Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тотальний ендопротез кульшового суглоба безцементного проксимально-дистального типу фіксації (33181 Ендопротез кульшового суглоба тотальний з парою тертя метал-поліетилен) - 113 од.
Total hip joint prosthesis cementless proximal-distal fixation type (33181 Metal-on-polyethylene total hip prosthesis) - 113 units
Очікувана вартість
4 788 940,00 UAH
UA-2020-01-14-000593-b c1876a341d674559ae8fcf3e8f193abc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 11:27
Очікувана вартість: 4 788 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 944,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 143600 UAH
Publication date: 14 січня 2020 16:53
Enquiries until: 04 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 10 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 лютого 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 788 940 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 945 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
113 од
Тотальний ендопротез кульшового суглоба безцементного проксимально-дистального типу фіксації (33181 Ендопротез кульшового суглоба тотальний з парою тертя метал-поліетилен) - 113 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Total hip joint prosthesis cementless proximal-distal fixation type (33181 Metal-on-polyethylene total hip prosthesis) - 113 units
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-000593-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: "Регіон ОПТ" Громадської організації "Всеукраїнська організація союз осіб з інвалідністю України", Код ЄДРПОУ:34820464
Дата подання: 27 січня 2020 12:42
Про усунення дискримінаційних вимог
Проаналізувавши технічну документацію, що запропонована Замовником до даної закупівлі, вбачається, що Замовником проігноровані вимоги Антимонопольного комітету стосовно усунення порушень, а саме встановлення Замовником дискримінаційних вимог. Рішення органу державної влади, що є обов’язковим до виконання, виконано частково, формально та таким чином, що залишає за собою право Замовника обрати Переможцем завчасно визначених учасників торгів та не змінює суті та змісту технічного завдання. Також важливо зазначити, що саме встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації стало причиною того, що дві закупівлі, замовником яких був департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), не відбулися, й тисячі киян залишилися без ендопротезування в минулому 2019-ому році, ідентифікатори закупівель UA-2019-06-06-000790-a та UA-2019-06-06-000798-a. Технічна документація описана таким чином, що тільки заздалегіть обрані компанії можуть претендувати на перемогу в даних закупівлях.

Більше того, як відомо з системи електронних публічних закупівель «ProZorro», цим же замовником 15 лютого 2019 року вже було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів). Проте, висновком про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 23.04.2019, проведеного згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.04.2019 № 82, зафіксовано наявність порушень законодавства з питань публічних закупівель та, як наслідок, відмінено тендер на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-001410-a, відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Проаналізувавши тендерну документацію замовника, встановлено, що вона є повністю ідентичною попередній документації закупівлі, у якій були виявленні порушення законодавства. Замовником не проаналізовано зауваження Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України та не усунено порушення.
Така дискримінаційна та провокаційна ситуація склалася і в новому 2020-ому році, із закупівлею UA-2020-01-08-000906-c, Замовником яких була Київська міська клінічна лікарня №7 під протекцією Департамента охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Просимо ще раз, взяти до уваги, що Рішення органу державної влади такого як, Антимонопольний комітет України, є обов’язковим до виконання! Прохання прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у вигляд, останньої редакції після внесення останніх змін по закупівлі з ідентифікатором UA-2019-06-06-000790-a та UA-2019-06-06-000798-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 11:53
Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні вимоги до предмету закупівлі без змін та надано наступні роз’яснення:
«Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо зобов’язання Департаменту внести зміни до тендерних документацій закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових суглобів, 6 лотів), ідентифікатор UA-2019-06-06-000798-a, та 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 8 лотів), ідентифікатор UA-2019-06-06-000790-a, виконано шляхом внесення відповідних змін.
Так, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Усім цим вимогам відповідає Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю, в якому наведено саме детальний опис товарів, що мають бути закуплені.
Вимоги до діапазонів розмірів, кутів нахилів, довжин і тому подібних характеристик виписані з урахуванням анатомічних особливостей будови людських кульшових суглобів, протези яких є предметом закупівлі. Замовник не має права витратити бюджетні кошти на закупівлю товарів, які не задовольнятимуть потреб пацієнтів у належному лікуванні через брак розмірів імплантів або через невідповідність ендопротезів іншим стандартним характеристикам, яких дотримуються виробники в усьому світі.
Тендерна документація, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не містить посилань на конкретні торгівельні марки, виробників або країну походження товару. Проте товар, що закуповується, має відповідати анатомічним характеристикам людських суглобів, тому скрізь, де є посилання на кількість розмірів того чи іншого компоненту, містяться вирази «не менше, ніж» або «щонайменше».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000050 ● 47b8d3f4fc5440c790e29239e56cafda
  • Статус: завершено ● Дата: 05 травня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66


Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-01-14-000593-b 14.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 березня 2020
UA-2020-01-14-000593-bc1876a341d674559ae8fcf3e8f193abc
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, м. Київ обл., місто, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЛІКАР ІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Медімплант Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Євромедтехника" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АПРЕНА Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 17:02
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:58
банк.rar
13 лютого 2020 16:58
директор.rar
13 лютого 2020 16:58
Додаток5.pdf
13 лютого 2020 16:58
Додаток4.pdf
13 лютого 2020 16:58
Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 16:58
додаток-2-інструкції.rar
13 лютого 2020 16:58
стерильність.pdf
13 лютого 2020 16:58
Довідка інструмент.pdf
13 лютого 2020 16:58
довідка ODEP.pdf
13 лютого 2020 16:58
Довідка ISO14001-2015.pdf
13 лютого 2020 16:58
МТВ.pdf
13 лютого 2020 16:58
Додаток 1.3.pdf
13 лютого 2020 16:58
Додаток 1.2.pdf
13 лютого 2020 16:58
Додаток 1.1.pdf

Документи

Документи

Документи

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:56
Статут.pdf
14 лютого 2020 09:56
Проект договору.pdf
14 лютого 2020 09:56
Повноваження.pdf
14 лютого 2020 09:56
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІКАР ІНВЕСТ"

ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"

ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ

ТОВ Медімплант

ТОВ "Євромедтехника"

ТОВ АПРЕНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" 4 715 490,00
UAH з ПДВ
4 715 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Євромедтехника" 4 751 763,00
UAH з ПДВ
4 751 763,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ 4 788 058,60
UAH з ПДВ
4 788 058,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:56
Статут.pdf
14 лютого 2020 09:56
Проект договору.pdf
14 лютого 2020 09:56
Повноваження.pdf
14 лютого 2020 09:56
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"

ТОВ "Євромедтехника"

ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"
#35255885
Переможець 4 715 490,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"
#35255885
4 715 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 23:57
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 15:50
Договір 14 укладений
08 квітня 2020 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 715 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 308 490,00 UAH)