Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

моноблоки
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2020-01-14-000692-b 49088920c6c540ba87c3885bea4d5343
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карбулецька Тетяна Іванівна

+380554221167 tsrlbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Олешківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004083
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 85
Контактна особа: Карбулецька Тетяна Іванівна
+380554221167
tsrlbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 20:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 23:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 13:37
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Моноблок (22 штуки) (усе в одному корпусі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, вул. Софіївська, 85, місто Олешки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються за фактом постачання на умовах можливої відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 17:32
ЗМIНИ_ДО_ТД.docx
27 січня 2020 17:32
Тендерна_документацiя_на_ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
27 січня 2020 17:32
Додаток_5.doc
27 січня 2020 17:32
Додаток_4.doc
27 січня 2020 17:32
додаток_3.docx
27 січня 2020 17:32
Додаток_2.doc
27 січня 2020 17:32
Додаток_1.doc
27 січня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 17:32
ЗМIНИ_ДО_ТД.docx
27 січня 2020 17:32
Тендерна_документацiя_на_ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
14 січня 2020 20:23
Тендерна_документацiя_на_ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
27 січня 2020 17:32
Додаток_5.doc
14 січня 2020 20:23
Додаток_5.doc
27 січня 2020 17:32
Додаток_4.doc
14 січня 2020 20:23
Додаток_4.doc
27 січня 2020 17:32
додаток_3.docx
14 січня 2020 20:23
додаток_3.docx
27 січня 2020 17:32
Додаток_2.doc
14 січня 2020 20:23
Додаток_2.doc
27 січня 2020 17:32
Додаток_1.doc
14 січня 2020 20:23
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 11:00
Дата відповіді: 16 січня 2020 16:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в документації зазначено, що всі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». При цьому еквівалентом є той товар, що має іншу назву, але повністю відповідає технічним та якісним вимогам, що передбачені в документації.


На друге питання повідомляємо наступне:
У тендерній документації вже передбачено вимогу щодо обов‘язкового зазначення Учасником виробника, моделі, технічної характеристики товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.


На третє питання повідомляємо наступне:

Ціни пропозиції вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт. Також в документації передбачено, що загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог документації. Тобто всі затрати та податки, які передбачені до конктетного учасника згідно чинного законодвства.

При цьому варто акцентувати, що не врахована учасником вартість окремих послуг, що стосуються саме закупівлі товару, в тому числі вартість постачання товару, вартість розмитнення, тощо не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. До того ж акцентуємо, що Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору, витрати за консультативні послуги.

Щодо оцінки повідомляємо наступне:

Переможцем процедури закупівлі визнається учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника, зазначеним у тендерній документації, та має найнижчу ціну. Тобто ціну, яка була сформована згідно чинного законодавства та умов документації.

