. Документи, які складаються учасником в довільній формі, повинні мати такі реквізити: назву учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа та підпис уповноваженого представника учасника», що несе за собою, згідно вимоги «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції» - дискваліфікацію учасника. ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" надав документи в файлах «Цінова пропозиція оновлена.pdf», «Цінова пропозиція.pdf» та «Довідка відсутність підстав зг. ст 17 .pdf» на яких «підпис уповноваженого представника учасника» дуже відрізняється від «підписів уповноваженого представника учасника» на інших документах що, в свою чергу свідчить про те, що дані документи підписувала не уповноважена особа представника учасника. В усій тендерній пропозиції вказано, що уповноваженою особою представника учасника є Андреєв С.В.
Таким чином, у зв’язку з вище викладеним вимагаємо:
1. Скасувати Протокол №10 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 06.02.2020 року.
2. Визначити пропозицію ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2020 17:04
Подана вимога від учасника ТОВ ІТФС керуючись п. 12 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 11 від 20.03.2019.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Оскільки процедура відкритих торгів є однією з процедур шляхом застосування якої може здійснюватися закупівля відповідно до Закону. Отже вимога, подана керуючись Наказами ДП «ПРОЗОРРО» (які регулюють питання пов’язанні з допороговими закупівлями, тобто закупівлями вартість яких не перевищує 200 тис. грн.) не підлягає розгляду Замовником. Закон має вищу юридичну силу, ніж Наказ державного підприємства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 219 221,43
UAH з ПДВ
201 221,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТФС 381 811,50
UAH з ПДВ
207 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 445 600,00
UAH з ПДВ
210 217,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 259 674,00
UAH з ПДВ
232 674,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 299 750,22
UAH з ПДВ
239 967,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ ЛОГІСТИКА" 436 700,00
UAH з ПДВ
436 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 831 673,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСС" 640 350,00
UAH з ПДВ
631 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 12:44
Лист-повідомлення_.pdf
28 січня 2020 17:17
Договір Проект.doc
28 січня 2020 17:17
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 17:17
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 19:19
Електронний підпис
28 січня 2020 19:09
7_Проект договору.PDF
28 січня 2020 19:09
4_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 11:31
Електронний підпис
27 січня 2020 11:30
Cтатут оригінал.pdf
27 січня 2020 11:30
статут.PDF
27 січня 2020 11:30
статистика.PDF
27 січня 2020 11:30
статистика оригінал.pdf
27 січня 2020 11:30
протокол.PDF
27 січня 2020 11:30
Пропоз.PDF
27 січня 2020 11:30
проект договору.PDF
27 січня 2020 11:30
Про санкц.PDF
27 січня 2020 11:30
Перс дані.PDF
27 січня 2020 11:30
паспрот оригинал.pdf
27 січня 2020 11:30
опис.PDF
27 січня 2020 11:30
Опис оригінал.pdf
27 січня 2020 11:30
наказ.PDF
27 січня 2020 11:30
наказ оригінал.PDF
27 січня 2020 11:30
Лист ст 17.PDF
27 січня 2020 11:30
Довкілля.PDF
27 січня 2020 11:30
Відповідність тз.PDF
27 січня 2020 11:30
витяг пдв тов.pdf
27 січня 2020 11:30
витяг ПДВ оригінал.PDF
27 січня 2020 11:30
виписка.PDF
27 січня 2020 11:30
виписка оригінал.pdf
27 січня 2020 11:30
Бенефіціар.PDF

Публічні документи

29 січня 2020 15:58
Електронний підпис
29 січня 2020 15:57
Протокол.pdf
29 січня 2020 15:57
Пропозиція.pdf
29 січня 2020 15:57
Проект договору.pdf
29 січня 2020 15:57
Наказ.pdf
29 січня 2020 15:57
Копія статуту.pdf
29 січня 2020 15:57
Довідка ст.17.pdf
29 січня 2020 15:57
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

Публічні документи

29 січня 2020 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 14:59
Копія СЕС тонер.pdf
29 січня 2020 14:59
Рішення учасника.pdf
29 січня 2020 14:59
Статут.pdf
29 січня 2020 14:59
Щадо ліцензування.pdf
29 січня 2020 14:59
Наказ.pdf
29 січня 2020 14:59
Копія екологія.pdf
29 січня 2020 14:59
Довідка ст 17.pdf
29 січня 2020 14:59
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 15:19
сертификат iso.pdf
29 січня 2020 15:19
Додаток 3 ДОГОВІР.pdf
29 січня 2020 15:19
Довідка санкції.pdf
29 січня 2020 15:18
Довідка про ліцензії.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 18:02
Електронний підпис
28 січня 2020 17:59
Електронний підпис
28 січня 2020 16:33
Проект договору.PDF
28 січня 2020 16:33
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

ТОВ ІТФС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ ЛОГІСТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

ТОВ "КСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 201 221,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
201 221,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:00
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 13:03
Договір № 49.PDF укладений
21 лютого 2020 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 201 221,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 536,83 UAH)