Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне [(офісні канцелярські товари та приладдя (конверти, набори текстових маркерів, папір А4, файли, ручки кулькові та теки-реєстратори)]
Очікувана вартість
65 343,58 UAH
UA-2020-01-14-000587-c 77af26236c1a47929e54321404f06e66
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черноус Микола Миколайович

380522321741 hoz_bud@kocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 02771569
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка,12
Контактна особа: Черноус Микола Миколайович
380522321741
hoz_bud@kocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісні канцелярські товари та приладдя (конверти, набори текстових маркерів, папір А4, файли, ручки кулькові та теки-реєстратори)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9729 Одиниця
Офісні канцелярські товари та приладдя (конверти, набори текстових маркерів, папір А4, файли, ручки кулькові та теки-реєстратори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Леоніда Куценка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 січня 2020  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Умова оплати: безготівкова, шляхом перерахування коштів протягом 30 днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу товару. Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 січня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 10:54
Договір від 14.01.2020р..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 65 343,58
UAH з ПДВ
14 січня 2020 10:57

Документи

14 січня 2020 10:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 13:12
Додаткова угода від 28.01.2020р. №1.pdf укладений
28 січня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 11:02
Договір від 14.01.2020р..pdf укладений
14 січня 2020 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Зупинено фінансування на потребу в коштах за відповідною статтею видатків.