Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металеві стелажі для архівосховищ та додаткова комплектація
Очікувана вартість
70 550,00 UAH
UA-2020-01-14-000568-c ● 58939b03e842441588b0fbf73936126c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Трудовий архів м. Маріуполя" |
Код ЄДРПОУ: | 37661630 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бульвар Б. Хмельницького, 24 а |
Контактна особа: |
Мирошниченко Світлана Володимирівна 380629534259, trudarhiv2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 11:01 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 70 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 352,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 штуки
1. Стелажі СК 2000х1000х400 (5 полок) -25 штук;
2. Комплект кріп-лень для стелажів між собою-100 шт;
3. Обмежувач поперечний, довжиною 400 мм-67 шт.
2. Комплект кріп-лень для стелажів між собою-100 шт;
3. Обмежувач поперечний, довжиною 400 мм-67 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Металеві стелажі для архівосховищ та додаткова комплектація | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 16:09 |
Технічне завдання Додаток 1.docx |
14 січня 2020 12:25 |
Избражение стелаж.docx |
14 січня 2020 11:00 |
Оголошення.doc |
14 січня 2020 10:56 |
форма пропозиції (додаток 2).doc |
14 січня 2020 10:53 |
Договір (додаток 3).doc |
14 січня 2020 16:09 |
Технічне завдання Додаток 1.docx
|
||
14 січня 2020 12:25 |
Избражение стелаж.docx
|
||
14 січня 2020 11:00 |
Оголошення.doc
|
||
14 січня 2020 10:56 |
форма пропозиції (додаток 2).doc
|
||
14 січня 2020 10:53 |
Договір (додаток 3).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 14 січня 2020 11:30
Дата відповіді: 14 січня 2020 16:25
Доброго дня! Шановний Замовник, будь-ласка, уточніть наступні питання:
1. Чи прийнятною для Вас буде пропозиція еквіваленту, який за технічними характеристиками відповідає вимогам до предмету закупівлі.
2. Згідно з даними додатку 1 в комплектації до кожного стелажу входить (п.6) Обмежувач поперечний СК 400, довжиною 400 мм в кількості -4 шт. Тобто, для 25 стелажів їх загальна кількість 100 шт. Чи вірно ми розуміємо, що крім комплектних обмежувачів Вам необхідно додатково поставити ще 67 таких обмежувачів.
3. Згідно з вимогами додатку 1 Учасник повинен підтвердити наявність сертифіката відповідності УкрСЕПРО, наявність сертифіката на систему управління якістю УкрСЕПРО. Система УкрСЕПРО відмінена наказом ДП "УкрНДНЦ" № 500 від 29 грудня 2017 року. На теперішній час вказані сертифікати видаються органами сертифікації, які мають відповідні атестати акредитації Національного агенства з акредитації України. Чи достатньо для Вас буде надання копій сертифікатів відповідності, виданих такими органами сертифікації.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Щодо питання №1: якщо товар відповідає технічному завданню та просимо звернути увагу на зображення, як повинен виглядати стелаж в готовому стані, особливо як він скріплюється, то еквівалент є прийнятним. Висота між полками повинна коригуватися та витримати навантаження.
Щодо питання №2: Ви вірно зрозуміли, зібрані стелажі с однієї сторони будуть мати 4 обмежувача та скріплятися між собою гвинтами, а 67 обмежувачів будемо кріпити додатково під час завантаженням архівними справами , враховуючи їх розмір для того, щоб справи не деформувалися. Всього буде 167 обмежувачів.
Щодо питання №3: Внесено зміни до технічного завдання, щодо сертифікатів.
Щодо питання №2: Ви вірно зрозуміли, зібрані стелажі с однієї сторони будуть мати 4 обмежувача та скріплятися між собою гвинтами, а 67 обмежувачів будемо кріпити додатково під час завантаженням архівними справами , враховуючи їх розмір для того, щоб справи не деформувалися. Всього буде 167 обмежувачів.
Щодо питання №3: Внесено зміни до технічного завдання, щодо сертифікатів.
поставка товару
Дата подання: 15 січня 2020 13:42
Дата відповіді: 15 січня 2020 14:27
Доброго дня!
Товар має бути поставлений у зібраному чи розібраному вигляді?
Відповідь: Доброго дня! Товар може бути доставлений в розібраному вигляді, а саму сборку можете здійснити вже у нас в уставі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "УХЛ-МАШ" #14311749 |
Переможець |
57 300,96
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 11:11
|
Договор УХЛ -Маш.pdf | укладений |
03 лютого 2020 11:10
|