Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2020-01-14-001791-c 053a457d997445b0b7ddf09eb85b946a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костишин Віктор Степанович

0983199889 rv3lik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 2" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01111032
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рiвненська обл., РІВНЕ, м. Рівне, вул. О.Олеся,13
Контактна особа: Костишин Віктор Степанович
0983199889
rv3lik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:43
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт.
комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рiвненська область, РІВНЕ, вул. О. Олеся, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:32
Повідомлення зміни компютери копія.jpg
20 січня 2020 15:32
Протокол зміни компютери копія 2.jpg
20 січня 2020 15:32
Протокол зміни компютери копія.jpg
20 січня 2020 15:32
ТД компютери (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
14 січня 2020 14:46
ТД компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:56
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми усе прописали у технічному завданні... Що саме Вас не влаштовує у ньому?
Щодо ПДВ:
5.1.3.Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Технічна специфікація
Дата подання: 15 січня 2020 11:57
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:28
Шановний Замовнику, просимо Вас надати уточнення стосовно предмету закупівлі: чи потрібен вам повноцінний системний блок або лише його комплектуючі, вказані в технічному завданні? Якщо потрібен саме системний блок, просимо вказати в ТЗ характеристики корпусу, які Вам необхідні.
Відповідь: Обладнання має бути поставлене у вигляді повноцінних комп"ютерів. Я не розумію природи виникнення таких запитань
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 15 січня 2020 11:57
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:35
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Продукція, яка буде поставлена, має відповідати нормам діючого законодавства і програмне забезпечення в тому числі... Ми не можемо вплинути на дії учасників, щодо порушення усіх без винятку норм Цивільного, Кримінального, чи інших галузей права... Та й не зобов"язані...
1
Дата подання: 15 січня 2020 12:16
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:23
Звертаємо Вашу увагу, що надання будь яких авторизаційних листів - обмежує коло потенційних учасників та є дискримінаційною вимогою, про що надана скарга іншим учасником.
Відповідь: В чому Ви вбачаєте дискримінацію?
1
Дата подання: 15 січня 2020 12:18
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:25
Якщо підприємство зареєстровано в 2019р., тому учасник не має можливості надати довідку за 2018р., чи не буде це причиною для дискваліфікації?
Відповідь: Ви маєте підтвердити досвід виконання аналогічних договорів.
Крок аукціону
Дата подання: 16 січня 2020 11:19
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:24
Для більш коректного проведення редукціону та отримання найнижчої цінової пропозиції пропонуємо Вам зменшити крок пониження ціни до 0,5% ( 1000-1500 грн ) Це ні до чого Вас не зобов'язує, але дасть учасникам більше поле для руху, і відповідно, вам кращу ціну.
Відповідь: Ми визначаємо крок.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-001791-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 15 січня 2020 12:00
лист від виробника
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій – э дискримінаційною вимогу, просимо убрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (принтер та монітор) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 15:34
Надаємо документи на підтвердження вжитих заходів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 144 374,40
UAH з ПДВ
141 672,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 152 999,28
UAH з ПДВ
143 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Синюта Андрій Олександрович 161 784,00
UAH з ПДВ
143 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ 180 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 174 150,00
UAH з ПДВ
150 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 189 648,00
UAH з ПДВ
150 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 190 584,00
UAH з ПДВ
187 704,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 194 994,00
UAH з ПДВ
189 647,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 205 995,96
UAH з ПДВ
203 294,88
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 218 154,60
UAH з ПДВ
203 900,76
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 209 385,00
UAH з ПДВ
203 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 216 896,94
UAH з ПДВ
209 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 216 341,28
UAH з ПДВ
209 199,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 233 922,60
UAH з ПДВ
233 922,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2020 13:58
ПРОПОЗИЦІЯ_141672.pdf
30 січня 2020 19:32
Електронний підпис
30 січня 2020 19:29
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 січня 2020 19:29
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

30 січня 2020 17:38
Електронний підпис
30 січня 2020 15:45
Електронний підпис
30 січня 2020 15:37
Електронний підпис
30 січня 2020 14:54
Електронний підпис
30 січня 2020 14:38
Електронний підпис
30 січня 2020 14:16
Технічні умови ПК CG.pdf
30 січня 2020 14:16
Витяг ПДВ КЛАУД.pdf
30 січня 2020 14:16
Статут Клаудгруп.pdf
30 січня 2020 14:16
Лист авторизації.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 16:25
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:58
Гарантійний_лист ст. 17
14 лютого 2020 11:58
Довідка заборгованість
14 лютого 2020 11:58
Довідка несудимість
11 лютого 2020 16:16
Електронний підпис
29 січня 2020 15:32
Електронний підпис
29 січня 2020 15:05
18) Лист-повідомлення.PDF
29 січня 2020 15:05
9) Банківська довідка.pdf
29 січня 2020 15:05
7) Витяг.pdf
29 січня 2020 15:05
5) Зображення товару.pdf
29 січня 2020 15:05
4) Гарантійниий лист.pdf
29 січня 2020 15:05
2) Технічне завдання.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 17:47
Електронний підпис
30 січня 2020 17:45
реєстр документів.pdf
30 січня 2020 17:40
проект договору.pdf
30 січня 2020 17:34
довідка санкції.pdf
30 січня 2020 17:34
Статут копія.pdf
30 січня 2020 17:34
Витяг ПДВ копія.pdf
30 січня 2020 17:34
Витяг_29.01.20_копія.pdf
30 січня 2020 17:34
Технічні вимоги.pdf
30 січня 2020 17:34
Відповідність ст 17.pdf
30 січня 2020 17:34
14479943_пропозиція.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 14:51
Електронний підпис
30 січня 2020 14:50
Технічний опис.7z
30 січня 2020 14:50
Проект договору.pdf
30 січня 2020 14:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 16:19
Електронний підпис
28 січня 2020 16:18
Проект договору.pdf
28 січня 2020 16:18
Довідка щодо санкцій.pdf
28 січня 2020 16:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

30 січня 2020 18:26
Електронний підпис
30 січня 2020 18:08
Реєстр документів.pdf
30 січня 2020 18:08
34 Довідка про сервіс.pdf
30 січня 2020 18:08
4 Довідка-пояснення.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 17:59
29.Копія Витяг з ПДВ.pdf
29 січня 2020 17:59
28.копія Статуту.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 12:43
Електронний підпис
29 січня 2020 12:29
Технічні Рівне 5066645.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ФОП Синюта Андрій Олександрович

ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 141 672,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 143 976,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:56
ФОП Синюта Андрій Олександрович
#3592801557
Переможець 143 982,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Синюта Андрій Олександрович
#3592801557
143 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 12:57
Договір Компютери спец..png укладений
24 лютого 2020 12:55
Договір Компютери 1.png укладений
24 лютого 2020 12:55
Договір Компютери.png укладений
24 лютого 2020 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 143 982,00
UAH