Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура різна (фурнітура для образотворчого мистецтва)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-01-14-001978-c dea3ae23c9af443d92dd4fc387e6a87e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Віталій Михайлович

+380487944981 v.osadchuk30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Український дитячий центр "Молода гвардія"
Код ЄДРПОУ: 33636307
Вебсайт: http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh
Місцезнаходження: 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172
Контактна особа: Осадчук Віталій Михайлович
+380487944981
v.osadchuk30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 13:52
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


неодноразова поставка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 найменувань
Фурнітура різна (фурнітура для образотворчого мистецтва). Джерело фінансування: кошти від господарської діяльності підприємства (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога, 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює 100%-ову оплату вартості замовленої кількості товарів (партії) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця на підставі виставленого Продавцем рахунку-фактури протягом 30-ти календарних днів з дати поставки партії товарів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 16:47
Кваліфікаційні документи.docx
14 січня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 15:12
форма пропозиції.docx
14 січня 2020 15:12
Тех умови.rtf
14 січня 2020 15:12
Проект договору.docx
17 січня 2020 16:47
Кваліфікаційні документи.docx
14 січня 2020 15:12
Кваліфікаційні документи.docx
14 січня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 15:12
форма пропозиції.docx
14 січня 2020 15:12
Тех умови.rtf
14 січня 2020 15:12
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документації
Дата подання: 16 січня 2020 14:02
Дата відповіді: 17 січня 2020 12:08
Шановний замовник, просимо Вас розяснити, на який саме товар з 112 позицій в вашій спеціфікації треба надати слідуючий документ: -Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу. Гарантійний лист від виробника ( Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника).
Відповідь: Надавати свідоцтво не потрібно.
Гарантійний лист виробника
Дата подання: 19 січня 2020 19:28
Гарантійний лист виробника
Відповідь відсутня
Гарантійний лист виробника
Дата подання: 19 січня 2020 21:39
Гарантійний лист від виробника ( Учасник повинен надати в складі пропозиції торгів гарантійний лист від виробника,з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, вміст упаковки, одиницю виміру, кількість згідно заявленої кількості та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника) Звертаємо Вашу увагу на те, що дана технічна вимога з урахуванням вимог п.п. 6.1 та п.п. 6. П.6.2 Наказу №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. - По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника» на поставку товарів належної якості. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. - По друге: -Антимонопольним комітетом України розроблені рекомендації «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк. Водночас , в спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також рішеннями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискримінаційною. Якщо розглядати вимоги надання гарантійного листа по суті і розуміти таку вимогу як запоруку якості товару, який оптимально відповідає потребам Замовника і в той час є економічно вигідним та надійним для Замовника, ці вимоги знайшли своє відображення в технічних вимогах. і по-друге в п. 5 Додатку№2 до оголошення (надати документи про якість). Просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі: виключити дану вимогу, яка є дискримінаційною, або замінити її на лист від Учасника про підтвердження надання товару з зазначеними відповідними «технічними (якісними) вимогами до товару»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шиманський Юлій Валерійович 145 000,06
UAH з ПДВ
129 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРДЕНТ" 145 811,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Малиновський Олександр Леонідович" 163 700,00
UAH з ПДВ
133 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 13:19
пропозиція_н.pdf
21 січня 2020 14:06
Електронний підпис
21 січня 2020 14:04
сертиф.pdf
21 січня 2020 14:04
пропозиція.pdf
21 січня 2020 14:04
Проект договору.pdf
21 січня 2020 14:04
Гарант_лист_пост.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 20:58
Електронний підпис
21 січня 2020 20:57
Цінова пропозиція_5.jpeg
21 січня 2020 20:57
Цінова пропозиція_4.jpeg
21 січня 2020 20:57
Цінова пропозиція_3.jpeg
21 січня 2020 20:57
Цінова пропозиція_2.jpeg
21 січня 2020 20:57
Цінова пропозиція_1.jpeg
21 січня 2020 20:57
Тех.вимоги_3.jpeg
21 січня 2020 20:57
Тех.вимоги_2.jpeg
21 січня 2020 20:57
Тех.вимоги_1.jpeg
21 січня 2020 20:57
Договір_4.jpeg
21 січня 2020 20:57
Договір_3.jpeg
21 січня 2020 20:57
Договір_2.jpeg
21 січня 2020 20:57
Договір_1.jpeg
21 січня 2020 20:57
Дані про учасника.jpeg
21 січня 2020 20:57
Document_USR_1006153308.rtf
21 січня 2020 20:57
Згода перс.дані.jpeg
21 січня 2020 20:57
Реквізити.doc
21 січня 2020 20:57
Паспорт_3.jpeg
21 січня 2020 20:57
Паспорт_2.jpeg
21 січня 2020 20:57
Паспорт_1.jpeg
21 січня 2020 20:57
ІПН.jpeg
21 січня 2020 20:57
Довідка Інформація.jpeg
21 січня 2020 20:57
Довідка Банк.jpeg
21 січня 2020 20:57
Витяг з ЄДР_4.jpeg
21 січня 2020 20:57
Витяг з ЄДР_3.jpeg
21 січня 2020 20:57
Витяг з ЄДР_2.jpeg
21 січня 2020 20:57
Витяг з ЄДР_1.jpeg
21 січня 2020 20:57
Виписка з ЄДР.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шиманський Юлій Валерійович

ТОВ "АРДЕНТ"

ФОП "Малиновський Олександр Леонідович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шиманський Юлій Валерійович
#3628605157
Відхилено 129 999,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 12:37
ТОВ "АРДЕНТ"
#37435036
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 11:06

Документи

23 січня 2020 12:36
Рішення

Документи

31 січня 2020 11:06
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРДЕНТ"
#37435036
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2020 11:06
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 16:18
Додаткова угода _1-137-Т-ПРЗ від 24.06.21.pdf зміни до договору
25 червня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 16:04
Договор укладений
04 лютого 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погашення заборгованості за 2020 рік по Договору №26-Т/ПРЗ від 04.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: 26-Т/ПРЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/137-Т/ПРЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML