Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Консультування по перетворенню файлів, відновлення даних автоматизованої бази даних, навчання нових користувачів роботі з Програмою системи медичної статистики „МЕДСТАТ” та з Програмою "Система управління кадрами")
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2020-01-14-001131-c 82fd09d88e084971b725100db7710ff8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Вікторівна

+380629513228
+380964026010
likarnya9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Карина Вікторівна
+380629513228,+380964026010
likarnya9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 14:00
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


З-№273: Технічні вимоги до предмета закупівлі та Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», проект Договору - позначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови надання послуг - згідно умов проекту договору про надання послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 година
Консультування по перетворенню файлів, відновлення даних автоматизованої бази даних, навчання нових користувачів роботі з Програмою медичних працівників «Система управління кадрами»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Гагаріна,114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
4 година
Консультування по перетворенню файлів, відновлення даних автоматизованої бази даних, навчання нових користувачів роботі з Програмою системи медичної статистики «МЕДСТАТ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Гагаріна,114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: Міський бюджет – медична субвенція з державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 12:37
2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
14 січня 2020 12:37
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
14 січня 2020 12:37
4 проект ДОГОВІР .docx
14 січня 2020 12:37
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Рябошапка Орина Ігорівна" 4 500,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 15:27
кваліфікація ММЛ 9.pdf
17 січня 2020 15:27
контактны данные.doc
17 січня 2020 15:27
HWScan00044.bmp
17 січня 2020 15:27
HWScan00043.bmp
17 січня 2020 15:27
HWScan00040.bmp
17 січня 2020 15:27
HWScan00039.bmp
17 січня 2020 15:27
HWScan00037.bmp

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Рябошапка Орина Ігорівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Рябошапка Орина Ігорівна"
#3036805046
Переможець 4 500,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Рябошапка Орина Ігорівна"
#3036805046
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ №1 від 23.03.20р до дог 15-18.pdf зміни до договору
23 березня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 08:38
Договір № 15-18 від 29.01.2020р..pdf укладений
29 січня 2020 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ММЛ №9" - підприємство - правонаступник усього майна, всіх прав та обов'язків КУ "ММЛ №9 - МСЧ ПРАЦІВНИКІВ ДМФ". Зміни реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 15/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML