Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2020-01-14-001763-c f611a616ad1d401aa05d29dfb8d9d991
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Богінська Олена Віталіївна

380443392451 avb@airport.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Вебсайт: http://iev.aero
Місцезнаходження: 03036, Україна , Київ обл., Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа: Богінська Олена Віталіївна
380443392451
avb@airport.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 14:43
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9104 Одиниця
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03036, Україна, місто Київ, Київ, Повітрофлотський проспект, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020  —  12 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:56
Дата відповіді: 15 січня 2020 14:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги до розгляду прийматися не будуть. Інформацію щодо найменування та ТМ запропонованого Товару буде доповнено. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості «з урахуванням ПДВ» або «без урахування ПДВ», оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА» з урахуванням ПДВ. Проте, до оцінки та участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але, враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, Замовник залишає за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до його комерційної пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо комерційна пропозиція такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною комерційну пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що не відповідає умовам документації. Вищезазначені умови містяться в документації допорогової закупівлі.
Документи для подачі цінової пропозиції
Дата подання: 15 січня 2020 12:59
Дата відповіді: 15 січня 2020 13:53
Згідно додатку 2, п.2 необхідно надати гарантійний лист на фірмовому бланку в довільній формі, затверджений підписом. Гарантійний лист про що? Що саме потрібен гарантувати Учасник? Внесіть будь ласка, уточнюючі зміни щодо даного гарантійного листа, на зразок конкретизиції як в пункті 3(3.1 та 3.2)
Відповідь: Доброго дня! Уточнюючі зміни щодо даного гарантійного листа будуть внесені.
Уточнення по технічним характеристикам
Дата подання: 15 січня 2020 14:37
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:54
Позиція 27 та 28 Біндери 41 мм та 32 мм по 12 шт, вказано в назві, проте в колонці "одиниці виміру та пакування" у вас вказано, що в упаковці 24 шт. Не зрозуміло яка ж кількість біндерів вам потрібна. Таких упаковок по 24 шт не буває. Всі упаковки біндерів по 12 шт. Внесіть зміни в технічне завдання, будь ласка, мабуть у вас описка.
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання. В технічне завдання будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 149 991,60
UAH з ПДВ
149 991,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" 182 984,58
UAH з ПДВ
182 984,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 08:25
Електронний підпис
21 січня 2020 12:44
Електронний підпис
21 січня 2020 12:41
Buromax_блокноти_СЕС.pdf
21 січня 2020 12:41
Сертифікати.pdf
21 січня 2020 12:41
Сертифікати 4.pdf
21 січня 2020 12:41
Сертификация Axent.pdf
21 січня 2020 12:41
Реєстратори_СЕС.pdf
21 січня 2020 12:41
Маркери.pdf
21 січня 2020 12:41
висновок_шило, голка.pdf
21 січня 2020 12:41
Висновок СЕС Дабл А.pdf
21 січня 2020 12:41
висновок клей ПВА.pdf
21 січня 2020 12:41
Xerox_Premier.pdf
21 січня 2020 12:41
Maped_0005.pdf
21 січня 2020 12:41
Centropen.4Office.Norma.Sholz.pdf
21 січня 2020 12:41
Buromax_реєстратори_СЕС.pdf
21 січня 2020 12:41
AXENT.pdf
21 січня 2020 12:41
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
21 січня 2020 12:41
Лист про санкнції.pdf
21 січня 2020 12:41
Загальні відомості.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 09:47
Електронний підпис
17 січня 2020 15:12
Електронний підпис
17 січня 2020 15:10
Протокол.pdf
17 січня 2020 15:10
Наказ.pdf
17 січня 2020 15:10
Копія статуту.pdf
17 січня 2020 15:10
Копія витяга ПДВ.pdf
17 січня 2020 15:10
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 149 991,60
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:44
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ"
#42843973
Переможець 182 984,58
UAH з ПДВ
28 січня 2020 13:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" #42843973

№ рішення у справі

726-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ"
#42843973
182 984,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
79-2020 (канцелярське приладдя).pdf укладений
31 січня 2020 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 182 984,58
UAH (в тому числі ПДВ 30 497,43 UAH)