Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо (Торф’яний паливний брикет для закладів освіти, ДНЗ, музичної школи відділу освіти Колківської селищної ради)
Очікувана вартість
1 966 653,00 UAH
UA-2020-01-14-001855-c d6af0db605004961b401d584f23e150c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталіна Чапуріна

+380982962978 ab210481cvs1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МАНЕВИЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42302409
Місцезнаходження: 44661, Україна , Волинська обл., Маневицький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3
Контактна особа: Віталіна Чапуріна
+380982962978
ab210481cvs1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 14:49
Очікувана вартість: 1 966 653,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 666,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1424 тонни
09110000-3 Тверде паливо (Торф’яний паливний брикет для закладів освіти, ДНЗ, музичної школи відділу освіти Колківської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 14:55
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
14 січня 2020 14:55
Додаток 4 Технічні якісні характерист.docx
14 січня 2020 14:55
Додаток 5 Проект договору.doc
14 січня 2020 14:55
Додаток 6 Адреси доставки.docx
14 січня 2020 14:55
Додаток 2 Перелік документів.docx
14 січня 2020 14:55
Додатки 3 Відповідність 17 ст.docx
14 січня 2020 14:55
ТД_ТОРФ.doc
14 січня 2020 14:55
Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000026 ● af494c12aec648dc91fc79a4cd4f4184
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.07.2020 № 32-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.07.2020 № 32-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-14-001855-с від 14.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Постачальник та Покупець, у зв’язку з висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області дійшли згоди розірвати Договір №65 від 24 лютого 2020 року за взаємною згодою сторін від «29 » липня 2020 року

2020-07-29 16:13:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Волиньторф" 1 908 202,72
UAH з ПДВ
1 908 202,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 1 966 653,00
UAH з ПДВ
1 966 653,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:28
В.О. КОЛКИ.pdf
04 лютого 2020 16:28
Dovidka_20010400590680236268.pdf
30 січня 2020 13:40
Електронний підпис
30 січня 2020 13:40
Електронний підпис
30 січня 2020 12:58
накладні Рожище в о.pdf
30 січня 2020 12:58
ТД Колки.PDF
30 січня 2020 12:57
документи на вагу.PDF
30 січня 2020 12:57
договір в.о. Рожищеpdf.pdf
30 січня 2020 12:57
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
30 січня 2020 12:57
Статут нова редакція.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 10:10
Електронний підпис
27 січня 2020 10:08
Сертифікат січень 2020.PDF
27 січня 2020 10:08
про працівників.pdf
27 січня 2020 10:08
про повязаних осіб.pdf
27 січня 2020 10:08
про обробку даних.pdf
27 січня 2020 10:08
про обладнання.pdf
27 січня 2020 10:08
про захист довкілля.pdf
27 січня 2020 10:08
про винагороду.pdf
27 січня 2020 10:08
перелік установ.pdf
27 січня 2020 10:08
паспорт.pdf
27 січня 2020 10:08
лист-відгук.pdf
27 січня 2020 10:08
ІПН.pdf
27 січня 2020 10:08
договір.pdf
27 січня 2020 10:08
витяг з ЄДР.pdf
27 січня 2020 10:08
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Волиньторф"

ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Волиньторф"
#00426302
Переможець 1 908 202,72
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 19:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 19:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Волиньторф"
#00426302
1 908 202,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 16:13
ДОДАТКОВА УГОДА 3033.pdf укладений
29 липня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 16:52
Додаткова угода 2 017.pdf зміни до договору
14 липня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 16:55
Додаткова №1.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 16:46
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:31
Договір № 65.pdf укладений
25 лютого 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зг. додатка № 1 від 24.02.2020 року до договору № 65 від 24.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зг. додаткової угоди № 2 від 13.07.2020 року до договору № 65 від 24.02.2020 року. Сума зменшення-200178,78
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 917,84
UAH (в тому числі ПДВ 30 986,30 UAH)
Причини розірвання договору: Постачальник та Покупець, у зв’язку з висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області дійшли згоди розірвати Договір №65 від 24 лютого 2020 року за взаємною згодою сторін від «29 » липня 2020 року