Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шприци, канюлі
Очікувана вартість
43 600,00 UAH
UA-2020-01-14-000970-c 4da8294c6df04e0097182ae75f1ef08d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Винниченко Вікторія Сергіївна

+380532637472 poltava4mkl_info@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "4-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01999678
Вебсайт: http://www.4mkl.pl.ua
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Залізна, 17
Контактна особа: Винниченко Вікторія Сергіївна
+380532637472
poltava4mkl_info@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:03
Очікувана вартість: 43 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 436,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном та крильцями р. G-18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 шт
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном та крильцями р. G-20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
600 шт
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном та крильцями р. G-22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3500 шт
Шприц ін'єкційний 2 мл. з голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
18000 шт
Шприц ін'єкційний 5 мл. з голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5500 шт
Шприц ін'єкційний 10 мл. з голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5500 шт
Шприц ін'єкційний 20 мл. з голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 12:02
Проект договору.doc
14 січня 2020 12:02
Тендерна документація шприци.doc
15 січня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 12:02
Проект договору.doc
14 січня 2020 12:02
Тендерна документація шприци.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" 32 575,00
UAH з ПДВ
32 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТАВОЛГА 36 310,00
UAH з ПДВ
36 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 40 010,00
UAH з ПДВ
40 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 17:41
Електронний підпис
05 лютого 2020 17:40
Документи переможця.pdf
31 січня 2020 15:37
Електронний підпис
29 січня 2020 15:09
Електронний підпис

Публічні документи

30 січня 2020 12:26
Електронний підпис
30 січня 2020 12:23
ТОВ ТАВОЛГА.rar
30 січня 2020 12:23
Помещение_ транспорт.rar
30 січня 2020 12:23
Статут 2019стр 1-22.pdf
30 січня 2020 12:23
Листи_ Довідки.rar
30 січня 2020 12:23
цiнова_пропозицiя.pdf
30 січня 2020 12:23
ТЕХНIЧНI_ВИМОГИ.pdf
30 січня 2020 12:23
аналог.договор..zip
30 січня 2020 12:23
аналог.дог..rar
30 січня 2020 12:23
канюля.rar
30 січня 2020 12:23
шприц.rar

Публічні документи

30 січня 2020 16:34
Електронний підпис
30 січня 2020 16:31
шприци.rar
30 січня 2020 16:31
канюли.rar
30 січня 2020 16:31
ст 17 doc-оновлена.pdf
30 січня 2020 16:31
Статья 16.rar
30 січня 2020 16:31
Довідки та гарантії..rar
30 січня 2020 16:31
Проект договору1.pdf
30 січня 2020 16:31
Технічні вимоги.pdf
30 січня 2020 16:31
Цінова пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"

ТОВ ТАВОЛГА

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"
#42717957
Переможець 32 575,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"
#42717957
32 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:03
Софі мед доп уг -765.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 11:41
Софі мед дод уг 1.pdf зміни до договору
06 травня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 14:04
Договір укладений
19 лютого 2020 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість. У зв’язку з цим сума договору зменшується на 822 грн.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість. У зв’язку з цим сума договору зменшується на 765 грн.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 988,00
UAH (в тому числі ПДВ 567,20 UAH)