НЕ ВРАХОВАНІ В ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКОМ ВИТРАТИ не сплачується замовником окремо.
Технічні параметри процесора
Дата подання: 15 січня 2020 14:47
Дата відповіді: 20 січня 2020 16:56
Шановні Замовники, звертаємо Вашу увагу, що під параметри процесора зазначені Вами в вимогах підходить лише процесор Intel® Core™ i3-7300T, який на даний момент знятий з виробництва та не доступний. Процесори новішого покоління, що доступні на даний момент на ринку України, мають меншу базову тактову частоту, але більшу кількість ядер та більший об'єм кеш пам'яті і відповідно мають кращу швидкодію, не зважаючи на нижчу базову тактову частоту. Прохання або внести зміни до технічних вимог процесора, або дати відповідь чи будуть розглядатись пропозиції з новішими поколіннями процесора, кращою швидкодією, але нижчою базовою тактовою частотою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підставі даного звернення було переглянуто технічні параметри процесора та відповідно, буде змінено базову тактову частоту, яка буде становити не менше як 3,0 ГГц,. також ще буде змінено дату появи (не раніше 2018 року), та додатково внесено зміну щодо
множника процесора. Відповідні зміни буде оприлюднено згідно чинного законодавства.
Консультативні послуги
Дата подання: 15 січня 2020 15:41
Дата відповіді: 16 січня 2020 16:14
Шановний Замовник! В пункті 2 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що Вами укладено угоду про надання консультативних послуг з консультантом торгів (договір на користь третьої особи), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів. На переможця процедури закупівлі відповідно до ст.6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України, можуть бути покладені витрати, пов'язані з консультуванням щодо здійснення закупівлі у розмірі п’ять тисяч гривень. Так, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по тендеру (оголошення в ЦБД ID 9c16b934005443cba5f0b904fb496e4d) встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Враховуючи наведене вище, зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону України "Про Публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни шляхом виключення данної умови з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхиленням його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Також повідомляємо, що інформацію, яка стосується вартості консалтингових послуг буде відредаговано та вненесено відповідні зміни.
1
Дата подання: 16 січня 2020 10:02
Дата відповіді: 20 січня 2020 17:00
Звертаємо вашу увагу, що вимоги процесора підпадають тільки під один, а саме: процесор AMD Athlon 3000G 3.5GHz (4MB 35W AM4) але при цьому жодний відомий бренд не має моноблока з совокупними вимогами, які визначені до предмету закупівлі, що свідчить про те що: або технічні вимоги (ТВ) були прописано під конкретного учасника, або Замовник допустив помилку при підготовці ТВ. Просимо внести зміни в ТВ, вказати модель моноблока на якій Ви розраховуєте або еквівалент, або прописати коректні вимоги з того моноблока, який є на ринку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з попередніми запитами будуть внесені зміни до тендерної документації. Врахочуючи ці зміни, дане питання стає неактуальним.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-000692-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 15 січня 2020 11:51
Вимога прибрати дискримінаційну умову про оплату послуг консультанта торгів.
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаційну вимогу:
" В процесі підготовки, організації, проведення та завершення процедури закупівлі Замовник несе витрати, пов’язані з процесом проведення процедури закупівлі. Тому Замовник може відповідно до ЦК України покласти дані витрати на переможця торгів. На переможця процедури закупівлі відповідно до ст.6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України, можуть бути покладені витрати, пов'язані з консультуванням щодо здійснення закупівлі у розмірі п’ять тисяч гривень.
Оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів) відповідно до частини 27 статті 1 Закону Про здійснення державних закупівель не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни пропозиції конкурсних торгів, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника.
До складу зазначених витрат не включаються витрати, пов'язані з нотаріальним посвідченням договору.
Зазначена вище сума сплачується переможцем торгів протягом 3 робочих днів з моменту визнання учасника переможцем відповідно до чинного законодавства на рахунок Консультанта торгів, відповідно до укладеної між Замовником та Консультантом угоди (договір на користь третьої особи)."
Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою і замовник не може зобов'язати учасника відшкодовувати подібні витрати.
Звертаємо Вашу увагу, що подібної думки притримується також Антимонопольний комітет України, посилання на рішення якого з приводу аналогічного спору додане нижче. http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=105462&schema=main
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 14:23
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхиленням його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Також повідомляємо, що інформацію, яка стосується вартості консалтингових послуг буде відредаговано та внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000692-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 15 січня 2020 12:03
лист від виробника
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій – э дискримінаційною вимогу, просимо убрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (принтер та монітор) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 14:20
