Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (пральний порошок, білизна)
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002060-c ae2cad6b8f234f269869db0a0eb282df
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, Братиславська, 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 13:07
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1460 літр
Білизна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
170 упаковка
Пральний порошок (упаковка по 9 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару протягом п’яти банківських днів через Головне управління Державної казначейської служби України. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:56
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати технічним вимогам вказаним в предметі закупівлі. ФОП - на загальних підставах.
Касательно фасовки
Дата подання: 15 січня 2020 14:09
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:49
Внесите пожалуйста изменения в тех. задание. Стиральный порошок ГАЛА уже год как не делается фасовкой 9 кг. Сейчас он выпускается по 8 кг.
Відповідь: Переглянувши мережу Інтернет, в наявності як 8 так і 9 кг.
Надання документів
Дата подання: 16 січня 2020 11:53
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:49
Доброго дня! Замовник вимагає надання документів *Надати копію протоколу досліджень на вказані параметри якості, в 2018-19р.р. , в лабораторії ДП «Укрметртестстандарт», або лабораторії акредитованій Національним агентством з акредитації України . Прошу уточнити чи стосується ця вимога аналогів чи вказаних марок. Чому в цьому випадку не можна подати документи за 2020рік? Чи готовий замовник перенести закупівлю, щоб дати час постачальникам отримати необхідні протоокли досліджень? Така вимога дуже схожа на змову з постачальником, що такі протоколи вже має, якщо вона стосується не аналогів, а тих марок, що вимагає Замовник. Прошу прибрати дану вимогу з документації. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати технічним вимогам вказаним в предметі закупівлі.
технычны характеристики
Дата подання: 17 січня 2020 09:09
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:49
Доброго ранку. Для того щоб закупівля відбулась вимагаємо змінити технічні характеристики товару, а саме: стирального порошку ГАЛА. Так як Виробник змінив фасування замість 9 кг на 8 кг.
Відповідь: Переглянувши мережу Інтернет, в наявності як 8 так і 9 кг.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 54 639,36
UAH з ПДВ
54 204,43
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 74 100,00
UAH з ПДВ
54 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 76 752,96
UAH з ПДВ
57 201,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 15:48
Белизна.pdf
21 січня 2020 15:48
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf
21 січня 2020 15:48
СЕС Порошки Україна.pdf
21 січня 2020 15:48
ЦП.PDF
21 січня 2020 15:48
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
21 січня 2020 15:48
Довідка Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 54 204,43
UAH з ПДВ
24 січня 2020 14:08
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Відхилено 54 500,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:50
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 57 201,60
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
57 201,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №1 до Дог_32.pdf зміни до договору
29 січня 2020 15:54
Договір №32.pdf укладений
28 січня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фасування одиниці товару без зміни кількості.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 201,60
UAH (в тому числі ПДВ 9 533,60 UAH)