Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки
Очікувана вартість
14 997,00 UAH
UA-2020-01-14-000708-c 4d62ec7e38724e69b91bfbf119020b90
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Михайло Вікторович

+380445948200 dniprouzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Чайка Михайло Вікторович
+380445948200
dniprouzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 14:12
Очікувана вартість: 14 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пункт
Замки навісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська обл., Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги товару
Дата подання: 14 січня 2020 17:26
Дата відповіді: 15 січня 2020 08:34
Доброго дня! Скажіть будь ласка, чи будете ви розглядати аналоги товару (не гірші за характеристиками)? Дякую.
Відповідь: Відповідь на Ваше запитання міститься в додатку закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:52
- Просимо надати чітку відповідь на питання: " Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, які відповідають, вказаним Вами тех. вимогам в тендерній документації?" - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" 12 987,60
UAH з ПДВ
12 987,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 13 900,00
UAH з ПДВ
13 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 16:16
Лист 6-20.pdf
17 січня 2020 16:16
Лист згода 6-20.pdf
17 січня 2020 16:16
Договір 6-20.pdf
17 січня 2020 16:16
Цінова пропозиція 6-20.pdf
17 січня 2020 16:16
Повн_відомост.zip
17 січня 2020 16:16
ВИТЯГ.pdf

Публічні документи

19 січня 2020 19:28
Цінова пропозиція.pdf
19 січня 2020 19:28
паспорт.pdf
19 січня 2020 19:28
Договір.pdf
19 січня 2020 19:28
Довідка платника.pdf
19 січня 2020 19:28
сертификація.pdf
19 січня 2020 19:28
Додаток 2 техн.вимоги.pdf
19 січня 2020 19:28
паспорт стр.2-3.pdf
19 січня 2020 19:28
Довідка.pdf
19 січня 2020 19:28
Свідоцтво ФОП.pdf
19 січня 2020 19:28
код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"
#35779669
Переможець 12 987,60
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:57

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"
#35779669
12 987,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ ПостачРозБуд - Замки.pdf укладений
28 січня 2020 09:01