Питання щодо вимоги надання в пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій розглянуто та, відповідно, вимогу буде скасовано, що буде зафіксовано змінами до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000692-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 13 лютого 2020 16:19
Оскарження рішення Замовника
Відповідно до протоколу № б/н від 11 лютого 2020 року, Замовником було прийняте рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Комел", як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Проте учасник ТОВ "Комел" не погоджується з Рішенням та вважає дане Рішення таким, що порушує умови добросовісної конкуренції та порушує права учасника, а також, що воно прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок порушення принципів максимальної економії та ефективності; недискримінація учасників; забезпечення об'єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (ст. 3, ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Оскільки, на Торги була заявлена замовником очікувана вартість закуповуваного товару складала 245 000,00 UAH з ПДВ та визначена за результатами аукціону ціна, що була запропонована кожним із учасників перевищує 200 тисяч гривень, то на дану публічну закупівлю поширюються вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі і в частині її оскарження до АМКУ.
Додатком 3 тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" визначено наступне: "-всі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».", а отже у розумінні даної вимоги та керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не має права встановлювати вимоги, що можуть призводити до дискримінації учасників та звужувати коло потенційних учасників шляхом визначення до предмету закупівлі технічних вимог, що суперечать принципу відкритості та прозорості щодо проведення закупівель, закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме готувати технічне завдання під конкретну модифікацію, модель, виробника та в результаті учасника.
Спираючись на інформацію, що була приведена вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "Комел", оскільки воно є надуманим, а пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, оскільки вираз «або еквівалент» свідчить про те, що запропонований до закупівлі учасником предмет закупівлі має відповідати основним технічним вимогам або ж бути кращими ніж вказано у технічному описі. Тобто, учасником ТОВ "Комел" надано пропозицію, що є кращою за своїми технічними параметрами аніж вказано в технічному завданні до тендерної документації. У разі ігнорування Замовником умов антиконкурентних узгоджених дій та вимоги учасника ТОВ "Комел", залишаємо за собою право визначити правомірність дій Замовника шляхом подання скарги до АМКУ та на проведення перевірки вищим органом державної влади у сфері проведення публічних закупівель шляхом подання заяви на проведення моніторингу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 08:57
На вашу вимогу (скаргу) тендерний комітет повідомляє наступне:
Додаток №3 до тендерної документації визначав технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Однією з характеристик була діагональ екрану. Вимога щодо даної характеристики була чітко визначена і становила 21.5 ". Акцентуємо, що вимога не стосувалась виразу «не більше» чи «не менше», а чітко 21.5 ".
У випадку, якщо учасник вважає в цьому дискримінацію він згідно статті 23 Закону «Про публічну закупівлю» має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Вами цього не було зроблено.
Оскільки дана вимога не була оскаржена та не зазнала змін, то вона є обов’язковою для всіх учасників до виконання.
При цьому еквівалентом чи аналогом вважається товар, що має іншу торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, але обов’язково відповідає ВСІМ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ БЕЗ ВИЙНЯТКУ.
Щодо покращення якості хочемо повідомити, що стаття 36 Закону «Про публічні закупівлі» передбачає,  що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Але це стосується вже етапу закупівлі, який пройшов визначення переможця згідно чинного законодавства та тендерної документації та підписання договору з переможцем. Іншого покращення якості Закон «Про публічні закупівлі не передбачає».
Вважаємо вашу вимогу (скаргу) безпідставною та необґрунтованою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 244 860,00
UAH з ПДВ
239 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 244 115,52
UAH з ПДВ
241 655,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович 244 860,00
UAH з ПДВ
244 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович 245 000,00
UAH з ПДВ
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 17:41
Електронний підпис
03 лютого 2020 22:15
Електронний підпис
03 лютого 2020 22:10
Доручення ЕЦП.pdf
03 лютого 2020 22:10
Свідоцтво ПДВ.jpg
03 лютого 2020 22:10
Витяг Комел 03.02.2020.pdf
03 лютого 2020 22:10
19 Лист-згода.pdf
03 лютого 2020 22:10
04 Довідка про печатку.pdf
03 лютого 2020 22:10
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 01:01
Електронний підпис
03 лютого 2020 01:01
Витяг ЄДР 2020.PDF
03 лютого 2020 01:01
Витяг ЄП.PDF
03 лютого 2020 01:01
Додаток_1.rar
03 лютого 2020 01:00
Додаток_3.PDF
03 лютого 2020 01:00
Додаток_4.PDF
03 лютого 2020 01:00
Свідоцтво.PDF
03 лютого 2020 00:59
Додаток_5.PDF

Публічні документи

03 лютого 2020 16:17
УстановДокум.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович

ФОП Поліщук Ігор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 239 960,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 17:39
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 241 655,04
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
241 655,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 08:21
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 18:01
договір укладений
02 березня 2020 17:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 241 655,04
UAH (в тому числі ПДВ 40 275,84 UAH)