Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металеві стелажі для архівосховищ та додаткова комплектація
Очікувана вартість
70 550,00 UAH
UA-2020-01-14-000568-c 58939b03e842441588b0fbf73936126c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мирошниченко Світлана Володимирівна

380629534259
trudarhiv2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Трудовий архів м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37661630
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бульвар Б. Хмельницького, 24 а
Контактна особа: Мирошниченко Світлана Володимирівна
380629534259,
trudarhiv2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 11:01
Початок аукціону: 23 січня 2020 13:34
Очікувана вартість: 70 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 352,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 штуки
1. Стелажі СК 2000х1000х400 (5 полок) -25 штук;
2. Комплект кріп-лень для стелажів між собою-100 шт;
3. Обмежувач поперечний, довжиною 400 мм-67 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Металеві стелажі для архівосховищ та додаткова комплектація Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 14 січня 2020 11:30
Дата відповіді: 14 січня 2020 16:25
Доброго дня! Шановний Замовник, будь-ласка, уточніть наступні питання: 1. Чи прийнятною для Вас буде пропозиція еквіваленту, який за технічними характеристиками відповідає вимогам до предмету закупівлі. 2. Згідно з даними додатку 1 в комплектації до кожного стелажу входить (п.6) Обмежувач поперечний СК 400, довжиною 400 мм в кількості -4 шт. Тобто, для 25 стелажів їх загальна кількість 100 шт. Чи вірно ми розуміємо, що крім комплектних обмежувачів Вам необхідно додатково поставити ще 67 таких обмежувачів. 3. Згідно з вимогами додатку 1 Учасник повинен підтвердити наявність сертифіката відповідності УкрСЕПРО, наявність сертифіката на систему управління якістю УкрСЕПРО. Система УкрСЕПРО відмінена наказом ДП "УкрНДНЦ" № 500 від 29 грудня 2017 року. На теперішній час вказані сертифікати видаються органами сертифікації, які мають відповідні атестати акредитації Національного агенства з акредитації України. Чи достатньо для Вас буде надання копій сертифікатів відповідності, виданих такими органами сертифікації. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Щодо питання №1: якщо товар відповідає технічному завданню та просимо звернути увагу на зображення, як повинен виглядати стелаж в готовому стані, особливо як він скріплюється, то еквівалент є прийнятним. Висота між полками повинна коригуватися та витримати навантаження.
Щодо питання №2: Ви вірно зрозуміли, зібрані стелажі с однієї сторони будуть мати 4 обмежувача та скріплятися між собою гвинтами, а 67 обмежувачів будемо кріпити додатково під час завантаженням архівними справами , враховуючи їх розмір для того, щоб справи не деформувалися. Всього буде 167 обмежувачів.
Щодо питання №3: Внесено зміни до технічного завдання, щодо сертифікатів.
поставка товару
Дата подання: 15 січня 2020 13:42
Дата відповіді: 15 січня 2020 14:27
Доброго дня! Товар має бути поставлений у зібраному чи розібраному вигляді?
Відповідь: Доброго дня! Товар може бути доставлений в розібраному вигляді, а саму сборку можете здійснити вже у нас в уставі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "УХЛ-МАШ" 57 300,96
UAH з ПДВ
57 300,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 63 270,00
UAH з ПДВ
63 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "УХЛ-МАШ"

ТОВ "IP COM"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "УХЛ-МАШ"
#14311749
Переможець 57 300,96
UAH з ПДВ
23 січня 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "УХЛ-МАШ"
#14311749
57 300,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 11:11
Договор УХЛ -Маш.pdf укладений
03 лютого 2020 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 300,96
UAH (в тому числі ПДВ 9 550,16 UAH)