Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Total hip joint prosthesis cementless proximal-distal fixation type (33181 Metal-on-polyethylene total hip prosthesis) - 113 units
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840879 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840879 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 11:27 |
Очікувана вартість: | 4 788 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 944,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 143600 UAH |
Publication date: | 14 січня 2020 16:53 |
Enquiries until: | 04 лютого 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 лютого 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 4 788 940 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 23 945 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 16:54 |
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF | |
14 січня 2020 16:54 |
ТД_ендопротези_2.PDF | |
14 січня 2020 16:54 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF | |
14 січня 2020 16:54 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF | |
14 січня 2020 16:54 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF | |
14 січня 2020 16:54 |
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF | |
14 січня 2020 16:54 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Більше того, як відомо з системи електронних публічних закупівель «ProZorro», цим же замовником 15 лютого 2019 року вже було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів). Проте, висновком про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 23.04.2019, проведеного згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.04.2019 № 82, зафіксовано наявність порушень законодавства з питань публічних закупівель та, як наслідок, відмінено тендер на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-001410-a, відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Проаналізувавши тендерну документацію замовника, встановлено, що вона є повністю ідентичною попередній документації закупівлі, у якій були виявленні порушення законодавства. Замовником не проаналізовано зауваження Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України та не усунено порушення.
Така дискримінаційна та провокаційна ситуація склалася і в новому 2020-ому році, із закупівлею UA-2020-01-08-000906-c, Замовником яких була Київська міська клінічна лікарня №7 під протекцією Департамента охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Просимо ще раз, взяти до уваги, що Рішення органу державної влади такого як, Антимонопольний комітет України, є обов’язковим до виконання! Прохання прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у вигляд, останньої редакції після внесення останніх змін по закупівлі з ідентифікатором UA-2019-06-06-000790-a та UA-2019-06-06-000798-a.
«Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо зобов’язання Департаменту внести зміни до тендерних документацій закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових суглобів, 6 лотів), ідентифікатор UA-2019-06-06-000798-a, та 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 8 лотів), ідентифікатор UA-2019-06-06-000790-a, виконано шляхом внесення відповідних змін.
Так, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Усім цим вимогам відповідає Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю, в якому наведено саме детальний опис товарів, що мають бути закуплені.
Вимоги до діапазонів розмірів, кутів нахилів, довжин і тому подібних характеристик виписані з урахуванням анатомічних особливостей будови людських кульшових суглобів, протези яких є предметом закупівлі. Замовник не має права витратити бюджетні кошти на закупівлю товарів, які не задовольнятимуть потреб пацієнтів у належному лікуванні через брак розмірів імплантів або через невідповідність ендопротезів іншим стандартним характеристикам, яких дотримуються виробники в усьому світі.
Тендерна документація, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не містить посилань на конкретні торгівельні марки, виробників або країну походження товару. Проте товар, що закуповується, має відповідати анатомічним характеристикам людських суглобів, тому скрізь, де є посилання на кількість розмірів того чи іншого компоненту, містяться вирази «не менше, ніж» або «щонайменше».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000050 ● 47b8d3f4fc5440c790e29239e56cafda
- Статус: завершено ● Дата: 05 травня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-01-14-000593-b 14.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ обл., місто, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЛІКАР ІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Медімплант | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Євромедтехника" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АПРЕНА | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" |
4 715 490,00
UAH з ПДВ
|
4 715 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Євромедтехника" |
4 751 763,00
UAH з ПДВ
|
4 751 763,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ |
4 788 058,60
UAH з ПДВ
|
4 788 058,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" #35255885 |
Переможець |
4 715 490,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 23:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 15:50
|
Договір 14 | укладений |
08 квітня 2020 15:48
|